English version

Integra CBD (Flota / System gwarancyjny / Multi magazyn)

Integra CBD

Integra CBD/Flota do obsługi flot i systemów gwarancyjnych z Centralną Bazą Danych, pozwala na obsługę flot pojazdów, tworzenie zbiorczych raportów i zestawień dla całej sieci serwisowej, obsługę napraw gwarancyjnych, itp. Jest to system do obsługi flot pojazdów z możliwością przesyłania informacji pomiędzy serwisami a operatorami i koordynatorami flot.

Centralna Baza Danych systemu flotowego (CBD) zawiera m.in zintegrowaną bazę pojazdów i usług. System może współpracować z katalogiem, cennikiem i systemem zamówieniowym dostawcy. Jako dodatkowe opcje można wymienić: terminarz napraw z informacją o wolnych stanowiskach w poszczególnych warsztatach sieci serwisowej. System może również być wykorzystywany przez sieci serwisowe do kompleksowej obsługi napraw gwarancyjnych. 

Podstawowy zakres funkcjonalny systemu:

  • Obsługa flot pojazdów
  • Możliwość przesyłania informacji (komunikaty, ogłoszenia, promocje, itp.) przeznaczonych dla wszystkich klientów lub tylko dla wybranej grupy
  • Terminarz napraw, informacja o wolnych stanowiskach w poszczególnych warsztatach sieci serwisowej
  • Obsługa systemu napraw gwarancyjnych
  • System analiz i raportowania wyników sprzedaży całej sieci serwisowej.
  • Multi magazyn - zasoby magazynowe centrali i poszczególnych dealerów moga byc dostepne dla poszczególnych firm należacych do danej sieci.

Funkcje Centralnej bazy danych:

  • Obsługa flot pojazdów
  • Obsługa systemu napraw gwarancyjnych
  • Dokładne dane na temat, jakie samochody są naprawiane w ramach obsługi floty lub sieci serwisowej oraz jakie stosowane są do tych napraw części zamienne
  • Tworzenie asortymentu części zamiennych na podstawie powyższych danych
  • Terminarz napraw, informacja o wolnych stanowiskach w poszczególnych warsztatach sieci serwisowej
  • Szybka i sprawna wymiana informacji pomiędzy serwisami i koordynatorami flot i sieci serwisowych
  • Możliwość przesyłania informacji (komunikaty, ogłoszenia, promocje, itp.) przeznaczonych dla wszystkich klientów lub tylko dla wybranej grupy
  • Zdecydowana poprawa organizacji obsługi serwisowej floty przez sieci warsztatowe.
  • Zakres raportów i analiz systemu Integra Flota
  • Raportowanie obsługi pojazdów flotowych
  • Informacje o częściach używanych do napraw w ramach floty lub sieci serwisowej np. wg cen, producentów, marek pojazdów, itp.
  • Raportowanie zakupów części dokonywanych przez pojedyncze warsztaty, grupy serwisów lub całą sieć np.
  • wg producentów, rodzaju asortymentu, itp.
  • Obroty (towarów, usług) generowanych poprzez poszczególne serwisy lub ich grupy (np. wg województw)
  • Informacje o pojazdach (markach, modelach, typach, wieku) najczęściej lub najrzadziej obsługiwanych przez flotę lub daną sieć serwisową
  • Częstotliwość napraw pojazdów np. wg marek, modeli na podstawie ich przebiegów (stanów licznika)


Wymagania sprzętowe:
Aplikacje klienckie: 256 MB RAM,
procesor 400 MHz.
Miejsce na dysku ok. 250 MB 
Aplikacja koordynatora: System operacyjny: Min. 512MB, procesor 1000 MHz. 

UWAGA! Ten serwis używa technologii cookies.

Czytaj więcej…

Zrozumiałem