English version
  • Integra Software
    Integra Software
    • Programy dla serwisów i sklepów
    • Dane serwisowo-naprawcze
    • Katalogi / Portale WebShop
    • Systemy dla hurtowni,
      flot i sieci serwisowych
  • Integra Car 7
    Integra Car 7

    Dla serwisów samochodowych

    • Zlecenia napraw, Historia serwisowa
    • Szybka obsługa klientów serwisu
    • Wycena napraw wg sprawdzonych danych
    • Sprawne planowanie pracy w serwisie
    • Szybki dostęp do danych serwisowych
  • Wycena napraw

    Katalog czasów napraw w Integra Car

    • 15 milionów czasów napraw (20 tys. poj.)
    • Łatwiejsze rozliczenia z klientami, dzięki
      przejrzystym wycenom napraw
    • Wycena napraw wg danych producentów
    • Lepsze planowanie pracy serwisu
  • Integra Firma 7
    Integra Firma 7

    Obsługa sprzedaży części i akcesoriów

    • Szybkie i sprawne wyszukiwanie części
    • Bazy zamienników, grupy cenowe
    • Zdjęcia i rysunki podzespołów
    • Dane katalogowe TecDoc
  • Integra Truck 7

    Dla serwisów pojazdów ciężarowych

    • Słowniki dot. samochodów ciężarowych
    • Wybór pojazdu wg napędu / ilości osi
    • Moduł uszkodzeń pojazdów i naczep
    • Serwis tachografów / Webasto
  • Integra WebShop

    Łatwa sprzedaż części przez internet

    • Prosty i łatwy interfejs użytkownika
    • Szybkie wyszukiwanie części
    • Portal internetowy zintegrowany
      z danymi TecDoc
  • Integra Katalog
    • Prosty i łatwy interfejs użytkownika
    • Integracja z systemami hurtowni
    • Szybkie wyszukiwanie części
    • Wygodne tworzenie zamówień
    • Dane katalogowe TecDoc
    • Wersja Web dostępna przez www
  • Integra Data Service

    Dane Serwisowe dla warsztatu

    • Wycena napraw pojazdów
    • Schematy elektryczne
    • Instrukcje napracze
    • Okresowe przeglądy
    • Dane regualcyjne
  • Integra Flota
    Integra Flota

    Oprogramowanie do obsługi flot

    • Obsługa zleceń dla napraw pojazdów flotowych
    • Zbiorcze fakturowanie napraw flotowych
    • Terminarz wizyt i panel dla kierowców
    • Raporty i analizy, moduł CRM/SMS
    • Zintegrowana przechowalnia opon
  • Opinie klientów

    Zobacz co mówią o programie inni użytkownicy

    Integra Car 7 to strzał w dziesiątkę. Jest to program na miarę XXI wieku... Rekomendacja firmy Auto-Adi Adam Krężel

  • Integra Software
    Integra Software
    • Programy dla serwisów i sklepów
    • Dane serwisowo-naprawcze
    • Katalogi / Portale WebShop
    • Systemy dla hurtowni,
      flot i sieci serwisowych

Przegląd Oponiarski 11/2014 - Szkolenie dot. systemu Integra Flota

b_150_211_16777215_00_images_prasa_Przegld_oponiarski_str_2.pdf.png
  
  

 

Internetowy model współpracy

Na początku października na spotkaniach w Poznaniu i Warszawie zespół First Stop w Polsce zaprezentował swoim partnerom stworzone we współpracy z czołowym dostawcą oprogramowania dla branży motoryzacyjnej (ok. 25-proc. udziału w rynku), firmą Integra Software narzędzie on-line przeznaczone dla biznesu flotowego - System First Stop Web Flota. Ideą spotkań było połączenie prezentacji systemu First Stop Web Flota ze szkoleniem jego przyszłych użytkowników.

Doskonała frekwencja oraz ogromne za-angażowanie partnerów First Stop pozwoliły nie tylko z sukcesem zrealizować oba założenia, ale również spowodowały, że już dzisiaj First Stop w Polsce może przystąpić do rozwoju kolejnych, dopasowanych do wymagań rynkowych elementów funkcjonalnych systemu.
Tu warto przypomnieć, że już od 1994 roku firma Bridgestone tworzy ogólnoeuropejską sieć serwisów po marką First Stop, która liczy aktualnie ponad 2000 serwisów i jest obecna w 23 krajach całej Europy. Serwisy sieci First Stop, poza sprzedażą i montażem ogumienia, oferują również szeroki zakres różnych usług motoryzacyjnych, m.in. wymianę oleju, kontrolę geometrii kół, wymianę klocków hamulcowych, diagnostykę i serwis układów klimatyzacji, regulację świateł, itp.
System First Stop Web Flota został zrealizowany jako projekt, wchodzący w zakres pierwszego etapu, uruchomionego przez First Stop w 2013 długofalowego programu rozwoju biznesu flotowego w sieci serwisów First Stop w Polsce. System ten opiera się o standardowy model współ-pracy flotowej, to jest taki, w którym obieg procesów rozkłada się na role:

1/ Administratora Floty - Klient Flo-towy;
2/ Użytkownika po stronie serwisu -Partner First Stop;
3/ Administratora Back Office - Brid-gestone First Stop.

Na grafice poniżej przedstawiono model współpracy w ramach tego trójkąta.

b_250_161_16777215_00_images_prasa_Przegld_Oponiarski_3_strona.png

 

 

 

 

 

 

 

Głównym założeniem systemu First Stop Web Flota jest usprawnienie zarządzania danymi dotyczącymi obsługi parku pojaz-dów osobowych i dostawczych klientów flotowych w zakresie zakupu i wymiany opon w rozpisaniu na poszczególne role.
I tak na przykład:
1/ Rola: Administrator Floty obejmuje następujące elementy:
- profilowanie zakresu obsługi pojazdów w ujęciu globalnym tak w zakresie usług serwisowych jak i opon;
- profilowania zakresu obsługi określonego na poziomie numeru rejestracyjnego lub numeru VIN pojazdu w zakresie usług serwisowych, marki opon, rozmiaru opon etc.;
- bieżący dostęp do aktualnych danych o usługach serwisowych/ oponach dostarczonych do pojazdów;
- koordynowanie sezonowej wymiany opon w oparciu o rozwiązanie terminarza wizyt;
- rozbudowana funkcja raportowania pozwalająca na tworzenie raportów, które dostarczają dane np. o historii napraw pojazdu flo-towego, serwisach przypisanych do floty w tym lokalizacja serwisów, sprzedaży części wraz ze statystyką części zamiennych, sprzedaży usług wraz z ilością zrealizowanych usług. System umożliwia eksport wybranych raportów do formatu MS Excel lub dowolnego innego zdefiniowanego wcześniej przez Administratora Floty;
- umożliwienie planowania wizyt w serwi-sie bezpośrednio przez użytkownika po-jazdu poprzez uruchomienie terminarza w panelu kierowcy;

2/ Rola: Użytkownik po stronie Serwi-su ma w swoich ramach:
- zarządzanie wizytami pojazdów flotowych w oparciu o funkcję terminarza umówień tak dla obsługi pojazdów flotowych jak również pojazdów obsługiwanych indywidualnie; - ułatwienie zarządzania procesem relokacji poprzez umożliwienie, np. wydruku formularza listu przewozowego;
- rozbudowaną funkcję raportowania pozwalającą na tworzenie raportów prezentujących dane np. o wykonanych zleceniach flotowych, przechowywanych oponach, statusach relokacji, stanie depozytów po inwentaryzacji, stanie zalegających depozytów czy dane o wynikach sprzedaży. Podobnie jak dla Administratora Floty tak i tutaj system umożliwia eksport danych do formatu MS Excel.
Narzędzie zaprojektowane przez First Stop w Polsce z założenia ma być ciągle udoskonalane i zawsze odpowiadać aktu-alnym wymaganiom tak Klientów Flotowych jak również Partnerów sieci First Stop: Aby się przekonać, że tak jest już dzisiaj, potrzebne będą kolejne spotkania o podobnym szkoleniowym charakterze.

Tekst i zdjęcie: Bogumił Husejnow 


 

 

Odsłony: 1398

UWAGA! Ten serwis używa technologii cookies.

Czytaj więcej…

Zrozumiałem