English version

Programy dla hurtowni motoryzacyjnych

Moduł Finanse*

Integra Firma - finanse
Integra Firma - finanse
Integra Firma - finanse
Integra Firma - finanse
Integra Firma - finanse

Moduł Finanse pozwala na ewidencję kosztów firmy typu płace, energia, telefony, czynsz oraz innych bieżących wydatków wprowadzanych do systemu na podstawie dokumentów zakupu. Koszty firmy można podzielić na różne kategorie, które można wykorzystać przy analizowaniu kosztów firmy. Dzięki temu możemy np. porównać jak wyglądały koszty dot. wynagrodzeń, energii elektrycznej, telefonów w ostatnich kilku miesiącach. Z dokumentów zakupu można także korzystać w przypadku ewidencji zakupów części zamiennych.
W przypadku zwrotu lub obniżenia ceny towaru mamy możliwość wystawienia korekty dok. zakupu, a nawet wystawienia kilku korekt w przypadku gdy z jednej dostawy mamy konieczność zwrócenia kilku części w różnych odstępach czasu.
Do rozliczeń płatności kartami np. z firmą Polcard stosowane są dokumenty RD. Dokumenty RD umożliwiają również rozliczanie wpłat z firm spedycyjnych za przesyłki za pobraniem.
Program zapewnia obsługę dokumentów typu KW, KP, BW, BP, KM (kompensat), WDZ (wezwań do zapłaty) oraz zawiera wiele raportów dot. należności i zobowiązań firmy, które zapewniają kontrolę przepływu gotówki, a także pozwalają orientacyjnie ustalić dochody firmy oraz podatek VAT.
Opcjonalnie jest możliwa współpraca z programami Finansowo Księgowymi i systemami bankowymi m.in. PKO Inteligo (PKO BP), PekaoBIZNES24, Sez@m (BPH), ING BankOnLine, Pekao24, mBank*), Szczególnie współpraca z systemami bankowymi pozwala zaoszczędzić wiele czasu i zapewnia większą poprawność podczas rozliczania przelewowych płatności dla dokumentów sprzedaży i zakupu.

Główne funkcje modułu Finanse:

  • obsługa faktur zakupu dot. towarów na magazyn jak i kosztów firmy
  • ewidencjonowanie kosztów firmy wg różnych kategorii np. płace, media, inwestycje, BHP, itp
  • możliwość wystawiania wielu korekt dla dok. zakupu np. przy reklamacjach, zwrotach towaru , itp
  • funkcja dot. kontroli nierozliczonych dokumentów na listach dok. sprzedaży i zakupu
  • kontrola zysków firmy oraz informacje dot. zobowiązań podatkowych firmy (podatek doch. / VAT)
  • rozliczenia zaliczek pobieranych przez pracowników firmy
  • możliwość automatycznego drukowania wezwań do zapłaty
  • monitowanie do klientów o nierozliczone płatności poprzez Email/SMS
  • kontrola nierozliczonych płatności przez klientów firmy wg terminu płatności, kontrahenta, itp
  • raportowanie zobowiązań firmy wobec dostawców wg, rodzaju płatności, kategorii kosztów, itp
  • obsługa kompensat - rozliczenia wzajemnych zobowiązań pomiędzy firmami, wykorzystywane również do rozliczeń dot. reklamacji części zamiennych, bonusów dot. akcji promocyjnych, itp.
  • obsługa rozliczeń kartami płatniczymi np z firmą Polcard oraz płatności za pobraniem dla przesyłek spedycyjnych
  • współpraca z interfejsem Homebanking – automatyczne rozliczenia płatności.

Odsłony: 1788

UWAGA! Ten serwis używa technologii cookies.

Czytaj więcej…

Zrozumiałem