Zdalne połšczenie online Zdalne połączenie online
ŒledŸ nas na Facebooku Śledż nas na Facebooku
Filmy z praktycznymi poradami programu Filmy z praktycznymi poradami programu

Integra Firma 7 - program dla sklepów motoryzacyjnych

Program do sprzedaży części zamiennych

Posiada dedykowane funkcje dla sklepów oraz lokalnych dystrybutorów części i akcesoriów samochodowych. System nie tylko poprawia organizację, ale dzięki funkcjom CRM może również wpłynąć znacząco na zwiększenie dochodów firmy. Wskaźniki rotacji oraz inne raporty pozwalają optymalnie zarządzać stanami magazynu. Szeroki zakres konfiguracji pozwala dostosować prog. do indywidualnych potrzeb danej firmy.




Sprzedaż części zamiennych
Dzięki funkcji wielokrotnego wyboru mamy możliwość szybkiego i sprawnego wystawiania faktur, paragonów oraz innych dokumentów sprzedaży. Funkcja wyboru towaru "z ręki" umożliwia szybkie dodawanie indywidualnych pozycji do dokumentu sprzedaży. Po wyszukaniu odpowiedniej części zamiennej z poziomu listy towarów mamy możliwość automatycznego utworzenia faktury z tą właśnie pozycją. Integra Firma obsługuje również kredyt kupiecki, grupy rabatowe, cenowe oraz różne stawki podatku VAT. Wśród obsługiwanych dokumentów sprzedaży można wymienić: Faktury VAT, Korekta Faktury VAT, Paragon fiskalny, Faktura zaliczkowa, Faktura Unijna, Faktura Proforma, oraz Wewnętrzny dokument sprzedaży.




Obsługa magazynu
Zawiera obsługę dokumentów m.in. PZ, PZK, WZ, WZK, RW, RWK , PW, BO, MM-/+, RI-/+, AI, ZA, RT. Znaczną oszczędność czasu zapewnia import faktur elektronicznych, obsługa kodów kreskowych oraz automatyczne tworzenie dok. RW i WZ podczas dodawania towarów do faktur. Inwentaryzacja etapowa dzięki blokowaniu aktualnie spisywanych grup części, pozwala prowadzić sprzedaż pozostałych towarów. Arkusze AI można obsługiwać za pomocą czytnika kodów kreskowych - bez konieczności używania klawiatury. Obsługa wielu magazynów z lokalizacją towaru, zamówienia wg stanów min/zalec/maks. oraz raporty magazynowe (dostaw, rotacji i historii towaru), zapewniają sprawną i ekonomiczną gospodarkę magazynową.




Kasa/Bank
Moduł Kasa/Bank umożliwia rozliczenia kasowe dokumentów sprzedaży i zakupu za pomocą KP, KW, BP, BW. Istnieje możliwość rejestrowania i rozliczania zaliczek wydawanych pracownikom. Możliwe jest rozliczanie płatności z kotrachentami za pomocą kompensat.
Dostępne są raporty kasowe, raporty dostaw (PZ) oraz zaliczek.
Oprogramowenie obsługuje szeroką gamę drukarek fiskalnych.



Funkcje CRM / Zadania*
Umożliwiają wysyłanie informacji do klientów dot. aktualnych promocji, wprowadzania nowego asortymentu do sprzedaży, o wyprzedaży asortymentu, itp. Wiadomości mogą być wysyłane grupowo do wielu klientów poprzez SMS lub email. Funkcję powiadomień SMS/email można również wykorzystać dla przekazania klientom innych ważnych informacji np. o rozszerzeniu działalności firmy oraz akcjach typu Przegląd zimowy. System zawiera również funkcje dot. przypomnień o bieżących angażach i umożliwia przydzielania i kontrolę realizacji zadań przez pracowników firmy.




Moduł Finanse*
Moduł Finanse pozwala na ewidencję kosztów firmy typu płace, energia, telefony, czynsz oraz innych bieżących wydatków wprowadzanych do systemu na podstawie dokumentów zakupu. Koszty firmy można podzielić na różne kategorie, które można wykorzystać przy analizowaniu kosztów firmy. Dzięki temu możemy np. porównać jak wyglądały koszty dot. wynagrodzeń, energii elektrycznej, telefonów w ostatnich kilku miesiącach. Z dokumentów zakupu można także korzystać w przypadku ewidencji zakupów części zamiennych.




Moduł RCP*
Pozwala rejestrować czas pracy pracowników oraz ich nieobecności. Możemy konfigurować harmonogram pracy dla danego pracownika bądź całej grupy. Dodatkowa funkcjonalność umożliwia ewidencję urlopów, zwolnień, spóźnień itp., a także eksport tych danych do systemów kadrowo- płacowych. Rejestracja czasu pracy (rozpoczęcie, przerwy, zakończenie) jest prowadzona poprzez wymianę danych z nowoczesnym czytnikiem kart zbliżeniowych, używanych przez pracowników.



Multi Cennik do importu różnych ofert*
Umożliwia import ofert handlowych z katalogów i cenników głównych dostawców.  Wyszukując towar, którego nie mamy na stanie, program automatycznie znajduje go w ofertach dystrybutorów. Korzystając z katalogu np. firmy TecDoc, po wyszukaniu części można automatycznie sprawdzić jej cenę i dostępność u głównych dostawców. Tworząc zamówienia i faktury oszczędzamy czas korzystając z kartotek towarowych w/w ofert handlowych. Aktualnie istnieje możliwość importu ofert cenowych InterCars**, Fota, Hart, Gordon, Moto Profil, InterParts, DAF Polska, FHU Górecki, RBPL (BOSCH), Hyundai, Nissan. Istnieje również funkcja importu indywidualnych cenników zawierających indeks, numer katalogowy, nazwę i opis części, nazwę producenta, ceny zakupu/detaliczne, jednostki miary oraz stan magazynowy (dostępność towaru).
Informacje na temat dostępności towaru oraz cen zakupu są zależne od możliwości cenników i katalogów dostawców.
** - wymaga uzgodnienia z dostawcą




Integra Webshop - Sprawna i szybka sprzedaż części przez Internet.

Sklep Internetowy zintegrowany z magazynem systemu Interga 7 i dzięki temu zapewnia wygodny eksport oferty na strony www oraz aktualne informacje o dostępności części. Integra WebShop umożliwa klientom łatwe wyszukiwanie części i dodawanie ich do zamówień, z których można automatycznie w programie Integra 7 wystawiać dokumenty sprzedaży. Dane na strony www pochodzą z kartotek części programu Integra 7, dlatego te same informacje o towarach (opisy, zdjęcia) dostępne są dla pracowników firmy i klientów. Na głównej stronie można wyświetlać aktualne promocje firmy. Wysoką oglądalność stron z ofertą, może zapewnić eksport danych do portali Nokaut, Ceneo, Allegro.





Wdrożenie programu
Profesjonalne wdrożenie umożliwia optymalne wykorzystanie zakupionego oprogramowania. Podczas wdrożenia stosujemy procedury mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa dla przenoszonych danych.


 

Wymagania sprzętowe
Pomimo wielu funkcji programu i zaawansowanego interfejsu użytkownika, optymalizacja programu umożliwiła zdecydowane obniżenie wymagań stawianych komputerom na których pracuje system Integra Firma. Uzyskano mniejsze użycie pamięci RAM i zasobów systemu co m.in. pozwoliło na pracę programu pod Windows 98. Jednak aby wykorzystać optymalną ergonomię i wszystkie funkcje programu zaleca sie stosowanie systemu Windows XP.

 

Moduły dostępne w ramach licencji Integra Firma:
Moduł Sprzedaży towarów, Moduł Magazynowy, Moduł Kasa/Bank

Moduły opcjonalne*:
Finanse; Raporty i Analizy; CRM/Zadania; Konto SMS; Homebanking

Dodatkowe opcje abonamentowe* - Abo 12 mies.:
Integra Support (pierwsze 12 mies. bezpłatnie w ramach licencji Integra Firma)
Oprogramowanie antywirusowe NOD 32 (pierwsze 12 mies. bezpłatnie w ramach licencji Integra Firma)

* - opcje dodatkowe (nieobowiązkowe)

Opinie klientów używających oprogramowanie Integra Firma 7:

PHU Auto-Master

Opinia firmy PHU Auto-Master z Gdyni na temat oprogramowania Integra Car 7.

 

JPART MZ Mariusz Zapart

W codziennej działalności firma ceni szybki dostęp do informacji, realizację zamówień pod Klienta, a także zapewnienie asortymentu zgodnego z indywidualnymi potrzebami odbiorców. Jednocześnie sprostanie zmieniającym się wymaganiom na rynku automotive wymaga odpowiednich narzędzi, które ułatwią pracę i skrócą czas obsługi klientów. Po wykonaniu analizy oprogramowania dostępnego dla branży motoryzacyjnej, jednogłośnie wybrano rozwiązanie Integra Firma 7 koszalińskiej firmy Integra Software.

 

Cemarol

Na uwagę zasługuje dynamiczny rozwój oprogramowania i tworzenie nowych funkcji zgodnie z zapotrzebowaniem Klientów. Na użytek naszej firmy (na podstawie zgłoszonych przez nas potrzeb) powstały liczne funkcje, które na co dzień wykorzystujemy. Firmom, które są zainteresowane rozwojem firmy i zarządzaniem z użyciem nowoczesnego oprogramowania, polecam system Integra 7.

 

Kraltech

Program Integra 7 zawiera bogatą funkcjonalność, w której każdy sklep motoryzacyjny, hurtownia, czy też warsztat automotive znajdzie zastosowanie i z łatwością zaadoptuje do swoich potrzeb. Na bieżąco korzystam ze wsparcia technicznego, obejmującego profesjonalną pomoc dotyczącą obsługi programu, jak i zgłaszanie funkcji związanych z rozwojem oprogramowania. Jeśli jeszcze nie podjęli Państwo decyzji o zakupie programu do obsługi firmy w branży motoryzacyjnej, polecam oprogramowanie Integra 7 firmy Integra Software, które zdecydowanie usprawni prowadzenie przez Państwa firmy, a także przyczyni się do uzyskania wymiernych korzyści.

 

Auto Rondo sp. z o.o.

Na obecną chwile wiemy już, iż to był słuszny krok w rozpoczęciu współpracy ponieważ program został odpowiednio skonfigurowany do potrzeb naszej firmy co pozwala nam na prowadzenie odpowiedniej archiwizacji działalności którą prowadzimy. Program w praktyce sprawuje się bez zastrzeżeń — duży wpływ na obecną opinie miała rola doradcza w procesie doboru odpowiednich modułów które oferuje program Integra. Nowatorski proces wdrożeniowy który został wykonany przez pracowników pozwolił odsłonić wszystkie możliwości programu. Jesteśmy usatysfakcjonowani z pracy na programie Integra Car 7.

 

Automasz Bosch Service

Opinia firmy Automasz Bosch Service z Poznania na temat oprogramowania Integra Car 7.

 

X-tech - Tarnowskie Góry

Przejście na program Integra 7 mógłbym porównać do przesiadki z poloneza na porsche - szybkość działania i stabilność systemu jest znakomita. Praca na parunastu oknach naraz rewelacja! Program przyczynił się w znacznym stopniu do rozwoju naszej firmy. Każdemu mogę szczerze polecić to oprogramowanie. Chcesz być lepszy od konkurencji musisz współpracować z najlepszymi...

 

Samko P.U.H.

Opinia firmy Samko P.U.H. z Warszawy na temat oprogramowania Integra Car 7

 

PPHU Leset

Praca z programem Integra 7 jest łatwa i bezproblemowa. Cyklicznie pojawiają się na rynku aktualizacje, z których chętnie korzystamy. Wdrożenie przeprowadzono sprawnie, na co dzień zaś kontaktujemy się z pomocą działu technicznego. Od ponad pół roku pracujemy z narzędziem, jakim jest Integra Car 7, a jego zalety niewątpliwie wpływają na codziennie oszczędności czasu i pieniędzy. Kupno oprogramowania do obsługi firmy stanowi ważną decyzję w działalności firmy, dlatego tak istotne jest właściwe podejście do zakupu. Firma Integra Software dostarcza program branżowy, ceniony na rynku motoryzacyjnym, wielokrotnie nagrodzone w środowisku automotive. Gorąco zachęcam do zakupu programu!

 

POLCAR Sp.z o.o.

Opinia firmy POLCAR Sp. z o.o. z Poczesnej k/Częstochowy na temat oprogramowania Integra 7.

 

« powrót do listy

wyświetleń: 14686

© 2000-2017 by Integra Software