English version
  • Integra Software
    Integra Software
    • Programy dla serwisów i sklepów
    • Dane serwisowo-naprawcze
    • Katalogi / Portale WebShop
    • Systemy dla hurtowni,
      flot i sieci serwisowych
  • Integra Car 7
    Integra Car 7

    Dla serwisów samochodowych

    • Zlecenia napraw, Historia serwisowa
    • Szybka obsługa klientów serwisu
    • Wycena napraw wg sprawdzonych danych
    • Sprawne planowanie pracy w serwisie
    • Szybki dostęp do danych serwisowych
  • Wycena napraw

    Katalog czasów napraw w Integra Car

    • 15 milionów czasów napraw (20 tys. poj.)
    • Łatwiejsze rozliczenia z klientami, dzięki
      przejrzystym wycenom napraw
    • Wycena napraw wg danych producentów
    • Lepsze planowanie pracy serwisu
  • Integra Firma 7
    Integra Firma 7

    Obsługa sprzedaży części i akcesoriów

    • Szybkie i sprawne wyszukiwanie części
    • Bazy zamienników, grupy cenowe
    • Zdjęcia i rysunki podzespołów
    • Dane katalogowe TecDoc
  • Integra Truck 7

    Dla serwisów pojazdów ciężarowych

    • Słowniki dot. samochodów ciężarowych
    • Wybór pojazdu wg napędu / ilości osi
    • Moduł uszkodzeń pojazdów i naczep
    • Serwis tachografów / Webasto
  • Integra WebShop

    Łatwa sprzedaż części przez internet

    • Prosty i łatwy interfejs użytkownika
    • Szybkie wyszukiwanie części
    • Portal internetowy zintegrowany
      z danymi TecDoc
  • Integra Katalog
    • Prosty i łatwy interfejs użytkownika
    • Integracja z systemami hurtowni
    • Szybkie wyszukiwanie części
    • Wygodne tworzenie zamówień
    • Dane katalogowe TecDoc
    • Wersja Web dostępna przez www
  • Integra Data Service

    Dane Serwisowe dla warsztatu

    • Wycena napraw pojazdów
    • Schematy elektryczne
    • Instrukcje napracze
    • Okresowe przeglądy
    • Dane regualcyjne
  • Integra Flota
    Integra Flota

    Oprogramowanie do obsługi flot

    • Obsługa zleceń dla napraw pojazdów flotowych
    • Zbiorcze fakturowanie napraw flotowych
    • Terminarz wizyt i panel dla kierowców
    • Raporty i analizy, moduł CRM/SMS
    • Zintegrowana przechowalnia opon
  • Opinie klientów

    Zobacz co mówią o programie inni użytkownicy

    Integra Car 7 to strzał w dziesiątkę. Jest to program na miarę XXI wieku... Rekomendacja firmy Auto-Adi Adam Krężel

  • Integra Software
    Integra Software
    • Programy dla serwisów i sklepów
    • Dane serwisowo-naprawcze
    • Katalogi / Portale WebShop
    • Systemy dla hurtowni,
      flot i sieci serwisowych

Auto Service Manager 10/2012


b_150_0_16777215_00_images_prasa_AutoServiceManager10-2012-2.png
b_150_0_16777215_00_images_prasa_AutoServiceManager10-2012-3.png
b_150_0_16777215_00_images_prasa_AutoServiceManager10-2012-4.png
b_150_0_16777215_00_images_prasa_AutoServiceManager10-2012-5.png

Integra Car 7 BL – specjalna wersja programu dla serwisów blacharsko lakierniczych.

Oprogramowanie Integra Car 7 BL znacznie usprawnia organizację pracy serwisu, a także pozwala osiągnąć wyższą rentowność prowadzonej działalności.

W programie można znaleźć wiele funkcji, które wspomagają obsługę napraw blacharsko-lakierniczych, ewidencję dokumentacji dot. likwidacji szkód oraz rozliczenia za wykonane naprawy.

Program pomaga również optymalnej wykorzystać serwis oraz potencjał lakierników, blacharzy, mechaników oraz innych pracowników serwisu. System Integra 7 BL posiada również wiele innych funkcjonalności dot. kompleksowej obsługi serwisu, sprzedaży części i rozliczeń finansowych.
 

Zlecenia napraw mogą obejmować obsługę pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Bieżąca sytuacja serwisu widoczna jest na liście otwartych zleceń wraz z podglądem zakresu zleconych napraw. Każdy pojazd może mieć określoną lokalizację, w której aktualnie się znajduje np. Blacharnia, Lakiernia, itp. Integra 7 zapewnia szybką obsługę zleceń od przyjęcia pojazdu do serwisu, do momentu rozliczenia naprawy.
 

W zleceniu naprawy możemy określić nr szkody, firmę ubezpieczeniową oraz pojazd zastępczy z którego korzysta właściciel uszkodzonego samochodu. Do poszczególnych zleceń można dołączać zdjęcia przed i po naprawie pojazdu oraz pełną dokumentację dot. szkody pojazdu, protokoły szkody, wnioski dot. oględzin, umowę wynajmu zastępczego pojazdu, korespondencję z firmą ubezpieczeniowa, oświadczenia klienta, itp.

Program zawiera bazę 45 000 poj. osobowych i dostawczych, słowniki usterek i usług. Dla pojazdów ciężarowych przygotowano specjalną wersję Integra Truck. Dzięki obsłudze czytnika kodów 2D można szybciej i poprawniej importować do zleceń elektroniczne dane z dowodów rejestracyjnych.

Oprogramowanie umożliwia wydruk dokumentów takich jak zlecenia i karty serwisowe, kosztorysy, potwierdzenia przyjęcia pojazdu, dok. sprzedaży i wiele innych dokumentów dostępnych w programie. Do wydruków zleceń można załączyć check-listy dla okresowych przeglądów, warunki napraw, regulaminy itp. Program umożliwia dostosowanie wyglądu i zakresu wydruków do indywidualnych potrzeb różnych serwisów.

Funkcje CRM Zadania umożliwiają sprawną ewidencję dokumentacji dotyczącej likwidacji szkód oraz zapewniają bardzo wygodną obsługę korespondencję z firmami ubezpieczeniowymi. Moduł CRM umożliwia również wprowadzenie przypomnień, dla których określamy termin realizacji, opis, ważność, itp. System pozwala przydzielać i kontrolować zadania dla poszczególnych pracowników firmy. Mogą być to zadania indywidualne np. tel. do klienta, zamówienie części , kontakt z likwidatorem lub rzeczoznawcą. Zadania mogą być powiązane z naprawianymi pojazdami oraz kontrahentami firmy.

Moduł RCP pozwala rejestrować czas pracy pracowników oraz ich nieobecności. Możemy konfigurować harmonogram pracy dla danego pracownika bądź całej grupy. Dodatkowa funkcjonalność umożliwia ewidencję urlopów, zwolnień, spóźnień itp., a także eksport tych danych do systemów kadrowo-płacowych. Rejestracja czasu pracy (rozpoczęcie, przerwy, zak.) jest prowadzona poprzez wymianę danych z nowoczesnym czytnikiem kart zbliżeniowych, używanych przez pracowników.


Dla serwisów blacharsko-lakierniczych przygotowano dedykowane funkcje zapewniające szybki opis uszkodzeń pojazdów, słownik kodów lakierów*, wypożyczalnię pojazdów zastępczych, ewidencję dokumentacji szkody pojazdu w zleceniu, itp.* .

 

Lista funkcji dla serwisów Blacharsko-Lakierniczych dostępne w aktualnej wersji prog. Integra 7 :

1. Wybór w zleceniu ubezpieczyciela, który pokrywa koszty usunięcia szkody.

2. Obsługa zleceń dotyczących napraw powypadkowych.

3. Wprowadzanie dokumentacji fotograficznej dla zlecenia przed i po naprawie powypadkowej.

4. Terminarz pracy serwisu z podziałem na serwisantów oraz stanowiska dot. mechaniki, rozbrajania i uzbrajania pojazdów, blacharni, lakierni.
- funkcje rezerwacji części, materiałów, lakierów, itp.
- obsługa napraw powypadkowych (rezerwacja z wyborem wielokrotnym wg dni i tygodni)
- moduł obsługi rezerwacji terminu na stronach WWW
- ocena optymalnego wykorzystania stanowisk naprawczych, komór lakierniczych, itp.

5. Szybki opis uszkodzeń przy wstępnych oględzinach pojazdu (przed przyjęciem do serwisu)
- baza schematów graficznych dla pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych z wyszczególnieniem elementów nadwozia pojazdu.

6. Informacja dot. lokalizacji pojazdu: Blacharnia, Lakiernia, Zbrojenie , itp.
7. Ewidencja zleceń dot. napraw powypadkowych wg numeru szkody (wyświetlanie nr na listach, wyszukiwanie, drukowanie na zleceniu, itp.).

8. Zapisywanie w zleceniu naprawczym protokołów szkody, protokołów dodatkowych oględzin, oświadczeń klientów oraz innych dokumentów dot. szkody.

9. Obsługa w zleceniu naprawy dodatkowych cech własnych dla kontrahenta i pojazdu.

10. Obsługa wypożyczalni pojazdów zastępczych
- wystawianie z poziomu zlecenia naprawy umów dot. wynajęcia pojazdu z automatycznym uzupełnianiem danych kontrahenta i pojazdu
- grafik z terminarzem pojazdów zastępczych
- rezerwacja pojazdów zastępczych
- informacja w zleceniu naprawy oraz na liście zleceń jakiego pojazdu zstępczego korzysta danych klient.

11. Ewidencja nr umów do obsługi napraw powypadkowych dla flot pojazdów.

12. Możliwość definiowania dodatkowych pól wg indywidualnych potrzeb serwisów blacharsko lakierniczych.

13. Obsługa niezależnego magazynu dla mieszalni lakierów z obsługą sprzedaży lakierów w mililitrach.

14. Faktury zbiorcze z kilku zleceń naprawy zawierające specyfikacje napraw powypadkowych.

15. Dokumenty wzorcowe dot. napraw powypadkowych m.in. wniosek o dodatkowe oględziny pojazdu, umowa wynajmu pojazdu zstępczego, zgłoszenie szkody itp.

16. Funkcje dotyczące samochodów zastępczych: - przyporządkowanie pojazdów zastępczych na liście zleceń naprawczych - umowa wynajmu z automatycznym uzupełnieniem danych klienta i pojazdu wg zlecenia - grafik zarezerwowanych oraz aktualnie „wypożyczonych” pojazdów zastępczych.


Lista funkcji dla serwisów Blacharsko-Lakierniczych które planujemy wprowadzić w kolejnych wersjach oprogramowania Integra *:

1. Katalog kolorów pojazdu
- słownik kolorów lakieru: kolor podstawowy , cecha dodatkowa metalizowany (metalic), perła
- kod koloru wg producenta pojazdu
- indeks kolorów wg producentów lakieru: Standox, Glasurit, itp.

2. Wymiana danych z systemem Audatex - możliwość importu kosztorysów przygotowanych w programie AudaNet info 1 . / strona www.audanet.pl

3. Obsługa protokołów nieściągalności należności za naprawę.

4. Integracja Terminarza pracy serwisu z Google Calendar.

5. Możliwość wystawiania kilku faktur do jednego zlecenia naprawy powypadkowej
- za cześć prac związanych z usunięciem szkody wystawiamy fakturę na ubezpieczalnię,
- za pozostałą część dot. dodatkowych prac nie związanych z wypadkiem wystawiamy fakturę lub paragon na klienta.


Poza wyżej wymienionymi funkcjami oprogramowanie Integra Car 7 BL zawiera wiele funkcji zapewniających kompleksową obsługę serwisu, sprzedaży części zamiennych i rozliczeń finansowych firmy.

 

Raporty programu pozwalają weryfikować opłacalność funkcjonowania serwisu z podziałem na naprawy blacharskie, lakiernicze, mechaniczne, itp. Analiza naprawionych pojazdów jest bardzo pomocna przy zakupie specjalistycznych narzędzi i urządzeń diagnostycznych, a magazynowe raporty dostaw i rotacji towarów pozwala efektywnie zarządzać magazynem.

Katalog wyceny napraw umożliwia szybkie ustalenie ceny naprawy w oparciu o oryginalne dane producentów pojazdów uwzględniające ich indywidualne wyposażenie. Pomyłki przy podawaniu cen dotyczących usług, powodują wymierne straty dla każdego serwisu. Aby zapobiec takim zdarzeniom potrzebne są sprawdzone informacje niezbędne do poprawnej kalkulacji prac warsztatowych.

Prowizje serwisantów. Prowadząc ewidencję czasu pracy serwisantów dla poszczególnych usług można ocenić ich efektywność i rozliczać wynagrodzenia prowizyjne. Do każdej usługi można przydzielić jednego lub kilku mechaników z różnym udziałem procentowym. Prowizje serwisantów można rozliczać wg ilości Rbh lub kwoty za usługę. Ilość Rbh przypisana serwisantom może być niezależna i różna od ilości Rbh zawartej na fakturze. Podobna ewidencja jest dostępna w obszarze sprzedaży części i pojazdów.

Firma Integra Software tworzy nowoczesne i kompleksowe rozwiązania informatyczne dla branży motoryzacyjnej. W ciągu ostatnich 10 lat wdrożono około 70 000 licencji systemów, które otrzymały wiele prestiżowych nagród przyznawanych m.in. przez firmę Microsoft, organizatorów targów oraz czasopisma branżowe.

Modułowa budowa oraz szeroki zakres konfiguracji umożliwia stosowanie programu zarówno w małych firmach jak i w dużych kompleksach motoryzacyjnych. Wśród użytkowników znajdują się importerzy części, sklepy motoryzacyjne, warsztaty, serwisy ASO, itp. . Rozwiązania marki Integra wdrożyły takie firmy jak: Bosch, Autodistribution, Inter-Team, Fota SA, Auto Partner SA, Motogama, CER Motor, Entertrade-Kamoka, Poczta Polska, Energia Pro, oraz ASO Hyundai, Mitsubishi, Nissan, Citroen, Kawasaki, Renault, Seat, DAF, itd. Wiele firm z powodzeniem opiera swoje funkcjonowanie o rozwiązania marki Integra, która obecna jest również w sieciach serwisowych m.in. AD Serwis, Bosch Service, FirstStop, Point S, itp. Firma zapewnia wsparcie techniczne - hotline, zdalną pomoc, profesjonalne wdrożenia i szkolenia.

Według niezależnego raportu dot. komputeryzacji warsztatów i sklepów samochodowych, 25% firm używa obecnie rozwiązań marki Integra, co stanowi największy udział na rynku motoryzacyjnym. 

 
 

 

Odsłony: 1393

UWAGA! Ten serwis używa technologii cookies.

Czytaj więcej…

Zrozumiałem