auto moto Serwis 3/2018 – Integra Car 2018

Integra Software

auto moto Serwis 3/2018 – Integra Car 2018

Dostępny w programie Katalog Wyceny Napraw jest niezbędny do prawidłowej kalkulacji kosztów usług i umożliwia znaczne zwiększenie przychodów serwisu.

Nowoczesny Grafik Napraw pozwala na bieżąco organizować i kontrolować pracę w serwisie, poprzez optymalne wykorzystanie stanowisk naprawczych oraz cennego czasu pracy mechaników. Zapewniając serwisantom dokładne informacje o naprawie, można znacznie zwiększyć efektywność ich pracy.

Wdrażając oprogramowanie Integra Car 7, warsztat zyskuje nowoczesne narzędzie posiadające szereg funkcji, min.:
• planowanie pracy serwisu,
• zlecenia i historia napraw,
• wycena napraw i dane o przeglądach,
• wbudowany katalog części,
• szybka obsługa dostaw,
• obsługa magazynu, fakturowanie,
• przechowalnia opon,
• funkcje CRM/SMS/MMS,
• wersja mobilna dla mechaników.

Raporty dostępne w programie pozwalają sprawdzić efektywność pracy oraz zweryfikować dochodowość serwisu, sytuację finansową, a także rozliczenia prowizyjne mechaników.

Moduł CRM zapewnia szybki kontakt z klientami, sprawną kontrolę nad okresową obsługą serwisowanych pojazdów oraz budowanie lojalności klientów.

Nowy moduł importu faktur elektronicznych (dla ponad 110 formatów) znacznie ułatwia i skraca czas obsługi dostaw. Wymienione funkcje to tylko niektóre z wielu praktycznych możliwości programu, które na co dzień znacznie usprawniają pracę całego serwisu.

W programie jest dostępny katalog części z danymi TecDoc i system zamówieniowy wielu hurtowni części, m.in.: Auto Partner, Auto Land, Gordon, Inter Parts, Inter Team, Cer Motor, Matogama, Mato-Profil, Polcar. Integra to lider rozwiązań IT dla branży motoryzacyjnej czego potwierdzeniem jest bardzo duża liczba klientów i wiele nagród otrzymanych za innowacyjność systemów.

Nowy system Integra Car 2018 oszczędza czas i pozwala lepiej zarządzać serwisem. Najlepszym potwierdzeniem, że program Integra Car 7 warto wdrożyć w swoim serwisie jest to, że ma on największy udział na rynku i wygrał konkursy w większości sieci wielu znanych firm, min.: AutaCrew, Bosch, ATS LPG Stag), Bridgestone, Continental, Michelin.

Serwisy korzystające z programu serwisowego Integra najczęściej wymieniają takie jego zalety:
• wyceny napraw zwiększające zyski serwisu,
• znacznie sprawniejsza obsługa klientów,
• szybsze przyjmowanie dostaw części,
• lepsze planowanie pracy serwisu,
• skuteczniejsze naprawy pojazdów.