English version
  • Integra Car 7 Zlecenia
  • Integra Car Elektroniczny odczyt danych z dowodów rejestracyjnych
  • Integra Katalog czasów
  • Integra Car 7
    Moduł zdjęć i uszkodzeń pojazdu
    .
    • Szybki opis uszkodzeń przy wstępnych
      oględzinach pojazdu
    • Baza schematów graficznych dla
      pojazdów
       z wyszczególnieniem
      elementów nadwozia
  • Integra Data Service
  • Integra Car Truck Terminarz napraw
  • Integra Car 7 Funkcje CRM
  • Integra Car 7 Tyre Service
  • Integra Car Truck Firma Obsługa sprzedaży części i akcesoriów
  • Integra Car Kompleksowa obsługa magazynu
  • Integra Car Truck Firma Import elektronicznych faktur
  • Integra Car Truck 7 obsługa zamienników
  • Integra Car / Truck 7
    Dedykowane wydruki
    • Szybkie wysyłanie dokumentów w
      formie elektronicznej
    • Zlecenia napraw, karty serwisowe
    • Faktury VAT
    • Zamówienia
    • Kosztorysy
  • Integra Car Współpraca z katalogami części i systemami serwisowymi
  • Integra Car 7 Raporty
  • Kontrola dostępu
  • Integra Car Opinie

Integra Car 7 - program dla serwisów samochodowych

Dedykowane funkcje dla serwisów oponiarskich

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon
Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon
Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon
Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon
Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon

Moduł Przech. opon

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon

Karta Towaru

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon

Karta Towaru

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon

Karta Przech. opon

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon
Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon

Wydruk karty PO

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon

CRM - Promocja

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dla serwisów blacharsko - lakierniczych

CRM - Promocja

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon

CRM - Promocja

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon

Inwentaryzacja opon

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon

Szybkie zlecenie

Integra Car 7 - Dedykowane funkcje dot. sprzedaży i serwisów opon



 

Program Integra Car 7 TS jest rozszerzoną wersją oprogramowania Integra Car, która posiada wiele dodatkowych funkcji usprawniających pracę każdego serwisu oponiarskiego m.in.:

  • Przechowalnia opon - zapewniająca sprawną obsługę sprzedaży i wymiany opon, kontrola opon pozostawionych w przechowalni.
  • Szybkie zlecenia dot. wymiany opon oraz zlecenia napraw opon i regeneracji felg.
  •  Wysyłanie grupowe klientom wiadomości SMS z informacją o konieczności wymiany opon ze względu na zużycie lub wiek opony.

Zakres funkcji dedykowanych dla serwisów opon:

  • Szybka obsługa zleceń w serwisach opon i warsztatach Fast Service
  • Przechowalnia opon zintegrowana z programem do obsługi serwisu
    • baza 30 tys. opon, karty przyjęcia opon, kontrola wieku i zużycia opon, itp.
  • Specjalne kartoteki towarowe z opisami i zdjęciami bieżników opon
  • Obsługa indywidualnych parametrów felg i opon - wymiary ET, rozstaw śrub, zdjęcia bieżników, indeks prędkości i nośności, ewidencja kodów daty produkcji
  • Dodatkowe zlecenia dotyczące napraw opon, regeneracji felg, itp.
  • Funkcje do ewidencji kodów daty produkcji podczas dostaw opon
  • Rejestrowanie danych z nowych etykiet EU kategoryzujących opony: wydajność paliwowa, przyczepność, poziom hałasu
  • Obsługa funkcji CRM i korespondencji seryjnej SMS
    • przypomnienia o zbliżającym się terminie wymiany opon,
    • akcje promocyjne dotyczące sprzedaży i wymiany opon, felg, itp.,
    • grupowe wysyłanie klientom informacji o konieczności wymiany opon znajdujących w przechowalni z powodu niskiego bieżnika lub wieku opony,
    • wygodna komunikacja z klientem przez SMS - dotyczy np. odbioru pojazdu,
    • wsparcie w zakresie posezonowej wyprzedaży np. zimowych opon.
  • Import faktur elektronicznych od dostawców opon skracający czas dostaw m.in. Bridgestone, Firestone, Goodyear, Continental*, Dębica, Pirelli, Dunlop, Fulda, Sava, Michelin*, ITR-Yokohama oraz od dystrybutorów opon np. Fota, Inter-Cars, itp.
  • Współpraca z producentami opon oraz rekomendacje w sieciach serwisów oponiarskich
  • Integracja z systemami eCommerce producentów opon
    • wysyłanie zamówień, kontrola dostępności opon, aktualizacje cennika
  • Obsługa importu cenników różnych dostawców opon, akumulatorów, itp.

* funkcje w trakcie realizacji.

Ulotka - Integra Car 7 TS (Tyre Service)


Przechowalnia opon

  1. Dokumenty umożliwiające ewidencję przyjęcia opon do przechowalni (KPO).
  2. Szybkie tworzenie przyjęć opon do przechowalni (KPO) bezpośrednio ze zlecenia.
  3. Interfejs do szybkiego przyjęcia do przechowania wielu opon przy jednoczesnym określeniu wysokości bieżnika i daty produkcji każdej z opon.
  4. Szybkie wprowadzanie informacji o przyjmowanej do przechowalni oponie na podstawie wcześniej utworzonego słownika opon.
  5. Rejestr opon pozostawionych do przechowania zawierający informację o Kontrahencie, parametrach oraz lokalizacji.
  6. Funkcje do pracy wielooddziałowej umożliwiające przyjmowanie oraz ewidencję opon pozostawionych do przechowania w poszczególnych oddziałach firmy.
  7. Możliwość eksportu zestawienia przyjętych i wydanych opon z przechowalni w postaci pliku Excel.
  8. Automatyczne powiązanie informacji o przechowywanych oponach z kontrahentem oraz pojazdem wprowadzonym na dokumencie KPO.
  9. Szybki dostęp do podglądów informacji o oponach pozostawionych w przechowalni z poziomu listy kontrahentów i pojazdów oraz dokumentów zleceń.

Moduł CRM

  1. Kontrola opon pozostawionych w przechowalni. Np. gdy w sezonie letnim przechowywane są nadal opony letnie, podczas otwierania zlecenia wyświetlane są odpowiednie komunikaty.
  2. Ewidencja w module CRM informacji o planowanej dacie wydania/odbioru opon pozostawionych do przechowania.
  3. Ewidencja w module CRM informacji o planowanej dacie wymiany opon przed sezonem letnim/zimowym.
  4. Powiadamianie klientów poprzez wiadomości SMS o zbliżającym się terminie wymiany opon.
  5. Powiadamianie kontrahentów za pomocą wiadomości SMS o zbliżającym się terminie wymiany opon (klienci którzy skorzystali do tej pory z wymiany opon lub pozostawili opony do przechowania).
  6. Akcje promocyjne kierowane do klientów którzy pozostawili w przechowalni opony, których wysokość bieżnika jest niższa niż wysokość założona dla konkretnej akcji promocyjnej.
  7. Akcje promocyjne organizowane pod kątem wyprzedaży opon ze starą datą produkcji (DOT).

Funkcje w zleceniach napraw dot. wyposażenia pojazdu w opony / funkcje cech własnych pojazdu

  1. Funkcje umożliwiające bardzo szybkie dodawanie towarów i usług do zleceń naprawy dotyczących wymiany opon oraz innych szybkich prac serwisowych.
  2. Obsługa w zleceniu naprawy dodatkowych cech własnych dla kontrahenta i pojazdu np. Rozmiar opony lato, Rozmiar opony zima, itd.
  3. Możliwość definiowania dodatkowych pól wg indywidualnych potrzeb firm oponiarskich np. typ felgi (stalowa, aluminiowa).
  4. Szybki odczyt danych pojazdu i kontrahenta z dowodu rejestracyjnego za pomocą czytnika kodów 2D.
  5. Funkcje umożliwiające utworzenie „Szybkiego zlecenia” zawierającego podstawowe informacje o pojeździe i kontrahencie, które można przekształcić w dokument sprzedaży.

Serwis naprawy opon i felg aluminiowych

  1. Obsługa ewidencji zleceń napraw i regeneracji felg, definiowanie indywidualnych słowników bez konieczności wprowadzania danych pojazdu podczas naprawy felgi.
  2. Wprowadzanie dokumentacji fotograficznej dla zlecenia przed i po naprawie powypadkowej.
  3. Faktury zbiorcze z kilku zleceń naprawy zawierające specyfikacje napraw powypadkowych.

Magazyn

  1. Obsługa niezależnego magazynu dla opon, felg itp. z obsługą sprzedaży opon z wyborem opony z konkretną datą produkcji (DOT).
  2. Import do dokumentu PZ faktur elektronicznych od dystrybutorów lub producentów opon Bridgestone, Goodyear *.
  3. Obsługa parametrów opon w kartach towarów np. indeks prędkości, parametry dot. nośności, indeks DOT, producent, itp.
  4. Możliwość określania podczas dostawy towaru (opon) daty produkcji opony DOT oraz dostęp do tych informacji z poziomu kartoteki towarowej i dokumentów magazynowych i sprzedaży.
  5. Możliwość wprowadzenia i kontroli minimalnych, zalecanych oraz maksymalnych stanów magazynowych dla poszczególnych opon uzależnione od danego sezonu.
  6. Wydruk lokalizacji opon na dokumentach wydań magazynowych.

Sprzedaż

  1. Sprzedaż towaru w wybranej grupie cenowej (cena promocyjna, sezonowa, hurtowa).
  2. Funkcje umożliwiające obsługę specjalnych cen podczas obsługi akcji promocyjnych.
  3. Grupy rabatowe dla opon uzależnione od producenta oraz grupy towarowej.
  4. Wybór dostawy oraz daty produkcji opony (DOT) z aktualnego stanu magazynowego podczas jej sprzedaży.
  5. Szybki podgląd ostatnich cen sprzedaży wybranej opony również w zawężeniu do kontrahenta dla którego tworzony jest dokument sprzedaży.

Raporty dot. przechowalni i serwisowania opon

  1. Zestawienie opon znajdujących się w przechowalni z uwzględnieniem wysokości bieżnika poszczególnych opon.
  2. Zestawienie opon znajdujących się na stanie magazynowym z uwzględnieniem daty produkcji (DOT) poszczególnych opon.

Inne funkcje

  1. Możliwość wprowadzania zastosowania opon w poszczególnych markach, modelach wersji pojazdów.
  2. Możliwość wprowadzania dla kartotek towarowych informacji o zalecanej wymianie po ilości km / ilości miesięcy i automatyczne wprowadzanie wpisów do CRM na podstawie średniego przebiegu pojazdu z zleceń.
  3. Obsługa regeneracji opon (dotyczy głównie sam. ciężarowych), obsługa przyjęcia i magazynowania karkasów*.
  4. Współpraca z modułem Integra Web Shop 3.0 - możliwość szybkiego uruchomienia na stronach WWW oferty opon wraz z aktualnymi stanami magazynowymi w Internecie. 

Odsłony: 2873

Opinie klientów - Integra Car 7

  • PHU Bedmot - Bełżyce

    Program okazał się tak dobry, że już po trzech miesiącach od wdrożenia w Bełżycach wykupiliśmy ten produkt do naszej drugiej placówki handlowej w Niedrzwicy. Okazuje się, że program Integra Car 7 to narzędzie bez którego nie wyobrażamy sobie pracy...

    Czytaj więcej...

  • Bosch-Service Garnec - Oborniki

    W okresie 28 letniej działalności naszej firmy jest to trzeci program, który użytkujemy, naszym zdaniem najlepszy, posiadający wiele funkcji, które pozwalają zarządzać pracą serwisu.
    Program jest bardzo szybki oraz stabilny.

    Czytaj więcej...

  • SPZOZ RM Meditrans - Siedlce

    System pozwolił na usprawnienie pracy serwisu, co w konsekwencji przekłada się na szybszą i kompleksową obsługę klientów. Dzięki programowi prowadzenie gospodarki magazynowej stało się dużo prostsze i mniej czasochłonne. Program posiada przejrzyste kartoteki (np. kontrahentów, pojazdów, towarów), co jest szczególnie ważne dla szybkości generowania różnych dokumentów typu zlecenia, czy faktury.

    Czytaj więcej...

  • PHU Auto-Chojnacki Wągrowiec - sieć serwisowa Bosch-Service

    Program umożliwia nam szybką i profesjonalną obsługę klienta. Bardzo dużym ułatwieniem jest możliwość automatycznego importowania danych z ESI[tronic] oraz wyceniania czasu naprawy przez AuDaCon. Szczególnie pomocne są moduły umożliwiające sprawne otwieranie zleceń przy wykorzystaniu czytnika kodów dwuwymiarowych, import elektronicznych faktur od dostawców, możliwość kontroli historii obsługi samochodu, kompletna obsługa magazynu z monitorowaniem płatności i realizacji przelewów bankowych. Przypisanie mechaników do napraw pozwala precyzyjnie oszacować efekty pracy i rozliczenie wynagrodzeń w systemie prowizyjnym. Zaawansowane funkcje raportów pozwalają lepiej zarządzać firmą.

    Czytaj więcej...

  • Stacja Obsługi samochodów Zbigniew Gawroński - sieć serwisowa AutoCrew

    Wcześniej korzystaliśmy z różnych programów obsługujących serwis pojazdów między innymi program "Stacja" firmy Rowil jednak po przejściu na program Integra 7 od stycznia 2012r zainstalowanego na trzech stanowiskach zauważyłem dużą poprawę w szybkości obsługi klienta przy przyjmowaniu zleceń a jest to spowodowane łatwością obsługi w/w programu. Program ten jest fajne rozbudowany o inne moduły usprawniające nam pracę np. przechowalnia opon klientów.

    Czytaj więcej...

UWAGA! Ten serwis używa technologii cookies.

Czytaj więcej…

Zrozumiałem