Zdalne połšczenie online Zdalne połączenie online
ŒledŸ nas na Facebooku Śledż nas na Facebooku
Filmy z praktycznymi poradami programu Filmy z praktycznymi poradami programu

Wsparcie techniczne dla oprogramowania Integra 7

Wsparcie techniczne jest bezpłatne dla klientów, posiadających aktualny abonament na aktualizacje programu Integra 7 (Car, Truck, Firma).

Konsultacje telefoniczne i zdalna pomoc, obejmują zarówno wsparcie dotyczące obsługi programu, szczególnie w początkowym okresie użytkowania nowego oprogramowania, jak i przyjmowanie zgłoszeń związanych z rozwojem oprogramowania.


Wsparcie techniczne obejmuje m.in.:

Dostęp do konsultacji telefonicznych prowadzonych przez specjalistów firmy Integra realizowanych na wydzielonych numerach 94 348 9000, 94 348 8018 (hotline czynne w dni robocze w godzinach od 8.00-16.00) * .

Zdalną pomoc dla użytkowników oprogramowania
Dzięki nowoczesnym systemom zdalnej pomocy, specjaliści firmy Integra mogą szybko i sprawnie pomagać w obsłudze programu oraz rozwiązywać problemy techniczne bez angażu czasowego klientów.

Niższe ceny dotyczące naprawy i diagnozy baz danych, uszkodzonych np. w wyniku awarii sprzętu komputerowego, problemów z siecią LAN, awariami zasilania, itp.;

Realizację nowych funkcji wg zgłoszeń klientów
- większość nowych funkcji i modyfikacji programu jest realizowana pod kątem zgłoszeń klientów posiadających aktualny abonament na aktualizację programu. Zgłoszenia klientów nie korzystających z aktualizacji są realizowane tylko w przypadku, gdy dotyczą bardzo istotnych usprawnień dla funkcjonowania programu. **

Pomoc w konfiguracji oprogramowania
Podczas wdrożenia oprogramownia specjaliści działu technicznego przeprowadzają podstawową konfigurację programu. Po wdrożeniu programu użytkownicy programu mogą we własnym zakresie dostosować parametry pozwalajace bardziej optymalnie dostosować program do indywidualnych potrzeb. Taka pomoc pozwala zaoszczędzić wiele czasu oraz lepiej wykorzystać funkcje programu. Wymieniona konfiguracja nie obejmuje instalacji i ustawień parametrów wykonywanych podczas wdrożenia programu oraz konfiguracji po instalacji dodatkowych (nowych) stanowisk.

Dodatkowy upust dla uzupełniających szkoleń - dot. zaawansowanych funkcji programu (realizowanych min. 2-3 miesiące po wdrożeniu).

Udział w szkoleniach grupowych (w promocyjnych cenach) - dla firm korzystających z pakietu Integra Support dot. szkoleń, które mogą być organizowane w różnych miastach Polski m.in: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, itp. Szkolenia są organizowane w przypadku zebrania odpowiedniej liczby zgłoszeń od uzytkowników oprogramowania.

Aktualizacje oprogramowania, które są dostępne dla użytkowników posiadających aktualny abonament. Takie aktualizacje można pobrać ze strefy Integra Support. (identyfikator jest podany na żółtej karcie Integra Support, dostarczanej klientom po złożeniu odpowiedniego zamówienia). Dostęp do strefy Integra Support jest również możliwy z poziomu oprogramowania Integra 7 w menu Pomoc -> Portal Integra Support. Po pobraniu aktualizacji programu użytkownicy powinni we własnym zakresie zaktualizować program. Aktualizacje powinny być przeprowadzane przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę techniczną.

Dodatkowe informacje jak przeprowadzić aktualizację programu można uzyskać pod nr 94 348 9000.

Infolinia techniczna dotycząca oprogramownia Integra 7 jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 pod nr telefonów: 94 348 9000, 94 348 8018, 696 224 224. W przypadku, gdy wszyscy konsultanci są zajęci i nie można uzyskać połączenia telefonicznego można przesyłać zgłoszenia drogą mailową po adresem pomoc@integra.com.pl.

 

Dokładnych informacji dot. zamówienia abonamentu na aktualizacje oprogramownia udziela Dział Handlowy pod nr tel. 94 348 8000, e-mail: poczta@integra.com.pl .


  * Wsparcie techniczne dla programu Integra 7 obejmuje dla jednej licencji (przez okres 12 miesięcy) max. 15 zgłoszeń telefonicznych lub 5h konsultacji dla pierwszego stanowiska oraz 5 zgłoszeń tel. dla każdego kolejnego stanowiska lub 1,5 godz. konsultacji. Kolejne konsultacje lub obsługa zgłoszeń będą wymagały wykupienia dodatkowego pakietu Integra Hotline.

** Niektóre nowe funkcje i modyfikacje programu, które nie zostały zgłoszone przez innych użytkowników oprogramowania mogą wymagać złożenia płatnego zamówienia obejmującego częściowy lub pełny udział w kosztach związanych z realizacją w/w funkcji lub modyfikacji programu.

« powrót do listy

wyświetleń: 3776

© 2000-2018 by Integra Software