English version
  • Integra Truck 7
  • Integra Truck 7
    Zlecenia napraw pojazdów

    .

    • Obsługa ciągników siodłowych, naczep,
      ciężarówek oraz pojazdów specjalnych
    • Baza 30 tysięcy pojazdów użytkowych
    • Sprawna i szybka ewidencja napraw
    • Elektroniczny import danych z
      dowodów rejestracyjnych
  • Integra Truck elektroniczny odczyt danych z dowodów rejestracyjnych
  • Integra Truck Katalog czasów napraw
  • Integra Data Service
  • Integra Truck Terminarz napraw
  • Integra Truck CRM
  • Integra Truck Obsługa sprzedaży części i akcesoriów
  • Integra Truck Obsługa magazynu
  • Integra Truck import elektronicznych faktur
  • Integra zamienniki
  • Integra Car / Truck 7
    Dedykowane wydruki
    • Szybkie wysyłanie dokumentów w
      formie elektronicznej
    • Zlecenia napraw, karty serwisowe
    • Faktury VAT
    • Zamówienia
    • Kosztorysy
  • Integra Kontrola dostępu
  • Integra Truck Opinie

Program do serwisu samochodów ciężarowych

Obsługa serwisu

Terminarz napraw - planowanie pracy serwisu
Rezerwacja towarów, tworzenie kosztorysów oraz automatyczne wystawianie zleceń, to funkcje usprawniające pracę każdego serwisu; Podgląd planowanych napraw na kolejne dni umożliwia optymalne wykorzystanie stanowisk naprawczych. Ponadto system po wprowadzeniu pojazdu do terminarza może wysyłać wiadomość SMS z ustalonym terminem i zakresem naprawy, a także przypominać klientowi na godzinę przed naprawą o umówionym terminie.

Zlecenia naprawy
Zlecenia napraw obejmują zarówno obsługę pojazdów osobowych i ciężarowych jak i podzespołów, np. rozruszników, alternatorów, pomp Diesel'a, itp. Do obsługi powyższych zleceń system zawiera specjalnie dedykowane rodzaje modułów serwisowych np.: serwis samochodów, serwis pojazdów użytkowych, serwis podzespołów, itd.). Bieżącą sytuację serwisu widzimy na liście otwartych zleceń. Integra Truck 7 zapewnia bardzo szybką obsługę zleceń od przyjęcia pojazdu do serwisu do chwili rozliczenia naprawy. Program zawiera bazę 30 tys. pojazdów, czasy napraw z 5 mln pozycji, słowniki usterek i usług, a także współpracują z katalogami części i systemami serwisowymi.

Szybkie zlecenia
Wykorzystywane są przy wymianie oleju, kontroli świateł itp. usługach. Takie zlecenie umożliwia przyjęcie pojazdu do naprawy nawet w kilkanaście sekund i zawiera podstawowe dane dot. pojazdu, kontrahenta oraz zakresu naprawy. Jest również dostępna karta w postaci dowodu rejestracyjnego, ułatwiająca wypełnianie zleceń, szczególnie początkującym pracownikom.

Serwisy Blacharsko-Lakiernicze (i nie tylko) mogą korzystać ze specjalnego modułu z graficznym interfejsem do szybkiego opisu uszkodzeń zewnętrznych podczas przyjęcia pojazdu do naprawy. Moduł zawiera wiele rodzajów pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Zakres pojazdów jest zależny od wykorzystywanego modułu.

Dodawanie do zlecenia towarów oraz usług
Odbywa się poprzez wybór części z kartoteki magazynowej oraz przez import pozycji z zewnętrznych cenników i katalogów. Funkcja wyboru wielokrotnego znacznie skraca czas dodawania większych ilości towarów i usług. Dostępna jest opcja szybkiego dodawania tow. i usług tzw. "z ręki". Podczas wprowadzania pozycji do zlecenia automatycznie uwzględniane są grupy cenowe i rabaty klienta.

Kompletowanie towarów i usług
Pozwala na fakturze lub paragonie zastąpić wiele pozycji dotyczących części i usług jedną np.: przegląd po 60 000 km, montaż instalacji LPG, itp.

Przechowalnia opon
Dedykowany moduł zawiera funkcje zapewniające sprawną obsługę serwisów opon. Karty przechowalni pozwalają prowadzić ewidencję w zakresie przyjmowania i wydawania opon klientów serwisu. Karty mogą być powiązane ze zleceniami napraw dot. wymiany opon. Podczas przyjęcia opon, drukowana jest specjalna karta z potwierdzeniem sot. przekazania opon do przechowalni.

Wynagrodzenie prowizyjne
Ustalając serwisantom udział procentowy w usługach możemy ocenić ich efektywność i rozliczać wynagrodzenia prowizyjne. Do każdej usługi możemy przydzielić serwisanta lub nawet kilku serwisantów z różnym udziałem procentowym. Serwisantów można rozliczać wg rbh i kwot zawartych na dok. sprzedaży lub wg rbh indywidualnie przypisywanych serwisantom. 

Odsłony: 2342

Opinie klientów - Integra Truck 7

  • Biascan S.A. - Białystok

    Nasza firma jest firmą rodzinną działającą na rynku samochodów ciężarowych od 1994r. Dwa lata temu przeszliśmy reorganizację i odłączyliśmy się od scentralizowanego systemu handlowo-księgowego funkcjonującego w korporacyjnej sieci serwisów. Poszło to bardzo gładko, gdyż program Integra Truck 7 jest bardzo łatwy w obsłudze, przejrzysty i intuicyjny.

    Czytaj więcej...

  • Pojazdy Komunalne Tymborowscy sp. z o.o.

    Program posiada większość funkcji do prowadzenia działalności motoryzacyjnej. Wdrożenie programu w naszej firmie pozwoliło nam lepiej zorganizować obsługę klienta w zakresie serwisu jak i sprzedaży części zamiennych. Dużą zaletą jest szybka dostępność do historii każdego pojazdu który odwiedził nasz serwis. Program jest prosty w obsłudze co jest dużym plusem dla nowego użytkownika.

    Czytaj więcej...

  • Skwarek Logistic

    Zaletą oprogramowania Integra Truck jest baza około 20 tys. pojazdów ciężarowych dostępnych bezpośrednio w programie, dzięki której wystawianie zleceń naprawy jest znacznie szybsze. System cechuje bardzo intuicyjny interfejs użytkownika co przyczyniło się do dużo sprawniejszej obsługi klienta i pozwoliło zaoszczędzić wiele czasu podczas codziennej pracy naszego serwisu. Program posiada wiele funkcji branżowych, które wspomagają pracę w wielu działach naszej firmy. Ważnym dla nas elementem wdrożenia była integracja oprogramowania Integra z systemem finansowo-księgowym Hermes, z którego to systemu korzysta nasza firma.

    Czytaj więcej...

  • Auto Service s.c. Warowny - Ryki

    Obecnie jesteśmy zadowoleni z wprowadzenia nowego systemu ponieważ znacznie poprawił nam organizację pracy firmy i pozwolił na sprawniejszą obsługę klienta. Dzięki zaawansowanym raportom lepiej monitorujemy działalność serwisu. Natomiast funkcjonalność, duże możliwości i prostota obsługi programu ułatwiła znacznie pracę użytkownikom poprawiając jakość świadczonych przez nas usług.

    Czytaj więcej...

  • RiSmot - Jasło

    Zaletą programu jest bezpośrednia współpraca z programami „zewnętrznymi” w zakresie importu dokumentów od dostawców, jak również danych technicznych...

    Czytaj więcej...

UWAGA! Ten serwis używa technologii cookies.

Czytaj więcej…

Zrozumiałem