English version
  • Integra Software
    Integra Software
    • Programy dla serwisów i sklepów
    • Dane serwisowo-naprawcze
    • Katalogi / Portale WebShop
    • Systemy dla hurtowni,
      flot i sieci serwisowych
  • Integra Car 7
    Integra Car 7

    Dla serwisów samochodowych

    • Zlecenia napraw, Historia serwisowa
    • Szybka obsługa klientów serwisu
    • Wycena napraw wg sprawdzonych danych
    • Sprawne planowanie pracy w serwisie
    • Szybki dostęp do danych serwisowych
  • Wycena napraw

    Katalog czasów napraw w Integra Car

    • 15 milionów czasów napraw (20 tys. poj.)
    • Łatwiejsze rozliczenia z klientami, dzięki
      przejrzystym wycenom napraw
    • Wycena napraw wg danych producentów
    • Lepsze planowanie pracy serwisu
  • Integra Firma 7
    Integra Firma 7

    Obsługa sprzedaży części i akcesoriów

    • Szybkie i sprawne wyszukiwanie części
    • Bazy zamienników, grupy cenowe
    • Zdjęcia i rysunki podzespołów
    • Dane katalogowe TecDoc
  • Integra Truck 7

    Dla serwisów pojazdów ciężarowych

    • Słowniki dot. samochodów ciężarowych
    • Wybór pojazdu wg napędu / ilości osi
    • Moduł uszkodzeń pojazdów i naczep
    • Serwis tachografów / Webasto
  • Integra WebShop

    Łatwa sprzedaż części przez internet

    • Prosty i łatwy interfejs użytkownika
    • Szybkie wyszukiwanie części
    • Portal internetowy zintegrowany
      z danymi TecDoc
  • Integra Katalog
    • Prosty i łatwy interfejs użytkownika
    • Integracja z systemami hurtowni
    • Szybkie wyszukiwanie części
    • Wygodne tworzenie zamówień
    • Dane katalogowe TecDoc
    • Wersja Web dostępna przez www
  • Integra Data Service

    Dane Serwisowe dla warsztatu

    • Wycena napraw pojazdów
    • Schematy elektryczne
    • Instrukcje napracze
    • Okresowe przeglądy
    • Dane regualcyjne
  • Integra Flota
    Integra Flota

    Oprogramowanie do obsługi flot

    • Obsługa zleceń dla napraw pojazdów flotowych
    • Zbiorcze fakturowanie napraw flotowych
    • Terminarz wizyt i panel dla kierowców
    • Raporty i analizy, moduł CRM/SMS
    • Zintegrowana przechowalnia opon
  • Opinie klientów

    Zobacz co mówią o programie inni użytkownicy

    Integra Car 7 to strzał w dziesiątkę. Jest to program na miarę XXI wieku... Rekomendacja firmy Auto-Adi Adam Krężel

  • Integra Software
    Integra Software
    • Programy dla serwisów i sklepów
    • Dane serwisowo-naprawcze
    • Katalogi / Portale WebShop
    • Systemy dla hurtowni,
      flot i sieci serwisowych

Integra Car 7 TS (Tyre Service) - wersja dla serwisów opon

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon
Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon
Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon
Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon
Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon

Moduł Przech. opon

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon

Karta Towaru

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon

Karta Towaru

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon

Karta Przech. opon

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon
Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon

Wydruk karty PO

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon

CRM - Promocja

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dla serwisów blacharsko - lakierniczych

CRM - Promocja

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon

CRM - Promocja

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon

Inwentaryzacja opon

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon

Szybkie zlecenie

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon



 

Program Integra Car 7 TS jest rozszerzoną wersję oprogramowania Integra Car , która posiada wiele dodatkowych funkcji usprawniające pracę każdego serwisu oponiarskiego m.in. :

  • Przechowalnia opon - zapewniająca sprawną obsługę sprzedaży i wymiany opon, kontrola opon pozostawionych w przechowalni,
  • Szybkie zlecenia dot. wymiany opon oraz zlecenia napraw opon i regeneracji felg.
  • Wysyłanie grupowe klientom wiadomości SMS z informacja o konieczności wymiany opon ze względu na zużycie lub wiek opony.

Zakres funkcji dedykowanych dla serwisów opon:

  • Szybka obsługa zleceń w serwisach opon i warsztatach Fast Service
  • Przechowalnia opon zintegrowana z programem do obsługi serwisu
    • baza 30 tys. opon, karty przyjęcia opon, kontrola wieku i zużycia opon, itp.
  • Specjalne kartoteki towarowe z opisami i zdjęciami bieżników opon
  • Obsługa indywidualnych parametrów felg i opon - wymiary ET, rozstaw śrub, zdjęcia bieżników, indeks prędkości i nośności, ewidencja kodów daty produkcji
  • Dodatkowe zlecenia dotyczących napraw opon, regeneracji felg, itp.
  • Funkcje do ewidencji kodów daty produkcji podczas dostaw opon
  • Rejestrowanie danych z nowych etykiet EU kategoryzujących opony: wydajność paliwowa, przyczepność, poziom hałasu
  • Obsługa funkcji CRM i korespondencji seryjnej SMS
    • przypomnienia o zbliżającym się terminie wymiany opon
    • akcje promocyjne dotyczące sprzedaży i wymiany opon, felg, itp.
    • grupowe wysyłanie klientom informacji o konieczności wymiany opon znajdujących w przechowalni z powodu niskiego bieżnika lub wieku opony
    • wygodna komunikacja z klientem przez SMS - dotyczy np. odbioru pojazdu
    • wsparcie w zakresie posezonowej wyprzedaży np. zimowych opon
  • Import faktur elektronicznych od dostawców opon skracający czas dostaw m.in. Bridgestone, Firestone, Goodyear, Continental*, Dębica, Pirelli, Dunlop, Fulda, Sava, Michelin*, ITR-Yokohama oraz od dystrybutorów opon np. Fota, Inter-Cars,itp.
  • Współpraca z producentami opon oraz rekomendacje w sieciach serwisów oponiarskich
  • Integracja z systemami eCommerce producentów opon
    • wysyłanie zamówień, kontrola dostępności opon, aktualizacje cennika
  • Obsługa importu cenników różnych dostawców opon, akumulatorów, itp.

* funkcje w trakcie realizacji.

Ulotka - Integra Car 7 TS (Tyre Service)


Przechowalnia opon.

  1. Dokumenty umożliwiające ewidencję przyjęcia opon do przechowalni (KPO).
  2. Szybkie tworzenie przyjęć opon do przechowalni (KPO) bezpośrednio z zlecenia.
  3. Interfejs do szybkiego przyjęcia do przechowania wielu opon przy jednoczesnym określeniu wysokości bieżnika i daty produkcji każdej z opon.
  4. Szybkie wprowadzanie informacji o przyjmowanej do przechowalni oponie na podstawie wcześniej utworzonego słownika opon.
  5. Rejestry opon pozostawionych do przechowania zawierający informację o Kontrahencie, parametrach oraz lokalizacji.
  6. Funkcje do pracy wielooddziałowej umożliwiające przyjmowanie oraz ewidencję opon pozostawionych do przechowania w poszczególnych oddziałach firmy.
  7. Możliwość eksportu zestawienia przyjętych i wydanych opon z przechowalni w postaci pliku Excel.
  8. Automatyczne powiązanie informacji o przechowywanych oponach z kontrahentem oraz pojazdem wprowadzonym na dokumencie KPO.
  9. Szybki dostęp do podglądów informacji o oponach pozostawionych w przechowalni z poziomu listy kontrahentów i pojazdów oraz dokumentów zleceń.

Moduł CRM

  1. Kontrola opon pozostawionych w przechowalni. Np. gdy w sezonie letnim przechowywane są nadal opony letnie, podczas otwierania zlecenia wyświetlane są odpowiednie komunikaty.
  2. Ewidencja w module CRM informacji o planowanej dacie wydania/odbioru opon pozostawionych do przechowania.
  3. Ewidencja w module CRM informacji o planowanej dacie wymiany opon przed sezonem letnim/zimowym.
  4. Powiadamiania klientów poprzez wiadomości SMS o zbliżającym się terminie wymiany opon.
  5. Powiadamiania kontrahentów za pomocą wiadomości SMS o zbliżającym się terminie wymiany opon (klienci którzy skorzystali do tej pory z wymiany opon lub pozostawili opony do przechowania).
  6. Akcje promocyjne kierowane do klientów którzy pozostawili w przechowalni opony, których wysokość bieżnika jest niższa niż wysokość założona dla konkretnej akcji promocyjnej.
  7. Akcje promocyjne organizowane pod kątem wyprzedaży opon ze starą datą produkcji (DOT).

Funkcje w zleceniach napraw dot. wyposażenia pojazdu w opony / funkcje cech własnych pojazdu

  1. Funkcje umożliwiające bardzo szybkie dodawanie towarów i usług do zleceń naprawy dotyczących wymiany opon oraz innych szybkich prac serwisowych.
  2. Obsługa w zleceniu naprawy dodatkowych cech własnych dla kontrahenta i pojazdu np. Rozmiar opony Lato, Rozmiar opony zima, itd.
  3. Możliwość definiowania dodatkowych pól wg indywidualnych potrzeb firm oponiarskich np. typ felgi (Stalowa, Aluminiowa).
  4. Szybki odczyt danych pojazdu i kontrahenta z dowodu rejestracyjnego za pomocą czytnika kodów 2D.
  5. Funkcje umożliwiające utworzenie „Szybkiego zlecenia” zawierającego podstawowe informacje o pojeździe i kontrahencie, które można przekształcić w dokument sprzedaży.

Serwis naprawy opon i felg aluminiowych

  1. Obsługa ewidencji zleceń napraw i regeneracji felg, definiowanie indywidualnych słowników bez konieczności wprowadzania danych pojazdu podczas naprawy felgi.
  2. Wprowadzanie dokumentacji fotograficznej dla zlecenia przed i po naprawie powypadkowej.
  3. Faktury zbiorcze z kilku zleceń naprawy zawierające specyfikacje napraw powypadkowych.

Magazyn

  1. Obsługa niezależnego magazynu dla opon, felg itp. z obsługą sprzedaży opon z wyborem opony z konkretną datą produkcji (DOT).
  2. Import do dokumentu PZ faktur elektronicznych od dystrybutorów lub producentów opon Bridgestone, Goodyear *.
  3. Obsługa parametrów opon w kartach towarów np. indeks prędkości , parametry dot. nośności, indeks DOT, Producent, itp.
  4. Możliwość określania podczas dostawy towaru (opon) daty produkcji opony DOT oraz dostęp do tych informacji z poziomu kartoteki towarowej i dokumentów magazynowych i sprzedaży.
  5. Możliwość wprowadzenia i kontroli minimalnych, zalecanych oraz maksymalnych stanów magazynowych dla poszczególnych opon uzależnione od danego sezonu.
  6. Wydruk lokalizacji opon na dokumentach wydań magazynowych.

Sprzedaż

  1. Sprzedaż towaru w wybranej grupie cenowej (Cena promocyjna, sezonowa, hurtowa).
  2. Funkcje umożliwiające obsługę specjalnych cen podczas obsługi akcji promocyjnych.
  3. Grupy rabatowe dla opon uzależnione od producenta oraz grupy towarowej.
  4. Wybór dostawy oraz daty produkcji opony (DOT) z aktualnego stanu magazynowego podczas jej sprzedaży.
  5. Szybki podgląd ostatnich cen sprzedaży wybranej opony również w zawężeniu do kontrahenta dla którego tworzony jest dokument sprzedaży.

Raporty dot. przechowalni i serwisowania opon

  1. Zestawienie opon znajdujących się w przechowalni z uwzględnieniem wysokości bieżnika poszczególnych opon.
  2. Zestawienie opon znajdujących się na stanie magazynowych z uwzględnieniem daty produkcji (DOT) poszczególnych opon.

Inne funkcje

  1. Możliwość wprowadzania zastosowania opon w poszczególnych markach, modelach wersji pojazdów.
  2. Możliwość wprowadzania dla kartotek towarowych informacji o zalecanej wymianie po ilość km ilość miesięcy i automatyczne wprowadzanie wpisów do CRM na podstawie średniego przebiegu pojazdu z zleceń.
  3. Obsługa regeneracji opon (dotyczy głównie sam. ciężarówek), obsługa przyjęcia i magazynowania Karkasów*.
  4. Współpraca z modułem Integra Web Shop 3.0 - możliwość szybkiego uruchomienia na stronach WWW oferty opon wraz z aktualnymi stanami magazynowymi w Internecie. 

Odsłony: 2992

Opinie klientów - Integra Car 7 TS (Tyre Service)

  • Max-Auto Daniel Kaczyński Białystok - sieć Premio

    Do sprawnego zarządzania serwisem potrzebujemy odpowiedniego oprogramowania. Według nas, takim programem są systemy Integra, które używamy od ponad 6 lat. Zdecydowaliśmy się na to oprogramowanie, ponieważ zawiera bardzo dużo funkcji branżowych niezbędnych w codziennej pracy naszej firmy. Dodatkowym atutem jest wiele funkcji wspierających pracę serwisów oponiarskich. Mimo wielu opcji, program jest prosty w obsłudze i umożliwia szybką obsługę klientów, co jest ważne w okresie sezonu, w którym jest znacznie więcej klientów.

    Czytaj więcej...

  • POL-AGRI s.c. Luboń - sieć Partner Opony Polska

    Staramy się, aby świadczone usługi były kompleksowe i dostosowane do wymagań klienta. Dlatego zdecydowaliśmy się na kompleksowe rozwiązanie dla obsługi firmy i zakupiliśmy program Integra Car 7 firmy Integra Software. Składowe tego programu sprawiają, że program Integra 7 spełnia oczekiwania pokładane w programie serwisowym. Program Integra Car 7 możemy śmiało polecić każedemu kto prowadzi lub prowadził będzie serwis samochodowy.

    Czytaj więcej...

  • OMT Mateusz Tokarz Tarnów - sieć First Stop

    Oprócz narzędzi do podstawowej obsługi klienta i organizacji pracy serwisu, udostępnia również opcje marketingowe oraz raportowanie. Te ostatnie wymagają zaangażowania i chęci użytkownika programu do nanoszenia danych do systemu. W konsekwencji wykorzystanie tej wiedzy buduje w świadomości odbiorców wizerunek firmy rzetelnej, rozwijającej się oraz przede wszystkim, dbającej o klienta.

    Czytaj więcej...

  • Premio Ring-Service Gdańsk - sieć Premio

    (...)Jest to program dla serwisu o wysokim standardzie jakości obsługi, który pozwala na obsługę samochodów w sposób kompleksowy. Nawet w autoryzowanych serwisach nie maja takiego programu z takimi możliwościami!

    Czytaj więcej...

  • Nowakowski & Szymański Sp.z o.o. Kraków - Sieć serwisów Point S

    Rozwiązania zaproponowane przez INTEGRĘ pozwoliły nam zdobyć nowe możliwości rozwoju, zwiększyć sprzedaż, otworzyć się na nowe, nowoczesne rozwiązania. Ponadto program pozwala na pozyskiwanie danych niezbędnych do zarządzania sprzedażą, analizą wyników, rozliczaniem, oddziałów, liczeniem wydajności mechaników i innych.

    Czytaj więcej...

UWAGA! Ten serwis używa technologii cookies.

Czytaj więcej…

Zrozumiałem