Zdalne połšczenie online Zdalne połączenie online
ŒledŸ nas na Facebooku Śledż nas na Facebooku
Filmy z praktycznymi poradami programu Filmy z praktycznymi poradami programu
 
Image MapImage MapImage MapImage MapImage MapImage MapImage MapImage Map
Jestes tutaj: Strona główna / Faq

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Warto wiedzieć więcej, zatem zachęcamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania, dotyczącymi oprogramowania Integra.
Dodatkowo proponujemy, aby zapoznać się  z opisami naszych programów w menu "Oprogramowanie", gdzie oprócz tekstu można znaleźć rysunki z rzeczywistymi widokami okien programów.

Oprogramowanie Integra 7


1. Jakie moduły są dostępne w systemie Integra 7?


2. Jakie wymagania sprzętowe stawia system Integra 7?

3. Jakie drukarki fiskalne obsługuje oprogramowanie Integra 7?

4. Czy jest dostępna wersja próbna programu umożliwiająca zapoznanie się z jego funkcjami przed zakupem?


5. Co otrzymuję w ramach zamówienia wersji próbnej?


6. Co otrzymuję w ramach zamówienia wersji komercyjnej?


7. Po instalacji system wymaga wpisania kodu odblokowującego. Skąd go uzyskać?

8. Od kiedy liczy się czas funkcjonowania wersji próbnej systemu Integra 7?

9. Jak zalogować się po raz pierwszy do systemu po instalacji?

10. Czy można przenieść dane do systemu Integra 7 z innego programu?

11. Czy licencja dopuszcza rozbudowę systemu Integra 7?

12. Co w przypadku awarii komputera? Czy muszę kupić kolejną licencję?

13. Czy są dostępne wersje wielostanowiskowe systemu Integra 7?

14. Moja firma składa się z kilku filii. Czy jest możliwe, aby wszystkie filie korzystały z te tej samej bazy danych?

15. Z jakim serwerem bazy danych współpracuje Integra 7?

1. Jakie moduły są dostępne w systemie Integra 7?

W zależności od zakupionej licencji dostępne są następujące moduły:

- w Integra Car 7:
Moduły dostępne w ramach licencji: Terminarz, Serwis poj. (osobowych i dostawczych), Sprzedaż Detal., Magazyn, Kasa/Bank, Moduł wydruk
Moduły opcjonalne*: Moduł uszkodzeń sam. osobowych i dostawczych; Dane techniczne; Przechowalnia opon; Serwis podzespołów; Finanse; Raporty/Analizy; CRM/Zadania; Konto SMS; Homebanking
Dodatkowe opcje abonamentowe * - Abo 12 mies.: Czasy napraw- samochody osobowe

- w Integra Truck 7:
Moduły dostępne w ramach licencji: Terminarz, Serwis poj. (os.,dostawcze i ciężarowe), Sprzedaż Detal, Magazyn, Kasa/Bank, Moduł wydruk
Moduły opcjonalne*: Moduł uszkodzeń sam. osobowych i dostawczych; Moduł uszkodzeń sam. ciężarowych; Dane techniczne; Przechowalnia opon; Serwis podzespołów; Finanse; Raporty/Analizy; CRM/Zadania; Konto SMS; Homebanking
Dodatkowe opcje abonamentowe * - Abo 12 mies.: Czasy napraw- samochody osobowe; Czasy napraw- samochody ciężarowe

- w Integra Firma 7:
Moduły dostępne w ramach licencji: Moduł Sprzedaży towarów, Moduł Magazynowy, Moduł Kasa/Bank
Moduły opcjonalne*: Finanse; Raporty i Analizy; CRM/Zadania; Konto SMS; Homebanking

- w Integra Serwis 7:
Moduły dostępne w ramach licencji: Serwis sprzętu (jeden do wyboru: podzespołów lub urządzeń lub sprzętu); Terminarz; Sprzedaż detal; Moduł Magazynowy; Moduł Kasa/Bank
Moduły opcjonalne*: Serwis podzespołów; Serwis urządzeń; Serwis sprzętu; Finanse; Raporty/Analizy; CRM/Zadania; Konto SMS; Homebanking

* - opcje dodatkowe (nieobowiązkowe)
Powrót

2. Jakie wymagania sprzętowe stawia system Integra 7?

Pomimo wielu funkcji programu i zaawansowanego interfejsu uzytkownika, optymalizacja programu umożliwiła zdecydowane obniżenie wymagań stawianych komputerom, na których pracuje system Integra 7. Uzyskano mniejsze użycie pamięci RAM i zasobów systemu co m.in.pozwoliło na pracę programu pod Windows 98. Jednak aby wykorzystać optymalną ergonomię i wszystkie funkcje programu zaleca sie stosowanie systemu Windows XP.


Parametry minimalne
System operacyjny: MS WINDOWS 98SE/2000/2003/XP
Rozdzielczość monitora: 800x600
Procesor: 400 MHz.
Pamięć RAM: 128MB Win98 / pozostałe systemy 256 MB RAM.
Miejsce na dysku ok. 250 MB
Uwaga: Oprogramowanie Integra 7 można instalować pod Windows 98, jednak do pełnej funkcjonalności zaleca się stosować system Windows XP.


Parametry zalecane
System operacyjny: MS WINDOWS XP
Rozdzielczość monitora: 1024 x768
Procesor: 1000 MHz.
Pamięć RAM: 512 MB RAM.
Miejsce na dysku ok. 500 MB

Uwaga: Oprogramowanie Integra 7 funkcjonuje pod systemem Windows Vista, natomiast proces zgodności programu Integra 7 z Windows Vista będzie zakończony po wprowadzeniu na rynek przez firmę Microsoft uaktualnienia Service Pack1.

Powrót

3. Jakie drukarki fiskalne obsługuje oprogramowanie Integra 7?
Oprogramowanie obsługuje większość drukarek fiskalnych dostępnych na polskim rynku, m. in.:
- Elzab FP 600
- Elzab Omega
- Elzab Omega II
- Innova Profit
- Novitus Delio Prime
- Novitus Quarto
- Novitus Vento
- Novitus Vivo
- Optimus Vento;
- Optimus Vivo;
- Optimus Wiking (nowa homologacja);
- Optimus Wiking (stara homologacja);
- Posnet DF-301
- Posnet Thermal (modele do 1998 roku)
- Posnet Thermal (nowa homologacja)
- Posnet Thermal (stara homologacja)
- Torell Duo Plus (nowa homologacja);
- Torell Emar Duo;
Powrót

4. Czy jest dostępna wersja próbna programu umożliwiająca zapoznanie się z jego funkcjami przed zakupem?
Tak, jest możliwość zamówienia w pełni funkcjonalnej, 30-dn. wersji trial. Prosimy o kontakt z Działem Handlowym (tel. 094 348-80-13).

Powrót

5. Co otrzymuję w ramach zamówienia wersji próbnej?
Klient przy zamówieniu wersji testowej otrzymuje:
- płytę z wersją instalacyjną systemu Integra 7 Trial, który jest w pełni funkcjonalny przez okres 30 dni
- płytę z wersją demo programu Integra Katalog
- płytę z wersją demo programu ESI[tronic] (jeśli jest dostępna)
- płytę z wersją demo programu AuDaConAIS (jeśli jest dostępna)
- zdalne wsparcie techniczne dot. instalacji, konfiguracji oraz funkcjonowania systemu Integra 7
Powrót

6. Co otrzymuję w ramach zamówienia wersji komercyjnej?
Klient przy zakupie wersji komercyjnej otrzymuje:
- nośnik CD lub DVD z aktualną wersją programu Integra 7,
- umowę licencyjną na użytkowanie programu z hologramem potwierdzającym legalność oprogramowania,
- instrukcję obsługi oprogramowania Integra 7 (około 300 stron),
- skróconą instrukcję oprogramowania Integra 7 (Quick Start),
- kartę identyfikacyjną Integra Support,
-  kwartalną licencję OEM programu antywirusowego NOD32.
- zdalną instalację oprogramowania
- pakiet Integra Support na 12 mies. (szczegóły tutaj)
- udział w szkoleniu grupowym z obsługi programu
Powrót

7. Po instalacji system wymaga wpisania kodu odblokowującego. Skąd go uzyskać?
System jest odblokowywany indywidualnie na każde stanowisko komputerowe. Po instalacji należy uzupełnić dane teleadresowe firmy oraz zakres odblokowania w formularzu odblokowującym i przesłać go do firmy Integra Software przez Internet (wciskając przycisk „Wyślij”) lub e-mailem. Kod odblokowujący zostanie wygenerowany przez firmę Integra Software i przekazany klientowi. Po otrzymaniu kodu, należy go wpisać do pola „Kod odblokowujący” lub pobrać, wciskając przycisk „Odblokuj”.
Powrót

8. Od kiedy liczy się czas funkcjonowania wersji próbnej systemu Integra 7?
Pełna funkcjonalność jest dostępna przez okres 30 dni licząc od dnia wygenerowania kodu odblokowującego dla pierwszego stanowiska, na którym zainstalowano system Integra 7.
Powrót

9. Jak zalogować się po raz pierwszy do systemu po instalacji?
Przy pierwszym uruchomieniu podajemy:
- login: admin
- hasło: admin
Powrót

10. Czy można przenieść dane do systemu Integra 7 z innego programu?
Tak, w ramach zakupu systemu Integra 7 oferujemy przeniesienie danych takich jak: kartoteki kontrahentów, kartoteki towarów (wraz ze stanami mag.), kartoteki usług oraz kartoteki pojazdów. Klient powinien dostarczyć ww. dane w uzgodnionym formacie.

Powrót

11. Czy licencja dopuszcza rozbudowę systemu Integra 7?
Tak. W trakcie użytkowania systemu istnieje możliwość jego rozbudowy o kolejne moduły funkcjonalne lub rozszerzenie licencji na kolejne stanowiska. W sprawie szczegółów prosimy o kontakt z Działem Handlowym (nr tel.: 094 348-80-13).
Powrót

12. Co w przypadku awarii komputera? Czy muszę kupić kolejną licencję?
W przypadku awarii komputera lub konieczności jego wymiany należy skontaktować się z Działem Handlowym firmy Integra Software w celu przeniesienia licencji (nr tel.: 094 348-80-13).
Powrót

13. Czy są dostępne wersje wielostanowiskowe systemu Integra 7?
Można zakupić wersje na: 1, 3, i więcej stanowisk.
Powrót

14. Moja firma składa się z kilku filii. Czy jest możliwe, aby wszystkie filie korzystały z te tej samej bazy danych?
Oferujemy wersję online, która wymaga wykupienia specjalnej licencji. W sprawie szczegółów prosimy o kontakt z Działem Handlowym (nr tel.: 094 348-80-13).
Powrót

15. Z jakim serwerem bazy danych współpracuje Integra 7?
System Integra 7 współpracuje z rodziną serwerów Microsoft SQL Server 2000/2005
Powrót





ilość odwiedzin: 15143

© 2000-2017 by Integra Software