English version
  • Integra Car 7 Zlecenia
  • Integra Car Elektroniczny odczyt danych z dowodów rejestracyjnych
  • Integra Katalog czasów
  • Integra Car 7
    Moduł zdjęć i uszkodzeń pojazdu
    .
    • Szybki opis uszkodzeń przy wstępnych
      oględzinach pojazdu
    • Baza schematów graficznych dla
      pojazdów
       z wyszczególnieniem
      elementów nadwozia
  • Integra Data Service
  • Integra Car Truck Terminarz napraw
  • Integra Car 7 Funkcje CRM
  • Integra Car 7 Tyre Service
  • Integra Car Truck Firma Obsługa sprzedaży części i akcesoriów
  • Integra Car Kompleksowa obsługa magazynu
  • Integra Car Truck Firma Import elektronicznych faktur
  • Integra Car Truck 7 obsługa zamienników
  • Integra Car / Truck 7
    Dedykowane wydruki
    • Szybkie wysyłanie dokumentów w
      formie elektronicznej
    • Zlecenia napraw, karty serwisowe
    • Faktury VAT
    • Zamówienia
    • Kosztorysy
  • Integra Car Współpraca z katalogami części i systemami serwisowymi
  • Integra Car 7 Raporty
  • Kontrola dostępu
  • Integra Car Opinie

Integra Car 7 - program dla serwisów samochodowych

Wdrożenie programu




 

Profesjonalne wdrożenie umożliwia optymalne wykorzystanie zakupionego oprogramowania.

Wdrożenia, Szkolenia i Wsparcie techniczne
Wdrożenia, Szkolenia i Wsparcie techniczne
Wdrożenia, Szkolenia i Wsparcie techniczne
Wdrożenia, Szkolenia i Wsparcie techniczne

Wdrożenia, Szkolenia i Wsparcie techniczne

Instalacja i konfiguracja oprogramowania jest wykonywana przez doświadczonych specjalistów firmy Integra Software i obejmuje serwer oraz stanowiska komputerowe. Podczas wdrożenia konfigurowane są różne moduły programu m.in Terminarz, Serwis, Sprzedaż, Magazyn, Kasa/Bank. Ustawiane są także indywidualne parametry dla kartotek pojazdów, kontrahentów, towarów, grup cenowych, stawek rbh, wydruków, prowizji, skrótów klawiaturowych, które dostosowują program do specyfiki danej firmy.
Modułowa budowa i szeroki zakres konfiguracji, pozwala używać program zarówno w małych firmach jak i w dużych kompleksach motoryzacyjnych.

Przeniesienie (migracja) danych z poprzednio używanego programu pozwala na szybkie rozpoczęcie pracy z nowym programem. Taka migracja obejmuje kartoteki kontrahentów, towarów, pojazdów i oszczędza wiele czasu w porównaniu do ręcznego przepisania w/w danych. Podczas migracji przenoszone są także stany magazynowe towarów, po czym następuje weryfikacja wartości magazynu zarówno w starym jak i w nowym programie. Opcjonalnie można zamówić migrację dok. sprzedaży oraz zleceń napraw ze starego programu, tak aby te dane były dostępne na listach dokumentów archiwalnych w nowym programie.

Szkolenia z podstawowej obsługi programu pozwalają szybko rozpocząć pracę z nowym programem i zapewniają o wiele lepsze wykorzystanie zakupionego oprogramowania w codziennej pracy serwisu. Szkolenia prowadzone są indywidualnie dla każdego użytkownika programu i polegają na tym, że początkowo szkoleniowiec przedstawia daną funkcję np. wystawienie faktury VAT, a następnie uczestnik szkolenia powtarza ją kilkakrotnie pracując bezpośrednio z programem. Po szkoleniu sprawdzana jest znajomość obsługi programu, a także przesyłane są pomagające utrwalić wiedzę materiały pomocnicze w postaci filmów instruktażowych i krótkich instrukcji obsługi.

Dodatkowe szkolenia uzupełniające oferowane są głównie dla zaawansowanych użytkowników programu. Umożliwiają one szersze wykorzystanie zaawansowanych funkcji oraz zapoznanie się z możliwościami nowych wersji oprogramowania. Szkolenia prowadzone są indywidualnie (online) oraz grupowo. Podczas takich zajęć uczestnicy mają możliwość praktycznej pracy z programem na komputerach szkoleniowych.

Portal www Integra Support z praktycznymi poradami dot. obsługi programu zawiera informacje dot. często zgłaszanych zagadnień przez klientów korzystających z Hotline. Takie porady przygotowywane są w formie wiadomości wysyłanych do firm posiadających aktualny abonament na aktualizację lub wsparcie techniczne i dotyczą m.in. porządkowania kartotek towarów i kontrahentów, optymalnych ustawień czytnika dowodów rej., wystawiania kompensat oraz funkcji w nowych wersjach programu.

Integra Software posiada nowoczesne zaplecze techniczne pozwalające szybko i sprawnie wdrażać oraz profesjonalnie obsługiwać klientów w zakresie serwisu oferowanego oprogramowania. W/w zaplecze to m.in: nowoczesna telefonia systemowa, światłowodowe łącza internetowe, systemy do zdalnej pomocy, etc.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odsłony: 2628

Opinie klientów - Integra Car 7

  • PHU Bedmot - Bełżyce

    Program okazał się tak dobry, że już po trzech miesiącach od wdrożenia w Bełżycach wykupiliśmy ten produkt do naszej drugiej placówki handlowej w Niedrzwicy. Okazuje się, że program Integra Car 7 to narzędzie bez którego nie wyobrażamy sobie pracy...

    Czytaj więcej...

  • Bosch-Service Garnec - Oborniki

    W okresie 28 letniej działalności naszej firmy jest to trzeci program, który użytkujemy, naszym zdaniem najlepszy, posiadający wiele funkcji, które pozwalają zarządzać pracą serwisu.
    Program jest bardzo szybki oraz stabilny.

    Czytaj więcej...

  • SPZOZ RM Meditrans - Siedlce

    System pozwolił na usprawnienie pracy serwisu, co w konsekwencji przekłada się na szybszą i kompleksową obsługę klientów. Dzięki programowi prowadzenie gospodarki magazynowej stało się dużo prostsze i mniej czasochłonne. Program posiada przejrzyste kartoteki (np. kontrahentów, pojazdów, towarów), co jest szczególnie ważne dla szybkości generowania różnych dokumentów typu zlecenia, czy faktury.

    Czytaj więcej...

  • PHU Auto-Chojnacki Wągrowiec - sieć serwisowa Bosch-Service

    Program umożliwia nam szybką i profesjonalną obsługę klienta. Bardzo dużym ułatwieniem jest możliwość automatycznego importowania danych z ESI[tronic] oraz wyceniania czasu naprawy przez AuDaCon. Szczególnie pomocne są moduły umożliwiające sprawne otwieranie zleceń przy wykorzystaniu czytnika kodów dwuwymiarowych, import elektronicznych faktur od dostawców, możliwość kontroli historii obsługi samochodu, kompletna obsługa magazynu z monitorowaniem płatności i realizacji przelewów bankowych. Przypisanie mechaników do napraw pozwala precyzyjnie oszacować efekty pracy i rozliczenie wynagrodzeń w systemie prowizyjnym. Zaawansowane funkcje raportów pozwalają lepiej zarządzać firmą.

    Czytaj więcej...

  • Stacja Obsługi samochodów Zbigniew Gawroński - sieć serwisowa AutoCrew

    Wcześniej korzystaliśmy z różnych programów obsługujących serwis pojazdów między innymi program "Stacja" firmy Rowil jednak po przejściu na program Integra 7 od stycznia 2012r zainstalowanego na trzech stanowiskach zauważyłem dużą poprawę w szybkości obsługi klienta przy przyjmowaniu zleceń a jest to spowodowane łatwością obsługi w/w programu. Program ten jest fajne rozbudowany o inne moduły usprawniające nam pracę np. przechowalnia opon klientów.

    Czytaj więcej...

UWAGA! Ten serwis używa technologii cookies.

Czytaj więcej…

Zrozumiałem