English version
  • Integra Software
    Integra Software
    • Programy dla serwisów i sklepów
    • Dane serwisowo-naprawcze
    • Katalogi / Portale WebShop
    • Systemy dla hurtowni,
      flot i sieci serwisowych
  • Integra Car 7
    Integra Car 7

    Dla serwisów samochodowych

    • Zlecenia napraw, Historia serwisowa
    • Szybka obsługa klientów serwisu
    • Wycena napraw wg sprawdzonych danych
    • Sprawne planowanie pracy w serwisie
    • Szybki dostęp do danych serwisowych
  • Wycena napraw

    Katalog czasów napraw w Integra Car

    • 15 milionów czasów napraw (20 tys. poj.)
    • Łatwiejsze rozliczenia z klientami, dzięki
      przejrzystym wycenom napraw
    • Wycena napraw wg danych producentów
    • Lepsze planowanie pracy serwisu
  • Integra Firma 7
    Integra Firma 7

    Obsługa sprzedaży części i akcesoriów

    • Szybkie i sprawne wyszukiwanie części
    • Bazy zamienników, grupy cenowe
    • Zdjęcia i rysunki podzespołów
    • Dane katalogowe TecDoc
  • Integra Truck 7

    Dla serwisów pojazdów ciężarowych

    • Słowniki dot. samochodów ciężarowych
    • Wybór pojazdu wg napędu / ilości osi
    • Moduł uszkodzeń pojazdów i naczep
    • Serwis tachografów / Webasto
  • Integra WebShop

    Łatwa sprzedaż części przez internet

    • Prosty i łatwy interfejs użytkownika
    • Szybkie wyszukiwanie części
    • Portal internetowy zintegrowany
      z danymi TecDoc
  • Integra Katalog
    • Prosty i łatwy interfejs użytkownika
    • Integracja z systemami hurtowni
    • Szybkie wyszukiwanie części
    • Wygodne tworzenie zamówień
    • Dane katalogowe TecDoc
    • Wersja Web dostępna przez www
  • Integra Data Service

    Dane Serwisowe dla warsztatu

    • Wycena napraw pojazdów
    • Schematy elektryczne
    • Instrukcje napracze
    • Okresowe przeglądy
    • Dane regualcyjne
  • Integra Flota
    Integra Flota

    Oprogramowanie do obsługi flot

    • Obsługa zleceń dla napraw pojazdów flotowych
    • Zbiorcze fakturowanie napraw flotowych
    • Terminarz wizyt i panel dla kierowców
    • Raporty i analizy, moduł CRM/SMS
    • Zintegrowana przechowalnia opon
  • Opinie klientów

    Zobacz co mówią o programie inni użytkownicy

    Integra Car 7 to strzał w dziesiątkę. Jest to program na miarę XXI wieku... Rekomendacja firmy Auto-Adi Adam Krężel

  • Integra Software
    Integra Software
    • Programy dla serwisów i sklepów
    • Dane serwisowo-naprawcze
    • Katalogi / Portale WebShop
    • Systemy dla hurtowni,
      flot i sieci serwisowych

Nowoczesny Warsztat 12/2011

b_150_0_16777215_00_images_prasa_Nowoczesny-Warsztat-12-2011-1.jpg
b_150_0_16777215_00_images_prasa_Nowoczesny-Warsztat-12-2011-2.png
b_150_0_16777215_00_images_prasa_Nowoczesny-Warsztat-12-2011-3.png

Oprogramowanie branżowe (1)

Bacznemu obserwatorowi współczesnych wydarzeń targowych i spotkań branżowych na pewno nie uszedł uwadze ważny fakt. Jednym z ważniejszych wyzwań jest dziś wykorzystanie dobrodziejstw dedykowanego nam oprogramowania komputerowego, które znakomicie podnosi konkurencyjność warsztatów. Program doboru części w dobie popularyzacji zmienników, tak samo jak informacje techniczne i rozwiązania wspomagające nowoczesne formy kontaktu i promocji naszej firmy, to dziś kluczowy element modernizacji branży warsztatowej.

Oczywiście, także w serwisach samochodowych oprogramowanie do obsługi firmy powinno być równie ważne jak urządzenia diagnostyczne czy inne wyposażenie warsztatowe. Aby poprawić konkurencyjność serwisu, taki system warto wykorzystać nie tylko do wystawiania zleceń i faktur, ale także do kontaktów z klientami, wyszukiwania i zamawiania części zamiennych, wyceny napraw oraz podczas organizowania akcji promocyjnych. Przykładowo, w programie Integra Car 7 funkcje CRM przypominają pracownikom serwisu o okresowych naprawach oraz o wymianie części, np. filtrów, płynu hamulcowego, oleju, świec, pasków itp. Przypomnienia są wyświetlane w programie przy otwieraniu zleceń oraz na liście CRM, która umożliwia grupowe wysyłanie wiadomości i filtrowanie ich, tak by trafiły tylko do ściśle interesującego nas grona klientów. Za pomocą SMS-ów można również informować klientów o różnych akcjach, np. przegląd zimowy, wymiana opon, przegląd klimatyzacji, zakup nowego sprzętu. SMS-y można także wysyłać z przypomnieniem o umówionym terminie lub zakończeniu naprawy. - Dzięki ww. funkcji większość serwisów zwiększa swoje przychody. Przykładowo, nasza firma podczas jednej z takich akcji promocyjnej uzyskała przychód 15 tys. Zł - informuje nas Wojciech Raszke, Auto-Ma-ster z Gdyni.

Z funkcji CRM korzysta również Zdzisław Ochocki, prowadzący firmę Bosch Service Omnibus, który twierdzi, że przypomnienia SMS dot. okresowych przeglądów znacznie zwiększają dochody jego serwisu.
W oprogramowaniu firmy Integra stosowanych jest wiele nowych technologii, m.in. elektroniczny odczyt danych z dowodów rejestracyjnych, który pozwala szybciej i poprawniej wprowadzać dane. Kolejnym przykładem jest integracja z katalogami części umożliwiająca szybsze wyszukiwanie i zamawianie części na podstawie informacji o dostępności towaru, jego cenie i zamiennikach, pomijając zapisywanie cen i nr katalogowych na stosach papierowych kartek. Taka integracja umożliwia również import elektronicznych faktur od dostawców, co znacznie skraca czas dostaw. Do ww. innowacji można również zaliczyć wymianę danych z systemami serwisowymi, które zawierają dane regulacyjno-naprawcze, schematy elektryczne i inne dane. Konkurencyjność serwisu zależy również od profesjonalnej wyceny napraw. Z badań wynika, że ponad 63% firm może popełniać błędy przy takich wycenach, co powoduje konkretne straty dla takiego serwisu. Aby temu zapobiec, potrzebny jest katalog do wyceny napraw z danymi producentów pojazdów. Katalog Integra z ponad 10 min czasów napraw zawiera właśnie takie dane pochodzące z systemu AuDaConAIS. Ze względu na dynamiczny rozwój techniki motoryzacyjnej i specyfikę wyposażenia różnych pojazdów, ww. dane są niezbędne do poprawnej kalkulacji prac warsztatowych. Przy braku takich danych łatwo o pomyłkę nawet przy naprawach popularnych samochodów. Przykładowo, wymiana rozrządu w Fiacie Brava może trwać w jednym silniku niecałe 3 godz., a przy innym już ponad 15 godzin. Kolejnym przykładem jest wymiana sprzęgła w Renault Megane, która różni się dla silnika 1.5dCi i 2.0dCi aż o 7 godzin!

Według niezależnego raportu dot. komputeryzacji warsztatów i sklepów motoryzacyjnych, największy udział na rynku (ok. 25%) należy do firmy Integra, która stawia na poprawę konkurencyjności serwisu, innowację, szybkość obsługi oraz integrację z innym systemami dla branży motoryzacyjnej. Wybierając program do kompleksowej obsługi serwisu warto wybrać rozwiązanie, które jest stale rozwijane i dostosowywane do oczekiwań klientów.

Oferowane przez firmę Integra systemy zdobyły wiele prestiżowych nagród za innowacyjność (m.in. dwa Złote Medale na TTM 2011, a system do kalkulacji napraw firmy AuDaCon otrzymał nagrodę Innowacja Equip Auto Paris 2011).

Fragmenty aut. Rafał Dobrowolski

 
 

Odsłony: 1330

UWAGA! Ten serwis używa technologii cookies.

Czytaj więcej…

Zrozumiałem