English version
  • Integra Truck 7
  • Integra Truck 7
    Zlecenia napraw pojazdów

    .

    • Obsługa ciągników siodłowych, naczep,
      ciężarówek oraz pojazdów specjalnych
    • Baza 30 tysięcy pojazdów użytkowych
    • Sprawna i szybka ewidencja napraw
    • Elektroniczny import danych z
      dowodów rejestracyjnych
  • Integra Truck elektroniczny odczyt danych z dowodów rejestracyjnych
  • Integra Truck Katalog czasów napraw
  • Integra Data Service
  • Integra Truck Terminarz napraw
  • Integra Truck CRM
  • Integra Truck Obsługa sprzedaży części i akcesoriów
  • Integra Truck Obsługa magazynu
  • Integra Truck import elektronicznych faktur
  • Integra zamienniki
  • Integra Car / Truck 7
    Dedykowane wydruki
    • Szybkie wysyłanie dokumentów w
      formie elektronicznej
    • Zlecenia napraw, karty serwisowe
    • Faktury VAT
    • Zamówienia
    • Kosztorysy
  • Integra Kontrola dostępu
  • Integra Truck Opinie

Program do serwisu samochodów ciężarowych

Wdrożenie programu




 

Profesjonalne wdrożenie umożliwia optymalne wykorzystanie zakupionego oprogramowania.

Wdrożenia, Szkolenia i Wsparcie techniczneInstalacja i konfiguracja oprogramowania jest wykonywana przez doświadczonych specjalistów firmy Integra Software i obejmuje serwer oraz stanowiska komputerowe. Podczas wdrożenia konfigurowane są różne moduły programu m.in Terminarz, Serwis, Sprzedaż, Magazyn, Kasa/Bank. Ustawiane są także indywidualne parametry dla kartotek pojazdów, kontrahentów, towarów, grup cenowych, stawek rbh, wydruków, prowizji, skrótów klawiaturowych, które dostosowują program do specyfiki danej firmy.
Modułowa budowa i szeroki zakres konfiguracji, pozwala używać program zarówno w małych firmach jak i w dużych kompleksach motoryzacyjnych.

Wdrożenia, Szkolenia i Wsparcie technicznePrzeniesienie (migracja) danych z poprzednio używanego programu pozwala na szybkie rozpoczęcie pracy z nowym programem. Taka migracja obejmuje kartoteki kontrahentów, towarów, pojazdów i oszczędza wiele czasu w porównaniu do ręcznego przepisania w/w danych. Podczas migracji przenoszone są także stany magazynowe towarów, po czym następuje weryfikacja wartości magazynu zarówno w starym jak w nowym programie. Opcjonalnie można zamówić migrację dok. sprzedaży oraz zleceń napraw ze starego programu, tak aby te dane były dostępne na listach dokumentów archiwalnych w nowym programie.

Wdrożenia, Szkolenia i Wsparcie techniczneSzkolenia z podstawowej obsługi programu pozwalają szybko rozpocząć pracę z nowym programem i zapewniają o wiele lepsze wykorzystanie zakupionego oprogramowania w codziennej pracy serwisu. Szkolenia prowadzone są indywidualnie dla każdego użytkownika programu i polegają na tym, że początkowo szkoleniowiec przedstawia daną funkcję np. wystawienie faktury VAT, a następnie uczestnik szkolenia powtarza ją kilkakrotnie pracując bezpośrednio z programem. Po szkoleniu sprawdzana jest znajomość obsługi programu a także przesyłane są pomagające utrwalić wiedzę materiały pomocnicze w postaci filmów instruktażowych i krótkich instrukcji obsługi.

Wdrożenia, Szkolenia i Wsparcie techniczneDodatkowe szkolenia uzupełniające oferowane są głównie dla zaawansowanych użytkowników programu. Umożliwiają one szersze wykorzystanie zaawansowanych funkcji oraz zapoznanie się z możliwościami nowych wersji oprogramowania. Szkolenia prowadzone są indywidualnie (online) oraz grupowo. Podczas takich zajęć uczestnicy mają możliwość praktycznej pracy z programem na komputerach szkoleniowych.

Portal www Integra Support z praktycznymi poradami dot. obsługi programu zawiera informacje dot. Wdrożenia, Szkolenia i Wsparcie techniczneczęsto zgłaszanych zagadnień przez klientów korzystających z Hotline. Takie porady przygotowywane są w formie wiadomości wysyłanych do firm posiadających aktualny abonament na aktualizację lub wsparcie techniczne i dotyczą m.in. porządkowania kartotek towarów i kontrahentów, optymalnych ustawień czytnika dowodów rej., wystawiania kompensat oraz funkcji w nowych wersjach programu.

Integra Software posiada nowoczesne zaplecze techniczne pozwalające szybko i sprawnie wdrażać oraz profesjonalnie obsługiwać klientów w zakresie serwisu oferowanego oprogramowania. W/w zaplecze to m.in: nowoczesna telefonia systemowa, światłowodowe łącza internetowe, systemy do zdalnej pomocy, etc.

Odsłony: 2017

Opinie klientów - Integra Truck 7

  • Biascan S.A. - Białystok

    Nasza firma jest firmą rodzinną działającą na rynku samochodów ciężarowych od 1994r. Dwa lata temu przeszliśmy reorganizację i odłączyliśmy się od scentralizowanego systemu handlowo-księgowego funkcjonującego w korporacyjnej sieci serwisów. Poszło to bardzo gładko, gdyż program Integra Truck 7 jest bardzo łatwy w obsłudze, przejrzysty i intuicyjny.

    Czytaj więcej...

  • Pojazdy Komunalne Tymborowscy sp. z o.o.

    Program posiada większość funkcji do prowadzenia działalności motoryzacyjnej. Wdrożenie programu w naszej firmie pozwoliło nam lepiej zorganizować obsługę klienta w zakresie serwisu jak i sprzedaży części zamiennych. Dużą zaletą jest szybka dostępność do historii każdego pojazdu który odwiedził nasz serwis. Program jest prosty w obsłudze co jest dużym plusem dla nowego użytkownika.

    Czytaj więcej...

  • Skwarek Logistic

    Zaletą oprogramowania Integra Truck jest baza około 20 tys. pojazdów ciężarowych dostępnych bezpośrednio w programie, dzięki której wystawianie zleceń naprawy jest znacznie szybsze. System cechuje bardzo intuicyjny interfejs użytkownika co przyczyniło się do dużo sprawniejszej obsługi klienta i pozwoliło zaoszczędzić wiele czasu podczas codziennej pracy naszego serwisu. Program posiada wiele funkcji branżowych, które wspomagają pracę w wielu działach naszej firmy. Ważnym dla nas elementem wdrożenia była integracja oprogramowania Integra z systemem finansowo-księgowym Hermes, z którego to systemu korzysta nasza firma.

    Czytaj więcej...

  • Auto Service s.c. Warowny - Ryki

    Obecnie jesteśmy zadowoleni z wprowadzenia nowego systemu ponieważ znacznie poprawił nam organizację pracy firmy i pozwolił na sprawniejszą obsługę klienta. Dzięki zaawansowanym raportom lepiej monitorujemy działalność serwisu. Natomiast funkcjonalność, duże możliwości i prostota obsługi programu ułatwiła znacznie pracę użytkownikom poprawiając jakość świadczonych przez nas usług.

    Czytaj więcej...

  • RiSmot - Jasło

    Zaletą programu jest bezpośrednia współpraca z programami „zewnętrznymi” w zakresie importu dokumentów od dostawców, jak również danych technicznych...

    Czytaj więcej...

UWAGA! Ten serwis używa technologii cookies.

Czytaj więcej…

Zrozumiałem