Zdalne połšczenie online Zdalne połączenie online
ŒledŸ nas na Facebooku Śledż nas na Facebooku
Filmy z praktycznymi poradami programu Filmy z praktycznymi poradami programu
 
Image MapImage MapImage MapImage MapImage MapImage MapImage MapImage Map
Jestes tutaj: Strona główna / Support

Instrukcja inwentaryzacji - Integra 7

\

Koniec roku to okres, w którym firmy przeprowadzają spis stanów towaru w swoich magazynach. Bardzo ważne jest aby w/w prace zostały wykonane w odpowiedniej kolejności. Dlatego firma Integra zaleca wydrukowanie instrukcji i korzystanie z niej podczas inwentaryzacji. Można również zamówić bezpłatnie w firmie Integra  papierową wersję instrukcji inwentaryzacji - tel. 94 348 8000
Instrukcja inwentaryzacji format pdf - pobierz instrukcję

Jeśli macie Państwo uwagi do funkcji związanych z inwentaryzacją prosimy o przesyłanie zgłoszeń klikając na poniższy link:

Zgłoś uwagi do inwentaryzacji 2012

 

 


Ze względu na znaczny wzrost ilości zgłoszeń w okresie inwentaryzacji uruchomiliśmy dodatkowe linie telefoniczne. W przypadku problemów z dodzwonieniem się do działu technicznego prosimy o kontakt z działem handlowym pod nr 94 348 8000 lub korzystanie z w/w formularza kontaktowego. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

Dodatkowo zamieścliliśmy batch, który pozwala usunąć zdublowane lokalizacje na kartotekach towarowych.

 

Pomoc techniczna dotycząca Katalogów części

\
\

Pomoc techniczna - Hotline dotycząca instalacji i obsługi Elektronicznych Katalogów (Integra Katalog / Integra Web Katalog) jest oferowana klientom Dystrybutorów cześci. 

Wyżej wymieniona pomoc jest dostepna w przypadku gdy na górnym pasku katalogu jest podany kontakt telefoniczny wg poniższego przykładu. 

     Zdalna Pomoc

Oferowana pomoc techniczna usprawnia codzienną pracę z Katalogiem części oraz zapewnia szersze wykorzystanie programu. Ponadto takie wsparcie zwiększa ilości składanych zamówień przez system zamówieniowy online.

Często programy antywirusowe instalowane na komputerach klientów blokują funkcje online uniemożliwiając wysłanie zamówień lub aktualizację oferty.  Zazwyczaj w takich przypadkach pomoc infolinii kończy się sukcesem i wysłaniem „problematycznego” zamówienia. 

Głównym celem usług Hotline jest zapewnienie pomocy klientom Dystrybutora aby jak najefektywniej mogli korzystać z Elektronicznych katalogów części.

Zakres wsparcia technicznego:
• konsultacje telefoniczne dotyczące obsługi programu,
• rozwiązywanie problemów dot. wysyłania zamówień, 
• pomoc dotycząca aktualizacji cennika dystrybutora,
• zdalne rozwiązywania problemów bez angażu klientów,
• konfiguracje wg indywidualnych oczekiwań klientów,
• konsultacje z klientami dot. realizacji nowych funkcji.


Dział techniczny firmy Integra to zespół fachowców posiadających odpowiednie kompetencje i narzędzia, zapewniające klientom szybką i profesjonalną pomoc.
Najlepszym potwierdzeniem wysokiej jakości usług dot. wsparcia technicznego są pozytywne opinie klientów, z którymi można się zapoznać na stronach www.integra.com.pl

Infolinia techniczna jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: od 8.00 -18.00

Wsparcie techniczne dla oprogramowania Integra 7

\

Wsparcie techniczne jest bezpałtne dla klientów, posiadających aktualny abonament na aktualizacje programu Integra 7 (Car, Truck, Firma).

Konsultacje telefoniczne i zdalna pomoc obejmują zarówno wsparcie dotyczące obsługi programu, szczególnie w początkowym okresie użytkowania nowego oprogramowania, jak i przyjmowanie zgłoszeń związanych z rozwojem oprogramowania.


Infolinia techniczna dotycząca oprogramownia Integra 7 jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 pod nr telefonów: 94 348 9000, 94 348 8018, 696 224 224 oraz adresm email: pomoc@integra.com.pl .

Dokładnych informacji dot. zamówienia abonamentu na aktualizację oprogramownia udziela Dział Handlowy po nr tel. 94 348 8000, e-mail: poczta@integra.com.pl.



archiwum informacji »

ilość odwiedzin: 35102

© 2000-2017 by Integra Software