English version
  • Integra Software
    Integra Software
    • Programy dla serwisów i sklepów
    • Dane serwisowo-naprawcze
    • Katalogi / Portale WebShop
    • Systemy dla hurtowni,
      flot i sieci serwisowych
  • Integra Car 7
    Integra Car 7

    Dla serwisów samochodowych

    • Zlecenia napraw, Historia serwisowa
    • Szybka obsługa klientów serwisu
    • Wycena napraw wg sprawdzonych danych
    • Sprawne planowanie pracy w serwisie
    • Szybki dostęp do danych serwisowych
  • Wycena napraw

    Katalog czasów napraw w Integra Car

    • 15 milionów czasów napraw (20 tys. poj.)
    • Łatwiejsze rozliczenia z klientami, dzięki
      przejrzystym wycenom napraw
    • Wycena napraw wg danych producentów
    • Lepsze planowanie pracy serwisu
  • Integra Firma 7
    Integra Firma 7

    Obsługa sprzedaży części i akcesoriów

    • Szybkie i sprawne wyszukiwanie części
    • Bazy zamienników, grupy cenowe
    • Zdjęcia i rysunki podzespołów
    • Dane katalogowe TecDoc
  • Integra Truck 7

    Dla serwisów pojazdów ciężarowych

    • Słowniki dot. samochodów ciężarowych
    • Wybór pojazdu wg napędu / ilości osi
    • Moduł uszkodzeń pojazdów i naczep
    • Serwis tachografów / Webasto
  • Integra WebShop

    Łatwa sprzedaż części przez internet

    • Prosty i łatwy interfejs użytkownika
    • Szybkie wyszukiwanie części
    • Portal internetowy zintegrowany
      z danymi TecDoc
  • Integra Katalog
    • Prosty i łatwy interfejs użytkownika
    • Integracja z systemami hurtowni
    • Szybkie wyszukiwanie części
    • Wygodne tworzenie zamówień
    • Dane katalogowe TecDoc
    • Wersja Web dostępna przez www
  • Integra Data Service

    Dane Serwisowe dla warsztatu

    • Wycena napraw pojazdów
    • Schematy elektryczne
    • Instrukcje napracze
    • Okresowe przeglądy
    • Dane regualcyjne
  • Integra Flota
    Integra Flota

    Oprogramowanie do obsługi flot

    • Obsługa zleceń dla napraw pojazdów flotowych
    • Zbiorcze fakturowanie napraw flotowych
    • Terminarz wizyt i panel dla kierowców
    • Raporty i analizy, moduł CRM/SMS
    • Zintegrowana przechowalnia opon
  • Opinie klientów

    Zobacz co mówią o programie inni użytkownicy

    Integra Car 7 to strzał w dziesiątkę. Jest to program na miarę XXI wieku... Rekomendacja firmy Auto-Adi Adam Krężel

  • Integra Software
    Integra Software
    • Programy dla serwisów i sklepów
    • Dane serwisowo-naprawcze
    • Katalogi / Portale WebShop
    • Systemy dla hurtowni,
      flot i sieci serwisowych

Wdrożenia, Szkolenia i Wsparcie techniczne

Wdrożenia, Szkolenia i Wsparcie techniczne
Wdrożenia, Szkolenia i Wsparcie techniczne
Wdrożenia, Szkolenia i Wsparcie techniczne
Wdrożenia, Szkolenia i Wsparcie techniczne
Wdrożenia, Szkolenia i Wsparcie techniczne

Profesjonalne wdrożenie umożliwia optymalne wykorzystanie zakupionego oprogramowania.

Instalacja i konfiguracja oprogramowania jest wykonywana przez doświadczonych specjalistów firmy Integra Software i obejmuje serwer oraz stanowiska komputerowe. Podczas wdrożenia konfigurowane są różne moduły programu m.in Terminarz, Serwis, Sprzedaż, Magazyn, Kasa/Bank. Ustawiane są także indywidualne parametry dla kartotek pojazdów, kontrahentów, towarów, grup cenowych, stawek rbh, wydruków, prowizji, skrótów klawiaturowych, które dostosowują program do specyfiki danej firmy.
Modułowa budowa i szeroki zakres konfiguracji, pozwala używać program zarówno w małych firmach jak i w dużych kompleksach motoryzacyjnych.

 

Przeniesienie (migracja) danych z poprzednio używanego programu pozwala na szybkie rozpoczęcie pracy z nowym programem. Taka migracja obejmuje kartoteki kontrahentów, towarów, pojazdów i oszczędza wiele czasu w porównaniu do ręcznego przepisania w/w danych. Podczas migracji przenoszone są także stany magazynowe towarów, po czym następuje weryfikacja wartości magazynu zarówno w starym jak w nowym programie. Opcjonalnie można zamówić migrację dok. sprzedaży oraz zleceń napraw ze starego programu, tak aby te dane były dostępne na listach dokumentów archiwalnych w nowym programie.

 

Szkolenia z podstawowej obsługi programu pozwalają szybko rozpocząć pracę z nowym programem i zapewniają o wiele lepsze wykorzystanie zakupionego oprogramowania w codziennej pracy serwisu. Szkolenia prowadzone są indywidualnie dla każdego użytkownika programu i polegają na tym, że początkowo szkoleniowiec przedstawia daną funkcję np. wystawienie faktury VAT, a następnie uczestnik szkolenia powtarza ją kilkakrotnie pracując bezpośrednio z programem. Po szkoleniu sprawdzana jest znajomość obsługi programu a także przesyłane są pomagające utrwalić wiedzę materiały pomocnicze w postaci filmów instruktażowych i krótkich instrukcji obsługi.

 

Dodatkowe szkolenia uzupełniające oferowane są głównie dla zaawansowanych użytkowników programu. Umożliwiają one szersze wykorzystanie zaawansowanych funkcji oraz zapoznanie się z możliwościami nowych wersji oprogramowania. Szkolenia prowadzone są indywidualnie (online) oraz grupowo. Podczas takich zajęć uczestnicy mają możliwość praktycznej pracy z programem na komputerach szkoleniowych.

 

Portal www Integra Support z praktycznymi poradami dot. obsługi programu zawiera informacje dot. często zgłaszanych zagadnień przez klientów korzystających z Hotline. Takie porady przygotowywane są w formie wiadomości wysyłanych do firm posiadających aktualny abonament na aktualizację lub wsparcie techniczne i dotyczą m.in. porządkowania kartotek towarów i kontrahentów, optymalnych ustawień czytnika dowodów rej., wystawiania kompensat oraz funkcji w nowych wersjach programu.

Integra Software posiada nowoczesne zaplecze techniczne pozwalające szybko i sprawnie wdrażać oraz profesjonalnie obsługiwać klientów w zakresie serwisu oferowanego oprogramowania. W/w zaplecze to m.in: nowoczesna telefonia systemowa, światłowodowe łącza internetowe, systemy do zdalnej pomocy, etc.

Odsłony: 1841

UWAGA! Ten serwis używa technologii cookies.

Czytaj więcej…

Zrozumiałem