English version

Moduł Finanse*

Integra Firma - finanse
Integra Firma - finanse
Integra Firma - finanse
Integra Firma - finanse
Integra Firma - finanse

Moduł Finanse pozwala na ewidencję kosztów firmy typu płace, energia, telefony, czynsz oraz innych bieżących wydatków wprowadzanych do systemu na podstawie dokumentów zakupu. Koszty firmy można podzielić na różne kategorie, które można wykorzystać przy analizowaniu kosztów firmy. Dzięki temu możemy np. porównać jak wyglądały koszty dot. wynagrodzeń, energii elektrycznej, telefonów w ostatnich kilku miesiącach. Z dokumentów zakupu można także korzystać w przypadku ewidencji zakupów części zamiennych.
W przypadku zwrotu lub obniżenia ceny towaru mamy możliwość wystawienia korekty dok. zakupu, a nawet wystawienia kilku korekt w przypadku gdy z jednej dostawy mamy konieczność zwrócenia kilku części w różnych odstępach czasu.
Do rozliczeń płatności kartami np. z firmą Polcard stosowane są dokumenty RD. Dokumenty RD umożliwiają również rozliczanie wpłat z firm spedycyjnych za przesyłki za pobraniem.
Program zapewnia obsługę dokumentów typu KW, KP, BW, BP, KM (kompensat), WDZ (wezwań do zapłaty) oraz zawiera wiele raportów dot. należności i zobowiązań firmy, które zapewniają kontrolę przepływu gotówki, a także pozwalają orientacyjnie ustalić dochody firmy oraz podatek VAT.
Opcjonalnie jest możliwa współpraca z programami Finansowo Księgowymi i systemami bankowymi m.in. PKO Inteligo (PKO BP), PekaoBIZNES24, Sez@m (BPH), ING BankOnLine, Pekao24, mBank*), Szczególnie współpraca z systemami bankowymi pozwala zaoszczędzić wiele czasu i zapewnia większą poprawność podczas rozliczania przelewowych płatności dla dokumentów sprzedaży i zakupu.

Główne funkcje modułu Finanse:

  • obsługa faktur zakupu dot. towarów na magazyn jak i kosztów firmy
  • ewidencjonowanie kosztów firmy wg różnych kategorii np. płace, media, inwestycje, BHP, itp
  • możliwość wystawiania wielu korekt dla dok. zakupu np. przy reklamacjach, zwrotach towaru , itp
  • funkcja dot. kontroli nierozliczonych dokumentów na listach dok. sprzedaży i zakupu
  • kontrola zysków firmy oraz informacje dot. zobowiązań podatkowych firmy (podatek doch. / VAT)
  • rozliczenia zaliczek pobieranych przez pracowników firmy
  • możliwość automatycznego drukowania wezwań do zapłaty
  • monitowanie do klientów o nierozliczone płatności poprzez Email/SMS
  • kontrola nierozliczonych płatności przez klientów firmy wg terminu płatności, kontrahenta, itp
  • raportowanie zobowiązań firmy wobec dostawców wg, rodzaju płatności, kategorii kosztów, itp
  • obsługa kompensat - rozliczenia wzajemnych zobowiązań pomiędzy firmami, wykorzystywane również do rozliczeń dot. reklamacji części zamiennych, bonusów dot. akcji promocyjnych, itp.
  • obsługa rozliczeń kartami płatniczymi np z firmą Polcard oraz płatności za pobraniem dla przesyłek spedycyjnych
  • współpraca z interfejsem Homebanking – automatyczne rozliczenia płatności.

Odsłony: 2003

Opinie klientów - Integra Firma 7

  • JPART MZ Mariusz Zapart - Tarnów

    W codziennej działalności firma ceni szybki dostęp do informacji, realizację zamówień pod Klienta, a także zapewnienie asortymentu zgodnego z indywidualnymi potrzebami odbiorców. Jednocześnie sprostanie zmieniającym się wymaganiom na rynku automotive wymaga odpowiednich narzędzi, które ułatwią pracę i skrócą czas obsługi klientów. Po wykonaniu analizy oprogramowania dostępnego dla branży motoryzacyjnej, jednogłośnie wybrano rozwiązanie Integra Firma 7 koszalińskiej firmy Integra Software.

    Czytaj więcej...

  • Kraltech S.C. - Leżajsk / Łańcut

    Prężny rozwój firmy wniósł potrzebę wdrożenia nowoczesnego narzędzia do obsługi zarówno sklepu motoryzacyjnego jak i prowadzenia warsztatu. Zdecydowaliśmy się na oprogramowanie Integra 7 firmy Integra Software, ze względu na możliwości, jakie oferuje oraz udział w prężnym rozwoju programu.

    Czytaj więcej...

  • Auto Rondo sp. z o.o.

    Dzięki wykorzystaniu programu Integra Firma 7 i sklepu internetowego Integra WebShop, możemy zapewnić naszym Klientom szybki dostęp do aktualnej informacji o ofercie asortymentowej, zarówno podczas zakupów internetowych, jak i tych składanych drogą telefoniczną, czy też przy bezpośrednim kontakcie w siedzibie firmy. Docenić należy również pracowników firmy Integra Software za fachowe podejście i chęć współpracy, a także bieżącą pomoc i wsparcie w codziennej pracy z wykorzystaniem programu Integra 7 i sklepu internetowego Integra WebShop.

    Czytaj więcej...

  • X-tech - Tarnowskie Góry

    Przejście na program Integra 7 mógłbym porównać do przesiadki z poloneza na porsche - szybkość działania i stabilność systemu jest znakomita. Praca na parunastu oknach naraz rewelacja! Program przyczynił się w znacznym stopniu do rozwoju naszej firmy. Każdemu mogę szczerze polecić to oprogramowanie. Chcesz być lepszy od konkurencji musisz współpracować z najlepszymi...

    Czytaj więcej...

UWAGA! Ten serwis używa technologii cookies.

Czytaj więcej…

Zrozumiałem