English version
  • Integra Software
    Integra Software
    • Programy dla serwisów i sklepów
    • Dane serwisowo-naprawcze
    • Katalogi / Portale WebShop
    • Systemy dla hurtowni,
      flot i sieci serwisowych
  • Integra Car 7
    Integra Car 7

    Dla serwisów samochodowych

    • Zlecenia napraw, Historia serwisowa
    • Szybka obsługa klientów serwisu
    • Wycena napraw wg sprawdzonych danych
    • Sprawne planowanie pracy w serwisie
    • Szybki dostęp do danych serwisowych
  • Wycena napraw

    Katalog czasów napraw w Integra Car

    • 15 milionów czasów napraw (20 tys. poj.)
    • Łatwiejsze rozliczenia z klientami, dzięki
      przejrzystym wycenom napraw
    • Wycena napraw wg danych producentów
    • Lepsze planowanie pracy serwisu
  • Integra Firma 7
    Integra Firma 7

    Obsługa sprzedaży części i akcesoriów

    • Szybkie i sprawne wyszukiwanie części
    • Bazy zamienników, grupy cenowe
    • Zdjęcia i rysunki podzespołów
    • Dane katalogowe TecDoc
  • Integra Truck 7

    Dla serwisów pojazdów ciężarowych

    • Słowniki dot. samochodów ciężarowych
    • Wybór pojazdu wg napędu / ilości osi
    • Moduł uszkodzeń pojazdów i naczep
    • Serwis tachografów / Webasto
  • Integra WebShop

    Łatwa sprzedaż części przez internet

    • Prosty i łatwy interfejs użytkownika
    • Szybkie wyszukiwanie części
    • Portal internetowy zintegrowany
      z danymi TecDoc
  • Integra Katalog
    • Prosty i łatwy interfejs użytkownika
    • Integracja z systemami hurtowni
    • Szybkie wyszukiwanie części
    • Wygodne tworzenie zamówień
    • Dane katalogowe TecDoc
    • Wersja Web dostępna przez www
  • Integra Data Service

    Dane Serwisowe dla warsztatu

    • Wycena napraw pojazdów
    • Schematy elektryczne
    • Instrukcje napracze
    • Okresowe przeglądy
    • Dane regualcyjne
  • Integra Flota
    Integra Flota

    Oprogramowanie do obsługi flot

    • Obsługa zleceń dla napraw pojazdów flotowych
    • Zbiorcze fakturowanie napraw flotowych
    • Terminarz wizyt i panel dla kierowców
    • Raporty i analizy, moduł CRM/SMS
    • Zintegrowana przechowalnia opon
  • Opinie klientów

    Zobacz co mówią o programie inni użytkownicy

    Integra Car 7 to strzał w dziesiątkę. Jest to program na miarę XXI wieku... Rekomendacja firmy Auto-Adi Adam Krężel

  • Integra Software
    Integra Software
    • Programy dla serwisów i sklepów
    • Dane serwisowo-naprawcze
    • Katalogi / Portale WebShop
    • Systemy dla hurtowni,
      flot i sieci serwisowych

Odpowiedzi na pytania

faq.jpg

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Warto wiedzieć więcej, zatem zachęcamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania, dotyczącymi oprogramowania Integra.
Dodatkowo proponujemy, aby zapoznać się z opisami naszych programów w menu "Oprogramowanie", gdzie oprócz tekstu
można znaleźć rysunki z rzeczywistymi widokami okien programów. 

Oprogramowanie Integra 7

1. Jakie moduły są dostępne w systemie Integra 7?

2. Jakie wymagania sprzętowe stawia system Integra 7?

3. Jakie drukarki fiskalne obsługuje oprogramowanie Integra 7?

4. Czy jest dostępna wersja próbna programu umożliwiająca zapoznanie się z jego funkcjami przed zakupem?

5. Co otrzymuję w ramach zamówienia wersji próbnej?

6. Co otrzymuję w ramach zamówienia wersji komercyjnej?

7. Po instalacji system wymaga wpisania kodu odblokowującego. Skąd go uzyskać?

8. Od kiedy liczy się czas funkcjonowania wersji próbnej systemu Integra 7?

9. Jak zalogować się po raz pierwszy do systemu po instalacji?

10. Czy można przenieść dane do systemu Integra 7 z innego programu?

11. Czy licencja dopuszcza rozbudowę systemu Integra 7?

12. Co w przypadku awarii komputera? Czy muszę kupić kolejną licencję?

13. Czy są dostępne wersje wielostanowiskowe systemu Integra 7?

14. Moja firma składa się z kilku filii. Czy jest możliwe, aby wszystkie filie korzystały z te tej samej bazy danych?

15. Z jakim serwerem bazy danych współpracuje Integra 7?

 

1. Jakie moduły są dostępne w systemie Integra 7?

W zależności od zakupionej licencji dostępne są następujące moduły:


- w Integra Car 7:

Moduły dostępne w ramach licencji: Terminarz, Serwis poj. (osobowych i dostawczych), Sprzedaż Detal., Magazyn, Kasa/Bank

Moduły opcjonalne*: Moduł uszkodzeń sam. osobowych i dostawczych; Dane techniczne i serwisowe; Interfejs systemów serwisowych; Przechowalnia opon; Serwis podzespołów; Finanse; Raporty/Analizy; Moduł sprzedaży pojazdów; CRM/Zadania; Konto SMS; Homebanking

Dodatkowe opcje abonamentowe * - Abo 12 mies.: Czasy napraw- samochody osobowe

- w Integra Truck 7:

Moduły dostępne w ramach licencji: Terminarz, Serwis poj. (os.,dostawcze i ciężarowe), Sprzedaż Detal, Magazyn, Kasa/Bank

Moduły opcjonalne*: Moduł uszkodzeń sam. osobowe; Moduł uszkodzeń sam. ciężarowych; Dane techniczne i serwisowe; Interfejs systemów serwisowych; Przechowalnia opon; Serwis podzespołów; Finanse; Raporty/Analizy; CRM/Zadania; Konto SMS; Homebanking

Dodatkowe opcje abonamentowe * - Abo 12 mies.: Czasy napraw- samochody osobowe; Czasy napraw- samochody ciężarowe

- w Integra Firma 7:

Moduły dostępne w ramach licencji: Moduł Sprzedaży towarów, Moduł Magazynowy, Moduł Kasa/Bank

Moduły opcjonalne*: Finanse; Raporty i Analizy; CRM/Zadania; Konto SMS; Homebanking

- w Integra Serwis 7:

Moduły dostępne w ramach licencji: Serwis sprzętu (jeden do wyboru: podzespołów lub urządzeń lub sprzętu); Terminarz; Sprzedaż detal; Moduł Magazynowy; Moduł Kasa/Bank

Moduły opcjonalne*: Serwis podzespołów; Serwis urządzeń; Serwis sprzętu; Finanse; Raporty/Analizy; CRM/Zadania; Konto SMS; Homebanking

* - opcje dodatkowe (nieobowiązkowe)


Powrót

 

2. Jakie wymagania sprzętowe stawia system Integra 7?

Informacje o wymaganiach sprzętowych dostępne po kliknięciu na link.

Powrót

 

3. Jakie drukarki fiskalne obsługuje oprogramowanie Integra 7?

Oprogramowanie obsługuje większość drukarek fiskalnych dostępnych na polskim rynku, m. in.:
- Elzab FP 600
- Elzab Omega
- Elzab Omega II
- Innova Profit
- Novitus Delio Prime
- Novitus Quarto
- Novitus Vento
- Novitus Vivo

Czytaj więcej...

Powrót

 

4. Czy jest dostępna wersja próbna programu umożliwiająca zapoznanie się z jego funkcjami przed zakupem?

Tak, jest możliwość zamówienia w pełni funkcjonalnej, 30-dn. wersji trial. Prosimy o kontakt z Działem Handlowym (tel. 094 348-80-00).

Powrót

 

5. Co otrzymuję w ramach zamówienia wersji próbnej?

Klient przy zamówieniu wersji testowej otrzymuje:
- płytę z wersją instalacyjną systemu Integra 7 Trial, który jest w pełni funkcjonalny przez okres 30 dni
- płytę z wersją demo programu Integra Katalog
- dostęp do danych serwisowo-naprawczych TecRMI
Powrót

 

6. Co otrzymuję w ramach zamówienia wersji komercyjnej?

Klient przy zakupie wersji komercyjnej otrzymuje:
- nośnik CD lub DVD z aktualną wersją programu Integra 7,
- umowę licencyjną na użytkowanie programu z hologramem potwierdzającym legalność oprogramowania,
- instrukcję obsługi oprogramowania Integra 7 (około 300 stron),
- skróconą instrukcję oprogramowania Integra 7 (Quick Start),
- kartę identyfikacyjną Integra Support,
- kwartalną licencję OEM programu antywirusowego NOD32.
- pakiet Integra Support na 12 mies. (szczegóły tutaj)
Powrót

 

7. Po instalacji system wymaga wpisania kodu odblokowującego. Skąd go uzyskać?

System jest odblokowywany indywidualnie na każde stanowisko komputerowe. Po instalacji należy uzupełnić dane teleadresowe firmy oraz zakres odblokowania w formularzu odblokowującym i przesłać go do firmy Integra Software przez Internet (wciskając przycisk „Wyślij”) lub e-mailem. Kod odblokowujący zostanie wygenerowany przez firmę Integra Software i przekazany klientowi. Po otrzymaniu kodu, należy go wpisać do pola „Kod odblokowujący” lub pobrać, wciskając przycisk „Odblokuj”.
Powrót

 

8. Od kiedy liczy się czas funkcjonowania wersji próbnej systemu Integra 7?

Pełna funkcjonalność jest dostępna przez okres 30 dni licząc od dnia wygenerowania kodu odblokowującego dla pierwszego stanowiska, na którym zainstalowano system Integra 7.
Powrót

 

9. Jak zalogować się po raz pierwszy do systemu po instalacji?

Przy pierwszym uruchomieniu podajemy:
- login: admin
- hasło: admin
Powrót

 

10. Czy można przenieść dane do systemu Integra 7 z innego programu?

Tak, w ramach zakupu systemu Integra 7 oferujemy przeniesienie danych takich jak: kartoteki kontrahentów, kartoteki towarów (wraz ze stanami mag.), kartoteki usług oraz kartoteki pojazdów. Klient powinien dostarczyć ww. dane w uzgodnionym formacie.

Powrót

 

11. Czy licencja dopuszcza rozbudowę systemu Integra 7?

Tak. W trakcie użytkowania systemu istnieje możliwość jego rozbudowy o kolejne moduły funkcjonalne lub rozszerzenie licencji na kolejne stanowiska. W sprawie szczegółów prosimy o kontakt z Działem Handlowym (nr tel.: 094 348-80-00).
Powrót

 

12. Co w przypadku awarii komputera? Czy muszę kupić kolejną licencję?

W przypadku awarii komputera lub konieczności jego wymiany należy skontaktować się z Działem Handlowym firmy Integra Software w celu przeniesienia licencji (nr tel.: 094 348-80-00).
Powrót

 

13. Czy są dostępne wersje wielostanowiskowe systemu Integra 7?

Można zakupić wersje na: 1,2, 3, i więcej stanowisk.
Powrót

 

14. Moja firma składa się z kilku filii. Czy jest możliwe, aby wszystkie filie korzystały z te tej samej bazy danych?

Oferujemy wersję online, która wymaga wykupienia specjalnej licencji. W sprawie szczegółów prosimy o kontakt z Działem Handlowym (nr tel.: 094 348-80-00).
Powrót

 

15. Z jakim serwerem bazy danych współpracuje Integra 7?

System Integra 7 współpracuje z rodziną serwerów Microsoft SQL Server 2000/2008R2 Standard Edition
Powrót

 
 
 

Odsłony: 15712

UWAGA! Ten serwis używa technologii cookies.

Czytaj więcej…

Zrozumiałem