Zdalne połšczenie online Zdalne połączenie online
ŒledŸ nas na Facebooku Śledż nas na Facebooku
Filmy z praktycznymi poradami programu Filmy z praktycznymi poradami programu

Program dla serwisu oponiarskiego
Integra Car 7 Tyre Service

 
 
Głowne zalety i funkcje programu do serwisu oponiarskiego:
 
Sprawna obsługa serwisu i przechowalni opon
Szybkie zlecenia do sezonowej wymiany opon
Terminarz do szybkiego umawiania wizyt
Szybkie przyjmowanie dostaw opon i cześci
Integracja z systemami producentów opon

 

Zarabiaj więcej na zleceniach "Fast Service" z Integra Car 7 TS


Program do serwisu oponiarksiego umożliwia szybką obsługę klienta. Oporgramowanie posiada zlecenia dot. wymiany i naprawy opon oraz regeneracji felg. Modułowa budowa dostarcza narzędzia do wysłania wiadomości SMS i MMS z zaproszeniem na wymianę opon. 
 


Wdrażając program Integra Car 7 Tyre Service do serwisu oponiarskiego zyskujesz nowoczesne narzędzie posiadające szereg funkcji programu Integra Car 7 rozszerzone o funkcje Przechowalni Opon:

 

  Szybkie przyjęcie przy wymianie opon 

  Obsługa lokalizacji opon w przechowalni

  Wygodna obsługa przechowalni z bazą 20 000 opon

  Kartoteki towarów dedykowane dla asortymentu opon

  Karty KPO dedykowane dla asortymentu opon

  Wydruk etykiet dla przechowywanych opon

   Przypomnienia o sezonowej wymianie opon

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

25 lat na rynku automotive
 
Wielu zadowolonych         klientów          
 
   Współpraca z     dystrybutorami części
 
Wiele nagród za innowacyjność 


Program umożliwia także import faktur elektronicznych od dostawców opon skracający czas dostaw m.in. Bridgestone, Firestone, Goodyear, Continental*, Dębica, Pirelli, Dunlop, Fulda, Sava, Michelin*, ITR-Yokohama oraz od dystrybutorów opon np. Fota, Inter-Cars,itp. Dostępne w programie warsztatowym funkcje importu cenników różnych producentów opon wpływają na zwiększenie zysków serwisu. 

Wyżej wymienione funkcje to tylko niektóre z wielu praktycznych możliwości programu, które na co dzień znacznie usprawniają pracę całego serwisu.
 

 

Artykuły prasowe o naszym oprogramowaniu

Informacje nt. wdrożeń oprogramowania 

 

 Inne dedykowane wersje programu:

   

 

 

Opinie klientów używających oprogramowanie Integra Car 7 TS (Tyre Service):

Rekomendacja firmy Euromaster Auto Serwis Piotr Suchy

Możliwości które nam daje system są ogromne, ale nie powodują, że system jest trudny w obsłudze, wsparcie ze strony Integry w trakcie wdrożenia jak i po jest profesjonalne (wzorowe). Nie będę wymieniał konkretnych zalet, ale główną jest to, że jest to system zbudowany do motoryzacji i z myślą o motoryzacji. Ja na dzień dzisiejszy kupując nowy system do swojej firmy dokonałbym takiego samego wyboru.

 

Max-Auto Daniel Kaczyński Białystok - sieć Premio

Do sprawnego zarządzania serwisem potrzebujemy odpowiedniego oprogramowania. Według nas, takim programem są systemy Integra, które używamy od ponad 6 lat. Zdecydowaliśmy się na to oprogramowanie, ponieważ zawiera bardzo dużo funkcji branżowych niezbędnych w codziennej pracy naszej firmy. Dodatkowym atutem jest wiele funkcji wspierających pracę serwisów oponiarskich. Mimo wielu opcji, program jest prosty w obsłudze i umożliwia szybką obsługę klientów, co jest ważne w okresie sezonu, w którym jest znacznie więcej klientów.

 

OMT Mateusz Tokarz Tarnów - sieć First Stop

Oprócz narzędzi do podstawowej obsługi klienta i organizacji pracy serwisu, udostępnia również opcje marketingowe oraz raportowanie. Te ostatnie wymagają zaangażowania i chęci użytkownika programu do nanoszenia danych do systemu. W konsekwencji wykorzystanie tej wiedzy buduje w świadomości odbiorców wizerunek firmy rzetelnej, rozwijającej się oraz przede wszystkim, dbającej o klienta.

 

Nowakowski & Szymański Sp.z o.o. Kraków - Sieć serwisów Point S

Rozwiązania zaproponowane przez INTEGRĘ pozwoliły nam zdobyć nowe możliwości rozwoju, zwiększyć sprzedaż, otworzyć się na nowe, nowoczesne rozwiązania. Ponadto program pozwala na pozyskiwanie danych niezbędnych do zarządzania sprzedażą, analizą wyników, rozliczaniem, oddziałów, liczeniem wydajności mechaników i innych.

 

Auto-Technika Kunicki sp.j. Nidzica - sieć First Stop

W marcu ubiegłego roku podjęliśmy współpracę z firmą Integra Software, w zakresie wdrożenia programu Integra Car 7 FST, przede wszystkim w celu usprawnienia pracy personelu w zakresie szybkiego przyjmowania pojazdów do naprawy, czy wprowadzania towaru na magazyn poprzez faktury elektroniczne, które łatwo zaczytać do programu. Duży nacisk położyliśmy na funkcje oponiarskie; wykorzystujemy m.in. bazę 25 000 opon ułatwiająca przyjmowanie opon do przechowalni. Regularnie prowadzimy korespondencję SMS do informowania klientów o prowadzonych akacjach promocyjnych w zakresie badań technicznych, czy też wymiany opon.

 

Makulski Opony Serwis - sieć First Stop

Sprawdzają się takie funkcje jak korespondencja grupowa CRM/SMS do przypomnień o wymianie opon, przeglądzie, czy odbiorze naprawionego pojazdu.Program Integra 7 pozwala również kontrolować koszty, zobowiązania i należności, a także prowizyjne rozliczanie pracowników serwisu

 

« powrót do listy

wyświetleń: 786

© 2000-2018 by Integra Software