English version
  • Integra Software
    Integra Software
    • Programy dla serwisów i sklepów
    • Dane serwisowo-naprawcze
    • Katalogi / Portale WebShop
    • Systemy dla hurtowni,
      flot i sieci serwisowych
  • Integra Car 7
    Integra Car 7

    Dla serwisów samochodowych

    • Zlecenia napraw, Historia serwisowa
    • Szybka obsługa klientów serwisu
    • Wycena napraw wg sprawdzonych danych
    • Sprawne planowanie pracy w serwisie
    • Szybki dostęp do danych serwisowych
  • Wycena napraw

    Katalog czasów napraw w Integra Car

    • 15 milionów czasów napraw (20 tys. poj.)
    • Łatwiejsze rozliczenia z klientami, dzięki
      przejrzystym wycenom napraw
    • Wycena napraw wg danych producentów
    • Lepsze planowanie pracy serwisu
  • Integra Firma 7
    Integra Firma 7

    Obsługa sprzedaży części i akcesoriów

    • Szybkie i sprawne wyszukiwanie części
    • Bazy zamienników, grupy cenowe
    • Zdjęcia i rysunki podzespołów
    • Dane katalogowe TecDoc
  • Integra Truck 7

    Dla serwisów pojazdów ciężarowych

    • Słowniki dot. samochodów ciężarowych
    • Wybór pojazdu wg napędu / ilości osi
    • Moduł uszkodzeń pojazdów i naczep
    • Serwis tachografów / Webasto
  • Integra WebShop

    Łatwa sprzedaż części przez internet

    • Prosty i łatwy interfejs użytkownika
    • Szybkie wyszukiwanie części
    • Portal internetowy zintegrowany
      z danymi TecDoc
  • Integra Katalog
    • Prosty i łatwy interfejs użytkownika
    • Integracja z systemami hurtowni
    • Szybkie wyszukiwanie części
    • Wygodne tworzenie zamówień
    • Dane katalogowe TecDoc
    • Wersja Web dostępna przez www
  • Integra Data Service

    Dane Serwisowe dla warsztatu

    • Wycena napraw pojazdów
    • Schematy elektryczne
    • Instrukcje napracze
    • Okresowe przeglądy
    • Dane regualcyjne
  • Integra Flota
    Integra Flota

    Oprogramowanie do obsługi flot

    • Obsługa zleceń dla napraw pojazdów flotowych
    • Zbiorcze fakturowanie napraw flotowych
    • Terminarz wizyt i panel dla kierowców
    • Raporty i analizy, moduł CRM/SMS
    • Zintegrowana przechowalnia opon
  • Opinie klientów

    Zobacz co mówią o programie inni użytkownicy

    Integra Car 7 to strzał w dziesiątkę. Jest to program na miarę XXI wieku... Rekomendacja firmy Auto-Adi Adam Krężel

  • Integra Software
    Integra Software
    • Programy dla serwisów i sklepów
    • Dane serwisowo-naprawcze
    • Katalogi / Portale WebShop
    • Systemy dla hurtowni,
      flot i sieci serwisowych

Wsparcie techniczne dla oprogramowania Integra 7

 

Wsparcie techniczne dla oprogramowania Integra 7

Wsparcie techniczne dla oprogramowania Integra 7
Wsparcie techniczne dla oprogramowania Integra 7
Wsparcie techniczne dla oprogramowania Integra 7
Wsparcie techniczne dla oprogramowania Integra 7

Wsparcie techniczne dla oprogramowania Integra 7

Wsparcie techniczne jest bezpłatne dla klientów, posiadających aktualny abonament na aktualizacje programu Integra 7 (Car, Truck, Firma).

Konsultacje telefoniczne i zdalna pomoc obejmują zarówno wsparcie dotyczące obsługi programu, szczególnie w początkowym okresie użytkowania nowego oprogramowania, jak i przyjmowanie zgłoszeń związanych z rozwojem oprogramowania.


Wsparcie techniczne obejmuje m.in.:

Dostęp do konsultacji telefonicznych prowadzonych przez specjalistów firmy Integra realizowanych na wydzielonych numerach 94 348 9000, 94 348 8018 (hotline czynne w dni robocze w godzinach od 8.00-16.00) * .

Zdalną pomoc dla użytkowników oprogramowania
Dzięki nowoczesnym systemom zdalnej pomocy, specjaliści firmy Integra mogą szybko i sprawnie pomagać w obsłudze programu oraz rozwiązywać problemy techniczne bez angażu czasowego klientów.

Niższe ceny dotyczące naprawy i diagnozy baz danych, uszkodzonych np. w wyniku awarii sprzętu komputerowego, problemów z siecią LAN, awariami zasilania, itp.;

Realizację nowych funkcji wg zgłoszeń klientów
- większość nowych funkcji i modyfikacji programu jest realizowana pod kątem zgłoszeń klientów posiadających aktualny abonament na aktualizację programu. Zgłoszenia klientów nie korzystających z aktualizacji są realizowane tylko w przypadku, gdy dotyczą bardzo istotnych usprawnień dla funkcjonowania programu. **

Pomoc w konfiguracji oprogramowania
Podczas wdrożenia oprogramownia specjaliści działu technicznego przeprowadzają podstawową konfigurację programu. Po wdrożeniu programu użytkownicy programu mogą we własnym zakresie dostosować parametry pozwalajace bardziej optymalnie dostosować program do indywidualnych potrzeb. Taka pomoc pozwala zaoszczędzić wiele czasu oraz lepiej wykorzystać funkcje programu. Wymieniona konfiguracja nie obejmuje instalacji i ustawień parametrów wykonywanych podczas wdrożenia programu oraz konfiguracji po instalacji dodatkowych (nowych) stanowisk.

Dodatkowy upust dla uzupełniających szkoleń - dot. zaawansowanych funkcji programu (realizowanych min. 2-3 miesiące po wdrożeniu).

Udział w szkoleniach grupowych (w promocyjnych cenach) - dla firm korzystających z pakietu Integra Support dot. szkoleń, które mogą być organizowane w różnych miastach Polski m.in: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, itp. Szkolenia są organizowane w przypadku zebrania odpowiedniej liczby zgłoszeń od uzytkowników oprogramowania.

Aktualizacje oprogramowania, które są dostępne dla użytkowników posiadających aktualny abonament. Takie aktualizacje można pobrać ze strefy Integra Support. (identyfikator jest podany na żółtej karcie Integra Support, dostarczanej klientom po złożeniu odpowiedniego zamówienia). Dostęp do strefy Integra Support jest równeiż możliwy z poziomu oprogramowania Integra 7 w menu Pomoc -> Portal Integra Support. Po pobraniu aktualizacji programu użytkownicy powinni we własnym zakresie zaktualizować program. Aktualizacje powinny być przeprowadzane przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę techniczną.

Dodatkowe informacje jak przeprowadzić aktualizację programu można uzyskać pod nr 94 348 9000.

Uwaga!
Klienci posiadający oprogramowanie Integra WebShop przed wykonaniem aktualizacji proszeni są o kontakt z działem technicznym w celu potwierdzenia kompatybilności nowych wersji oprogramowania Integra Car / Firma / Truck z aktualnie posiadaną wersją Integra WebShop.

Infolinia techniczna dotycząca oprogramownia Integra 7 jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 pod nr telefonów: 94 348 9000, 94 348 8018, 696 224 224. W przypadku, gdy wszyscy konsultanci są zajęci i nie można uzyskać połączenia telefonicznego można przesyłać zgłoszenia drogą mailową po adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  .

 

Dokładnych informacji dot. zamówienia abonamentu na aktualizację oprogramownia udziela Dział Handlowy pod nr tel. 94 348 8000, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  .

 

  * Wsparcie techniczne dla programu Integra 7 obejmuje dla jednej licencji (przez okres 12 miesięcy) max. 15 zgłoszeń telefonicznych lub 5h konsultacji dla pierwszego stanowiska oraz 5 zgłoszeń tel. dla każdego kolejnego stanowiska lub 1,5 godz. konsultacji. Kolejne konsultacje lub obsługa zgłoszeń będą wymagały wykupienia dodatkowego pakietu Integra Hotline.

** Niektóre nowe funkcje i modyfikacje programu, które nie zostały zgłoszone przez innych użytkowników oprogramowania mogą wymagać złożenia płatnego zamówienia obejmującego częściowy lub pełny udział w kosztach związanych z realizacją w/w funkcji lub modyfikacji programu.
 

Odsłony: 2978

UWAGA! Ten serwis używa technologii cookies.

Czytaj więcej…

Zrozumiałem