Integra WebFlota 4.0

Innowacyjna platforma do obsługi pojazdów flotowych

Integra Software

Nowy system flotowy - Integra WebFlota 4.0

System Integra WebFlota4.0 to platforma posiadająca wiele innowacyjnych funkcji, które wspierają obsługę pojazdów flotowych i uwzględniają rosnące potrzeby partnerów biznesowych i serwisów. System zapewnia płynną i szybką wymianę informacji pomiędzy Serwisami, Back Office i Koordynatorami flot.
Operatorzy flot posiadają teraz wygodny dostęp do wszystkich potrzebnych informacji o zakresie obsługi serwisowej, depozytach opon, rozliczeniach, etc.. Serwisy mogą szybko przyjmować do naprawy pojazdy flotowe, autoryzować i rozliczać zlecenia, natomiast Back Office może teraz sprawniej zarządzać danymi całej sieci serwisowej i wykorzystywać je w zbiorczych raportach i analizach. Integra WebFlota 4.0 to przejrzysty, przyjazny i 
prosty w obsłudze system.

Zakres funkcjonalny Integra WebFlota 4.0

Integra WebFlota 4.0 to bardzo wygodny i intuicyjny system do obsługi flot. Wielofunkcyjna i intuicyjna w obsłudze platforma znacznie usprawnia oraz przyspiesza codzienną pracę.

1-o5gdvmphzg7w8h7p0r8b3lhasq6nf38uju6a3p7iv0
2a-o5gevsjywzq0weoouvyliyypjdy0jvt36tprrxl9h8 (1)
3a-o5geiqknztunndnd38t4w9k8iqahn7zaq7iztky3wc
4a-o5geo0g2cd2kslzkaivrvxncikamu2x2sbb2rh4kzg
5a-o5gerbtkgblzr365xghe6livyhy8zn2zkq5qpm7l18
6a-o5geugm78fwegambmt8mht278qianbis08g0atkcak
2a-o5gevsjywzq0weoouvyliyypjdy0jvt36tprrxl9h8 (1)

Obsługa zleceń wymiany, relokacji, utylizacji opon

Obsługa kosztorysów wymiany opon

Wygodna obsługa przechowalni opon

Raporty dla serwisu, Back Office i Koordynatora floty

Terminarz z rezerwacją terminów wymiany opon

Panel dla kierowcy z informacją o przechowywanych oponach

Obsługa kosztorysów i zleceń napraw mechanicznych

Integra WebFlota 4.0 - przykłady systemu

MODUŁ DLA SERWISU zmienia podejście do obsługi flotowej. Papierowe zlecenia zastąpiono intuicyjną i nowoczesną aplikacją. Dzięki prostemu interfejsowi serwis może wprowadzać do systemu w krótkim czasie wiele zleceń, co znacznie przyspiesza obsługę pojazdów w sezonie. System pozwala obsługiwać zlecenia dotyczące zarówno wymiany jak i sprzedaży nowych opon. replacement and sale of new tires.

PANEL DLA BACK OFFICE wspomaga kontrolę zleceń wprowadzanych przez serwisy (do autoryzacji).
W przejrzysty sposób prezentuje podsumowanie aktualnych zleceń z możliwością podglądu pozycji oraz kosztów. Funkcja grupowego zamykania, zleceń znacznie przyspiesza proces obsługi pojazdów flotowych.

Raporty pozwalają na szczegółową i kompletną analizę obsługi flot w całej sieci serwisowej.

MODUŁ KOORDYNATORA FLOTY wspomaga kontrolę nad obsługą pojazdów danej floty i autoryzację zleceń. W przejrzysty sposób prezentuje podsumowanie aktualnych zleceń z możliwością podglądu pozycji oraz kosztów. Koordynator floty w prosty sposób może przygotować zestawienie aktualnie obsługiwanych pojazdów, raporty dotyczące sprzedaży opon i usług czy zweryfikować historię napraw pojazdów flotowych w serwisie.

PANEL DLA KIEROWCÓW wprowadza nowe możliwości w obsłudze klientów serwisów samochodowych i ułatwia komunikację. Klient posiada aktualne informacje o depozycie opon, ma możliwość umówienia się na wizytę w serwisie dzięki wygodnemu w użyciu terminarzowi online oraz ma dostęp do historii serwisowej swojego pojazdu.

Do standardowej wersji systemu, można dołączyć dodatkowe moduły i interfejsy rozszerzające funkcjonalność Integra WebFlota 4.0
m.in.: moduł do odczytu danych z dowodów rejestracyjnych.

Nasi klienci