English version
  • Integra Car 7 Zlecenia
  • Integra Car Elektroniczny odczyt danych z dowodów rejestracyjnych
  • Integra Katalog czasów
  • Integra Car 7
    Moduł zdjęć i uszkodzeń pojazdu
    .
    • Szybki opis uszkodzeń przy wstępnych
      oględzinach pojazdu
    • Baza schematów graficznych dla
      pojazdów
       z wyszczególnieniem
      elementów nadwozia
  • Integra Data Service
  • Integra Car Truck Terminarz napraw
  • Integra Car 7 Funkcje CRM
  • Integra Car 7 Tyre Service
  • Integra Car Truck Firma Obsługa sprzedaży części i akcesoriów
  • Integra Car Kompleksowa obsługa magazynu
  • Integra Car Truck Firma Import elektronicznych faktur
  • Integra Car Truck 7 obsługa zamienników
  • Integra Car / Truck 7
    Dedykowane wydruki
    • Szybkie wysyłanie dokumentów w
      formie elektronicznej
    • Zlecenia napraw, karty serwisowe
    • Faktury VAT
    • Zamówienia
    • Kosztorysy
  • Integra Car Współpraca z katalogami części i systemami serwisowymi
  • Integra Car 7 Raporty
  • Kontrola dostępu
  • Integra Car Opinie

Integra Car 7 - program dla serwisów samochodowych

Obsługa serwisu

Obsługa Serwisu - Integra Car 7
Obsługa Serwisu - Integra Car 7
Obsługa Serwisu - Integra Car 7
Obsługa Serwisu - Integra Car 7
Obsługa Serwisu - Integra Car 7
Obsługa Serwisu - Integra Car 7

Terminarz napraw - planowanie pracy serwisu
Rezerwacja towarów, tworzenie kosztorysów oraz automatyczne wystawianie zleceń to funkcje usprawniające pracę każdego serwisu. Podgląd planowanych napraw na kolejne dni umożliwia optymalne wykorzystanie stanowisk naprawczych. Ponadto system po wprowadzeniu pojazdu do terminarza może wysyłać wiadomość SMS do klienta z ustalonym terminem i zakresem naprawy oraz przypominać na godzinę przed naprawą o terminie naprawy.

Zlecenia napraw
Obejmują zarówno obsługę pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych oraz podzespołów np. rozruszników i alternatorów, pomp Diesel'a, itp. Do obsługi powyższych zleceń system zawiera dedykowane rodzaje modułów serwisowych np.: serwis samochodów, serwis pojazdów użytkowych, serwis podzespołów, itd. Bieżącą sytuację serwisu widzimy na liście otwartych zleceń wraz z podglądem zakresu zleconych napraw. Integra Car 7 zapewnia bardzo szybką obsługę zleceń od przyjęcia pojazdu do serwisu do chwili rozliczenia naprawy. Program zawiera bazę 50 tys. pojazdów, słowniki usterek i usług. Obsługa czytnika kodów D2 umożliwia szybciej i poprawniej wprowadzać do zleceń dane z dowodów rejestracyjnych.

Szybkie zlecenia
Wykorzystywane są przy wymianie oleju, kontroli świateł itp. usługach. Takie zlecenie umożliwia przyjęcie pojazdu do naprawy nawet w kilkanaście sekund i zawiera podstawowe dane dot. pojazdu, kontrahenta oraz zakresu naprawy. Są również dostępne karty w postaci dowodów rejestracyjnych, ułatwiające wypełnianie zleceń, zwłaszcza początkującym pracownikom.

Baza pojazdów i wycena napraw
Program zawiera bazę 50 tys. pojazdów, 14 mln czasów napraw dla 20 000 pojazdów, słowniki usterek i usług, a także współpracują z katalogami części i systemami serwisowymi.

Dodawanie do zlecenia towarów oraz usług może odbywać się poprzez wybór części z kartoteki magazynowej oraz przez import pozycji z zewnętrznych cenników i katalogów. Funkcja wyboru wielokrotnego znacznie skraca czas dodawania większych ilości towarów i usług. Dostępna jest opcja szybkiego dodawania towarów i usług tzw. "z ręki". Podczas wprowadzania pozycji do zlecenia automatycznie uwzględniane są grupy cenowe i rabaty klienta. Kompletowanie towarów i usług pozwala na fakturze zastąpić wiele towarów i usług jedną pozycją np. Przegląd po 60 000 km, Montaż instalacji LPG, Montaż autoalarmu, itd.

Serwisy Blacharsko-Lakiernicze* (i nie tylko) mogą korzystać ze specjalnego modułu z graficznym interfejsem do szybkiego opisu uszkodzeń zewnętrznych podczas przyjęcia pojazdu do naprawy. Moduł zawiera wiele rodzajów pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Zakres rodzajów pojazdów jest zależny od wykorzystywanego modułu.

Przechowalnia opon*
Moduł zawiera funkcje zapewniające sprawną obsługę serwisów opon. Karty przechowalni pozwalają prowadzić ewidencję w zakresie przyjmowania i wydawania opon klientów serwisu. Karty mogą być powiązane ze zleceniami napraw dot. wymiany opon. Podczas przyjęcia opon, drukowana jest specjalna karta z potwierdzeniem przekazania opon do przechowalni.

Wynagrodzenie prowizyjne
Ustalając serwisantom udział procentowy w usługach możemy ocenić ich efektywność i rozliczać wynagrodzenia prowizyjne. Do każdej usługi możemy przydzielić serwisanta lub nawet kilku serwisantów z różnym udziałem procentowym.
Serwisantów można rozliczać wg rbh i kwot zawartych na dokumentach sprzedaży lub wg rbh indywidualnie przypisywanych serwisantom. 

Odsłony: 5735

Opinie klientów - Integra Car 7

  • PHU Bedmot - Bełżyce

    Program okazał się tak dobry, że już po trzech miesiącach od wdrożenia w Bełżycach wykupiliśmy ten produkt do naszej drugiej placówki handlowej w Niedrzwicy. Okazuje się, że program Integra Car 7 to narzędzie bez którego nie wyobrażamy sobie pracy...

    Czytaj więcej...

  • Bosch-Service Garnec - Oborniki

    W okresie 28 letniej działalności naszej firmy jest to trzeci program, który użytkujemy, naszym zdaniem najlepszy, posiadający wiele funkcji, które pozwalają zarządzać pracą serwisu.
    Program jest bardzo szybki oraz stabilny.

    Czytaj więcej...

  • SPZOZ RM Meditrans - Siedlce

    System pozwolił na usprawnienie pracy serwisu, co w konsekwencji przekłada się na szybszą i kompleksową obsługę klientów. Dzięki programowi prowadzenie gospodarki magazynowej stało się dużo prostsze i mniej czasochłonne. Program posiada przejrzyste kartoteki (np. kontrahentów, pojazdów, towarów), co jest szczególnie ważne dla szybkości generowania różnych dokumentów typu zlecenia, czy faktury.

    Czytaj więcej...

  • PHU Auto-Chojnacki Wągrowiec - sieć serwisowa Bosch-Service

    Program umożliwia nam szybką i profesjonalną obsługę klienta. Bardzo dużym ułatwieniem jest możliwość automatycznego importowania danych z ESI[tronic] oraz wyceniania czasu naprawy przez AuDaCon. Szczególnie pomocne są moduły umożliwiające sprawne otwieranie zleceń przy wykorzystaniu czytnika kodów dwuwymiarowych, import elektronicznych faktur od dostawców, możliwość kontroli historii obsługi samochodu, kompletna obsługa magazynu z monitorowaniem płatności i realizacji przelewów bankowych. Przypisanie mechaników do napraw pozwala precyzyjnie oszacować efekty pracy i rozliczenie wynagrodzeń w systemie prowizyjnym. Zaawansowane funkcje raportów pozwalają lepiej zarządzać firmą.

    Czytaj więcej...

  • Stacja Obsługi samochodów Zbigniew Gawroński - sieć serwisowa AutoCrew

    Wcześniej korzystaliśmy z różnych programów obsługujących serwis pojazdów między innymi program "Stacja" firmy Rowil jednak po przejściu na program Integra 7 od stycznia 2012r zainstalowanego na trzech stanowiskach zauważyłem dużą poprawę w szybkości obsługi klienta przy przyjmowaniu zleceń a jest to spowodowane łatwością obsługi w/w programu. Program ten jest fajne rozbudowany o inne moduły usprawniające nam pracę np. przechowalnia opon klientów.

    Czytaj więcej...

UWAGA! Ten serwis używa technologii cookies.

Czytaj więcej…

Zrozumiałem