English version
  • Integra Car 7 Zlecenia
  • Integra Car Elektroniczny odczyt danych z dowodów rejestracyjnych
  • Integra Katalog czasów
  • Integra Car 7
    Moduł zdjęć i uszkodzeń pojazdu
    .
    • Szybki opis uszkodzeń przy wstępnych
      oględzinach pojazdu
    • Baza schematów graficznych dla
      pojazdów
       z wyszczególnieniem
      elementów nadwozia
  • Integra Data Service
  • Integra Car Truck Terminarz napraw
  • Integra Car 7 Funkcje CRM
  • Integra Car 7 Tyre Service
  • Integra Car Truck Firma Obsługa sprzedaży części i akcesoriów
  • Integra Car Kompleksowa obsługa magazynu
  • Integra Car Truck Firma Import elektronicznych faktur
  • Integra Car Truck 7 obsługa zamienników
  • Integra Car / Truck 7
    Dedykowane wydruki
    • Szybkie wysyłanie dokumentów w
      formie elektronicznej
    • Zlecenia napraw, karty serwisowe
    • Faktury VAT
    • Zamówienia
    • Kosztorysy
  • Integra Car Współpraca z katalogami części i systemami serwisowymi
  • Integra Car 7 Raporty
  • Kontrola dostępu
  • Integra Car Opinie

Integra Car 7 - program dla serwisów samochodowych

Zastosowanie programu




 
Integra Car 7 - Główne zalety programu
Integra Car 7 - Główne zalety programu
Integra Car 7 - Główne zalety programu
Integra Car 7 - Główne zalety programu
Integra Car 7 - Główne zalety programu

Integra Car 7 - Główne zalety programu

Integra Car 7 - Główne zalety programu
Integra Car 7 - Główne zalety programu

Program do serwisu Integra Car 7 posiada liczne funkcje branżowe odpowiadające praktycznym potrzebom firm motoryzacyjnych.
Szeroki zakres konfiguracji pozwala dostosować program do indywidualnych potrzeb danego serwisu samochodowego. Program dla serwisu nie tylko poprawia organizację, ale dzięki funkcjom CRM może również wpłynąć na zwiększenie dochodów firmy.
Program do warsztatu Integra Car 7 jest zintegrowany z katalogami części zamiennych m.in. AP/ADBS/Integra Katalog. Czas przyjmowania towaru do magazynu podczas dostaw skrócono poprzez automatyczny import faktur elektronicznych.System Integra Car 7 cechuje niespotykana w tego typu rozwiązaniach funkcjonalność, która umożliwia wygodną pracę oraz szybką i sprawną obsługę klienta. Wraz z modułami opcjonalnymi zapewnia kompleksową obsługę całej firmy.

Poniżej zamieszczamy podstawowe informacje dotyczące systemu Integra Car 7.

  • Nowoczesny interfejs - umożliwiający pracę na kilku oknach.
  • Zlecenia napraw i Historia serwisowa, Terminarz pracy serwisu,
    baza 50 000 pojazdów.
  • Katalog wyceny napraw z graficznym wyborem podzespołów pojazdu
    - 14 mln czasów napraw dla 20 000 pojazdów
  • Karty okresowych przeglądów wg danych producentów pojazdów
    - 95 tys. kart z dokładnym wykazem czynności serwisowych
  • Elektroniczny odczyt danych z dowodów rej. przy wystawianiu zleceń i kosztorysów
  • Szybka obsługa dostaw poprzez import elektronicznych faktur od ponad 40 dostawców (m.in. Inter Cars, Fota, Inter Team, Auto Partner, Hurt, AD, Hart, Inter Parts, Bosch, Nissan)
  • Integracja z elektronicznymi katalogami największych dystrybutorów części
  • Wyszukiwanie części zamiennych według bazy około 1 000 0000 zamienników
  • Obsługa serwisu i przechowalni opon, Szybkie zlecenia dla sezonowej wymiany opon - funkcje specjalne dla firm oponiarskich
  • Moduł uszkodzeń pojazdów - szybki opis uszkodzeń zewnętrznych - funkcje dla serwisów blacharsko-lakierniczych (i nie tylko)
  • Rozliczenia prowizyjne pracowników serwisu
  • Dane naprawczo-serwisowe (TecRMI) dostępne bezpośrednio w programie Integra IDS - dane dot. przeglądów, instrukcje serwisowe, schematy elektr., itp.
  • Wymiana danych z systemami typu: Bosch ESI[tronic], Autodata, VIVID Workshop, TecDoc
  • Funkcje CRM pozwalające zwiększyć dochody - przypomnienia o okresowych naprawach i wymianie części eksploatacyjnych, powiadomienia SMS/MMS (odbiór pojazdu, zaległości płatnicze, itp.), wsparcie akcji promocyjnych, itp.
  • Współpraca z systemami Finansowo-Księgowymi m.in. Symfonia, Comarch (CDN) Optima/XL, itp. 
  • Grupowanie (kompletowanie) na fakturach części i usług do jednej pozycji np. przegląd po 60 tys. km, montaż inst. LPG.
  • Raporty: ocena potrzeb firmy przy zakupie wyposażenia serwisu, marża dot. sprzedaży części.
  • Kontrola kosztów, płatności i należności firmy; obsługa zaliczek.
  • Kompleksowa obsługa magazynu, dokumenty: PZ, WZ, RW, PW, BO, MM, RI, AI; obsługa kodów kreskowych; kontrola rotacji towarów, automatyczne tworzenie dokumentów mag., zamienniki części, grupowe jedn. miar, kontrola dostaw.
  • Inwentaryzacja wg grup części w magazynie bez konieczności blokownia sprzedaży wszystkich towarów.
  • Inne funkcje wspierających codzienną pracę serwisu.....

Odsłony: 4826

Opinie klientów - Integra Car 7

  • PHU Bedmot - Bełżyce

    Program okazał się tak dobry, że już po trzech miesiącach od wdrożenia w Bełżycach wykupiliśmy ten produkt do naszej drugiej placówki handlowej w Niedrzwicy. Okazuje się, że program Integra Car 7 to narzędzie bez którego nie wyobrażamy sobie pracy...

    Czytaj więcej...

  • Bosch-Service Garnec - Oborniki

    W okresie 28 letniej działalności naszej firmy jest to trzeci program, który użytkujemy, naszym zdaniem najlepszy, posiadający wiele funkcji, które pozwalają zarządzać pracą serwisu.
    Program jest bardzo szybki oraz stabilny.

    Czytaj więcej...

  • SPZOZ RM Meditrans - Siedlce

    System pozwolił na usprawnienie pracy serwisu, co w konsekwencji przekłada się na szybszą i kompleksową obsługę klientów. Dzięki programowi prowadzenie gospodarki magazynowej stało się dużo prostsze i mniej czasochłonne. Program posiada przejrzyste kartoteki (np. kontrahentów, pojazdów, towarów), co jest szczególnie ważne dla szybkości generowania różnych dokumentów typu zlecenia, czy faktury.

    Czytaj więcej...

  • PHU Auto-Chojnacki Wągrowiec - sieć serwisowa Bosch-Service

    Program umożliwia nam szybką i profesjonalną obsługę klienta. Bardzo dużym ułatwieniem jest możliwość automatycznego importowania danych z ESI[tronic] oraz wyceniania czasu naprawy przez AuDaCon. Szczególnie pomocne są moduły umożliwiające sprawne otwieranie zleceń przy wykorzystaniu czytnika kodów dwuwymiarowych, import elektronicznych faktur od dostawców, możliwość kontroli historii obsługi samochodu, kompletna obsługa magazynu z monitorowaniem płatności i realizacji przelewów bankowych. Przypisanie mechaników do napraw pozwala precyzyjnie oszacować efekty pracy i rozliczenie wynagrodzeń w systemie prowizyjnym. Zaawansowane funkcje raportów pozwalają lepiej zarządzać firmą.

    Czytaj więcej...

  • Stacja Obsługi samochodów Zbigniew Gawroński - sieć serwisowa AutoCrew

    Wcześniej korzystaliśmy z różnych programów obsługujących serwis pojazdów między innymi program "Stacja" firmy Rowil jednak po przejściu na program Integra 7 od stycznia 2012r zainstalowanego na trzech stanowiskach zauważyłem dużą poprawę w szybkości obsługi klienta przy przyjmowaniu zleceń a jest to spowodowane łatwością obsługi w/w programu. Program ten jest fajne rozbudowany o inne moduły usprawniające nam pracę np. przechowalnia opon klientów.

    Czytaj więcej...

UWAGA! Ten serwis używa technologii cookies.

Czytaj więcej…

Zrozumiałem