Zdalne połšczenie online Zdalne połączenie online
ŒledŸ nas na Facebooku Śledż nas na Facebooku
Filmy z praktycznymi poradami programu Filmy z praktycznymi poradami programu
 
Image MapImage MapImage MapImage MapImage MapImage MapImage MapImage Map
Jestes tutaj: Strona główna / Faq

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Warto wiedzieć więcej, zatem zachęcamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania, dotyczącymi oprogramowania Integra.
Dodatkowo proponujemy, aby zapoznać się  z opisami naszych programów w menu "Oprogramowanie", gdzie oprócz tekstu można znaleźć rysunki z rzeczywistymi widokami okien programów.

Oprogramowanie Integra 7


1. Jakie moduły są dostępne w systemie Integra 7?

2. Jakie wymagania sprzętowe stawia system Integra 7?

3. Jakie drukarki fiskalne obsługuje oprogramowanie Integra 7?

4. Czy jest dostępna wersja próbna programu umożliwiająca zapoznanie się z jego funkcjami przed zakupem?

5. Co otrzymuję w ramach zamówienia wersji próbnej?

6. Co otrzymuję w ramach zamówienia wersji komercyjnej?

7. Po instalacji system wymaga wpisania kodu odblokowującego. Skąd go uzyskać?

8. Od kiedy liczy się czas funkcjonowania wersji próbnej systemu Integra 7?

9. Jak zalogować się po raz pierwszy do systemu po instalacji?

10. Czy można przenieść dane do systemu Integra 7 z innego programu?

11. Czy licencja dopuszcza rozbudowę systemu Integra 7?

12. Co w przypadku awarii komputera? Czy muszę kupić kolejną licencję?

13. Czy są dostępne wersje wielostanowiskowe systemu Integra 7?

14. Moja firma składa się z kilku filii. Czy jest możliwe, aby wszystkie filie korzystały z te tej samej bazy danych?

15. Z jakim serwerem bazy danych współpracuje Integra 7?



1. Jakie moduły są dostępne w systemie Integra 7?
W zależności od zakupionej licencji dostępne są następujące moduły:

- w Integra Car 7:
Moduły dostępne w ramach licencji: Terminarz, Serwis poj. (osobowych i dostawczych), Sprzedaż Detal., Magazyn, Kasa/Bank;
Moduły opcjonalne*: Moduł uszkodzeń sam. osobowych i dostawczych; Dane techniczne; Przechowalnia opon; Serwis podzespołów; Finanse; Raporty/Analizy; CRM/Zadania; Konto SMS; Homebanking
Dodatkowe opcje abonamentowe * - Abo 12 mies.: Czasy napraw- samochody osobowe

- w Integra Truck 7:
Moduły dostępne w ramach licencji: Terminarz, Serwis poj. (os.,dostawcze i ciężarowe), Sprzedaż Detal, Magazyn, Kasa/Bank;
Moduły opcjonalne*: Moduł uszkodzeń sam. osobowych i dostawczych; Moduł uszkodzeń sam. ciężarowych; Dane techniczne; Przechowalnia opon; Serwis podzespołów; Finanse; Raporty/Analizy; CRM/Zadania; Konto SMS; Homebanking
Dodatkowe opcje abonamentowe * - Abo 12 mies.: Czasy napraw- samochody osobowe; Czasy napraw- samochody ciężarowe

- w Integra Firma 7:
Moduły dostępne w ramach licencji: Moduł Sprzedaży towarów, Moduł Magazynowy, Moduł Kasa/Bank
Moduły opcjonalne*: Finanse; Raporty i Analizy; CRM/Zadania; Konto SMS; Homebanking

* - opcje dodatkowe (nieobowiązkowe)

Powrót

2. Jakie wymagania sprzętowe stawia system Integra 7?
Pomimo wielu funkcji programu i zaawansowanego interfejsu użytkownika, optymalizacja programu umożliwiła znaczne obniżenie wymagań stawianych komputerom, na których pracuje system Integra 7. Uzyskano m.in. mniejsze użycie pamięci RAM i zasobów systemu. Aby uzyskać dostęp do jak najszerszego zakresu funkcji oraz zapewnić najbardziej optymalną ergonomię podczas obsługi programu zaleca się stosowanie systemu Windows 7.

Parametry minimalne dla stanowisk roboczych
System operacyjny MS Windows*: Win XP, Win Vista, Win 7, Win 8.1, Win 10
Baza danych: MS SQL Server 2000 (MSDE), MS SQL Server 2008SE,  MS SQL Server 2014 Express Edition SP1**
Rozdzielczość monitora: 1280x800
Procesor: 1 GHz, Pamięć RAM: Win XP* 2 GB / Win 7/8.1 min. 4GB
Zasoby dyskowe  min. 4 GB + zasoby na kopie bezpieczeństwa

Parametry zalecane dla stanowisk roboczych
System operacyjny *: MS Windows 7, MS Windows 8.1 
Baza danych: MS SQL 2014 Express Edition SP1 (baza do 10GB)
Rozdzielczość monitora: 1280x1024/1680x1050/1920x1080
Procesor: 2 GHz lub szybszy, Pamięć RAM: min. 4GB
Zasoby dyskowe  ok. 5 GB + zasoby na kopie bezpieczeństwa

Parametry zalecane dla serwera w przypadku pracy sieciowej
System operacyjny *: MS Windows Server 2008R2 / 2012R2
(dla instalacji poniżej 10 stanowisk można stosować Win 7 Pro SP1)
Baza danych: MS SQL 2014 Express Edition SP1**
W przypadku większej ilości danych może być zalecana baza danych 
MS SQL 2014 SP1 Standard Edition (możliwość zamówienia licencji Runtime)
Procesor min.: Intel® Core 2 Duo ™, Pamięć operacyjna RAM: min. 4GB 
Zasoby dyskowe  min. 5 GB + zasoby na kopie bezpieczeństwa (archiwum)

Programy serii Integra 7 są optymalizowane do pracy z systemem Win 7 i 8.1

Uwaga: Oprogramowanie Integra w wersji 7.4 uzyskało certyfikat zgodności z systemami operacyjnymi Microsoft Windows 7. Natomiast wersja 7.5 uzyskała certyfikat zgodności z systemami operacyjnymi Microsoft Windows 8.1 i 10.

Parametry sprzętu są zależne od ilości przetwarzanych danych. Przy większej ilości danych i stanowisk sieciowych zalecamy stosowanie serwerów dwuprocesorowych, pamięci RAM 16GB lub więcej oraz pełnych wersji Serwera bazy danych  MS SQL Server (wersja Standard Edition). 

* Dla systemów operacyjnych są wymagane instalacje najnowszych aktualizacji Service Pack
** Dla stanowisk z  serwerem bazy danych MS SQL 2014 wymagana jest instalacja MS .NET Framework

Powrót

3. Jakie drukarki fiskalne obsługuje oprogramowanie Integra 7?
Oprogramowanie obsługuje większość drukarek fiskalnych dostępnych na polskim rynku, m. in.:

  • Elzab FP-600;
  • Elzab Omega;
  • Elzab Omega II;
  • Innova Profit;
  • Novitus - Delio Prime;
  • Novitus - Quarto;
  • Novitus - Vento;
  • Novitus - Vivo;
  • Novitus - Vivo II;
  • Novitus – Deon E;
  • Optimus-ic Vent;
  • Optimus-ic Vivo;
  • Optimus-ic Wiking;
  • Optimus-ic Wiking (nowa homologacja);
  • Posnet DF-301;
  • Posnet Temo;
  • Posnet Thermal (modele do 1998 roku);
  • Posnet Thermal (nowa homologacja);
  • Posnet Thermal (stara homologacja);
  • Torell Duo Plus (nowa homologacja);

Powrót

4. Czy jest dostępna wersja próbna programu umożliwiająca zapoznanie się z jego funkcjami przed zakupem?
W tej sprawie prosimy o kontakt z Działem Handlowym (tel. 094 348-80-00).

Powrót

5. Co otrzymuję w ramach zamówienia wersji próbnej?
W tej sprawie prosimy o kontakt z Działem Handlowym (tel. 094 348-80-00).
Powrót

6. Co otrzymuję w ramach zamówienia wersji komercyjnej?
Klient przy zakupie wersji komercyjnej otrzymuje:
- nośnik CD lub DVD z aktualną wersją programu Integra 7,
- umowę licencyjną na użytkowanie programu z hologramem potwierdzającym legalność oprogramowania,
- instrukcję obsługi oprogramowania Integra 7 (około 300 stron),
- skróconą instrukcję oprogramowania Integra 7 (Quick Start),
- zdalną instalację oprogramowania;
- pakiet Integra Support na 12 mies. (szczegóły tutaj)
- możliwość udziału w szkoleniach z obsługi programu;
Powrót

7. Po instalacji system wymaga wpisania kodu odblokowującego. Skąd go uzyskać?
System jest odblokowywany indywidualnie na każde stanowisko komputerowe. Po instalacji należy uzupełnić dane teleadresowe firmy oraz zakres odblokowania w formularzu odblokowującym i przesłać go do firmy Integra Software przez Internet (wciskając przycisk „Wyślij”) lub e-mailem. Kod odblokowujący zostanie wygenerowany przez firmę Integra Software i przekazany klientowi. Po otrzymaniu kodu, należy go wpisać do pola „Kod odblokowujący” lub pobrać, wciskając przycisk „Odblokuj”.
Powrót

8. Od kiedy liczy się czas funkcjonowania wersji próbnej systemu Integra 7?
Pełna funkcjonalność jest dostępna przez okres 7 dni licząc od dnia wygenerowania kodu odblokowującego dla pierwszego stanowiska, na którym zainstalowano system Integra 7.
Powrót

9. Jak zalogować się po raz pierwszy do systemu po instalacji?
Przy pierwszym uruchomieniu podajemy:
- login: admin
- hasło: admin
Powrót

10. Czy można przenieść dane do systemu Integra 7 z innego programu?
Tak, w tej sprawie prosimy o kontakt z Działem Handlowym (tel. 094 348-80-00).

Powrót

11. Czy licencja dopuszcza rozbudowę systemu Integra 7?
Tak. W trakcie użytkowania systemu istnieje możliwość jego rozbudowy o kolejne moduły funkcjonalne lub rozszerzenie licencji na kolejne stanowiska. W sprawie szczegółów prosimy o kontakt z Działem Handlowym (nr tel.: 094 348-80-00).
Powrót

12. Co w przypadku awarii komputera? Czy muszę kupić kolejną licencję?
W przypadku awarii komputera lub konieczności jego wymiany należy skontaktować się z Działem Handlowym firmy Integra Software w celu przeniesienia licencji (nr tel.: 094 348-80-00).
Powrót

13. Czy są dostępne wersje wielostanowiskowe systemu Integra 7?
System Integra 7 można rozbudowywać o dowolną liczbę stanowisk.
Powrót

14. Moja firma składa się z kilku filii. Czy jest możliwe, aby wszystkie filie korzystały z te tej samej bazy danych?
Tak. W sprawie szczegółów prosimy o kontakt z Działem Handlowym (nr tel.: 094 348-80-00).
Powrót

15. Z jakim serwerem bazy danych współpracuje Integra 7?
System Integra 7 współpracuje z rodziną serwerów Microsoft SQL Server 2000/2008R2/2014.
Powrót



 



ilość odwiedzin: 15548

© 2000-2017 by Integra Software