Zdalne połšczenie online Zdalne połączenie online
ŒledŸ nas na Facebooku Śledż nas na Facebooku
Filmy z praktycznymi poradami programu Filmy z praktycznymi poradami programu
 
Image Map
Jestes tutaj: Strona główna / Programy Dla Serwisow / Integra Truck 7

Integra Truck 7 - dla serwisów samochodów ciężarowych

Program do serwisu pojazdów ciężarowych


Funkcje CRM/SMS


Integra Katalog


Lista CRM


Prog. serwisowe


Przech. opon


Raporty


Skróty klawiatury


Wybór uszkodzeń


Zlec. dowód rej.


Obsługa serwisów


Nowoczesny design


Intuicyjny interfejs


Zlecenie naprawy

Posiada liczne funkcje branżowe odpowiadające praktycznym potrzebom firm serwisujących samochody ciężarowe i naczepy. System jest przeznaczony także do obsługi samochodów osobowych i dstawczych. Z programu mogą korzystać warsztaty, serwisy ASO, Bazy transportowe, Centra logistyki, Sieci serwisowe, stacje SKP, etc.

Szeroki zakres konfiguracji pozwala dostosować program do indywidualnych potrzeb danej firmy. System nie tylko poprawia organizację, system CRM może również wpłynąć znacząco na zwiększenie dochodów firmy.

Integra Truck 7 jest zintegrowana z katalogami części zamiennych m.in. AP/ADBS/Integra Katalog. Czas przyjmowania towaru do magazynu podczas dostaw skrócono poprzez automatyczny import faktur elektronicznych.




Obsługa serwisu
Zlecenia naprawy obejmują zarówno obsługę pojazdów osobowych i ciężarowych jak i podzespołów, np. rozruszników, alternatorów, pomp Diesel'a, itp. Do obsługi powyższych zleceń system zawiera specjalnie dedykowane rodzaje modułów serwisowych np.: serwis samochodów, serwis pojazdów użytkowych, serwis podzespołów, itd.). Bieżącą sytuację serwisu widzimy na liście otwartych zleceń. Integra Truck 7 zapewnia bardzo szybką obsługę zleceń od przyjęcia pojazdu do serwisu do chwili rozliczenia naprawy. Program zawiera bazę 30 tys. pojazdów, czasy napraw z 5 mln pozycji, słowniki usterek i usług, a także współpracują z katalogami części i systemami serwisowymi.




Obsługa magazynu
Zawiera obsługę dokumentów m.in. PZ, PZK, WZ, WZK, RW, RWK, PW, BO, MM-/+, RI-/+, AI, ZA, RT. Znaczną oszczędność czasu zapewnia import faktur elektronicznych, obsługa kodów kreskowych oraz automatyczne tworzenie dok. RW i WZ podczas dodawania towarów do faktur. Inwentaryzacja etapowa dzięki blokowaniu aktualnie spisywanych grup części, pozwala prowadzić sprzedaż pozostałych towarów. Arkusze AI można obsługiwać za pomocą czytnika kodów kreskowych - bez konieczności używania klawiatury. Obsługa wielu magazynów z lokalizacją towaru, zamówienia według stanów min/zalec/max oraz raporty magazynowe (dostaw, rotacji i historii towaru), zapewniają sprawną i ekonomiczną gospodarkę magazynową.




Sprzedaż części zamiennych
Dzięki funkcji wielokrotnego wyboru mamy możliwość szybkiego i sprawnego wystawiania faktur, paragonów oraz innych dokumentów sprzedaży. Funkcja wyboru towaru "z ręki" umożliwia szybkie dodawanie indywidualnych pozycji do dokumentu sprzedaży. Po wyszukaniu odpowiedniej części zamiennej z poziomu listy towarów mamy możliwość automatycznego utworzenia faktury z tą właśnie pozycją. Integra Truck 7 obsługuje również kredyt kupiecki, grupy rabatowe, cenowe oraz różne stawki podatku VAT.
Wśród obsługiwanych dokumentów sprzedaży można wymienić: Faktury VAT, Korekta Faktury VAT, Paragon fiskalny, Faktura zaliczkowa, Faktura Unijna, Faktura Proforma, oraz Wewnętrzny dokument sprzedaży.




Wymiana danych z Katalogami części i systemami serwisowymi*
Korzystanie z tych systemów jest teraz możliwe bezpośrednio
z poziomu programu Integra Truck 7 i nie wymaga nauki obsługi tych systemów. Integra Truck jest  zintegrowana z AuDaConAIS oraz współpracuje z elektronicznymi katalogami i systemami serwisowymi  m.in.
TecDoc, ESI [tronic], VIVID, Autodata, Eurotax*, Audatex*, etc.
Dzięki temu można szybko uzyskać informacje dot. części,
danych regulacyjnych, instrukcji napraw, schematów elektrycznych.
Dzięki automatycznej identyfikacji pojazdu pomijamy ręczny
wybór marki, modelu i typu pojazdu.  Dobierając części zamienne,
dane techniczne mamy zawsze pewność że prawidłowo zostały
wybrane parametry naprawianego samochodu.




Raporty i analizy*
Dostępny w oprogramowaniu system raportowania i analiz umożliwia kompleksową kontrolę w różnych obszarach prowadzonej działalności w zakresie bieżących kosztów, rentowności, rozliczania prowizji pracowników, sprzedaży towarów i usług z podziałem na okresy, kontrahentów, asortyment części, grupy usług, marki i modele pojazdów, itp. Raporty finansowe pozwalają kontrolować należności i zobowiązania firmy, a także w przybliżeniu określić podatek dochodowy lub VAT. Analiza serwisowanych pojazdów może być bardzo pomocna przy zakupie narzędzi i urządzeń diagnostycznych. Magazynowy raport dostaw oraz rotacji towarów można wykorzystać do efektywnego prowadzenia magazynu. Wyniki raportów dynamicznych można filtrować i sortować wg różnych kryteriów, eksportować do innych programów (np. Excel) oraz wyświetlać w formie graficznej (wykresy kołowe i kolumnowe).

Moduł Finanse*

 

Moduł Finanse pozwala na ewidencję kosztów firmy typu płace, energia, telefony, czynsz oraz innych bieżących wydatków wprowadzanych do systemu na podstawie dokumentów zakupu. Koszty firmy można podzielić na różne kategorie, które można wykorzystać przy analizowaniu kosztów firmy. Dzięki temu możemy np. porównać jak wyglądały koszty dot. wynagrodzeń, energii elektrycznej, telefonów w ostatnich kilku miesiącach. Z dokumentów zakupu można także korzystać w przypadku ewidencji zakupów części zamiennych.


 

Funkcje CRM*
Przypominają o okresowych naprawach oraz o wymianie eksploatacyjnych części np., filtrów, oleju, płynu ham., świec, pasków, wycieraczek, opon, itp. Przypomnienia są wyświetlane przy otwieraniu zleceń oraz na liście CRM, która umożliwia grupowe wysyłanie do wielu klientów SMS-em w/w przypomnień.

Funkcję powiadomień SMS można również wykorzystać dla przekazania klientom innych ważnych informacji np. o zakupie nowego sprzętu i rozszerzeniu działalności oraz akcjach typu "przegląd zimowy". Za pomocą tej funkcji można też informować klienta o zakończeniu naprawy. System również zawiera funkcje dot. przydzielania i kontroli realizacji zadań przez pracowników firmy.




Wdrożenie programu
Firma Integra Software zapewnia migrację danych (w uzgodnionym formacie) z poprzednio używanych programów w zakresie kartotek towarów, usług, danych kontrahentów oraz stanów magazynowych. Podczas wdrożenia stosujemy procedury mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa dla przenoszonych danych.




Wymagania sprzętowe
Pomimo wielu funkcji programu i zaawansowanego interfejsu uzytkownika, optymalizacja programu umożliwiła zdecydowane obniżenie wymagań stawianych komputerom na których pracuje system Integra Truck 7. Uzyskano mniejsze użycie pamięci RAM
i zasobów systemu co m.in. pozwoliło na pracę programu
pod Windows 98. Aby wykorzystać optymalną ergonomię
i wszystkie funkcje programu zaleca sie stosowanie systemu Windows XP.








 


 

Moduły dostepne w ramach licencji Integra Truck 7:
Terminarz, Serwis poj.(os.,dostawcze i ciężarowe),Sprzedaż Detal, Magazyn,Kasa/Bank

Moduły opcjonalne*:
Moduł uszkodzeń sam. osobowych i dostawczych; Moduł uszkodzeń sam. ciężarowych; Interfejs systemów sewisowych; Pzrechowalnia opon; Serwis podzespołów; Finanse; Raporty/Analizy; CRM/Zadania; Konto SMS; Homebanking

Dodatkowe opcje abonamentowe * - Abo 12 mies.:
Czasy napraw - samochody osobowe 
Czasy napraw - samochody ciężarowe             
Integra Support (pierwsze 12 mies. bezpłatnie w ramach licencji Integra Truck 7)

* - opcje dodatkowe (nieobowiązkowe)

Integra Truck 7 - moduły dodatkowe

Podstawowe różnice między Integra 5.5 a Integra 7

Opinie o programie Archiwum strony

Opinie klientów używających oprogramowanie Integra Truck 7:

Biascan S.A. - Białystok

Nasza firma jest firmą rodzinną działającą na rynku samochodów ciężarowych od 1994r. Dwa lata temu przeszliśmy reorganizację i odłączyliśmy się od scentralizowanego systemu handlowo-księgowego funkcjonującego w korporacyjnej sieci serwisów. Poszło to bardzo gładko, gdyż program Integra Truck 7 jest bardzo łatwy w obsłudze, przejrzysty i intuicyjny.

 

Pojazdy Komunalne Tymborowscy sp. z o.o.

Program posiada większość funkcji do prowadzenia działalności motoryzacyjnej. Wdrożenie programu w naszej firmie pozwoliło nam lepiej zorganizować obsługę klienta w zakresie serwisu jak i sprzedaży części zamiennych. Dużą zaletą jest szybka dostępność do historii każdego pojazdu który odwiedził nasz serwis. Program jest prosty w obsłudze co jest dużym plusem dla nowego użytkownika.

 

Skwarek Logistic

Zaletą oprogramowania Integra Truck jest baza około 20 tys. pojazdów ciężarowych dostępnych bezpośrednio w programie, dzięki której wystawianie zleceń naprawy jest znacznie szybsze. System cechuje bardzo intuicyjny interfejs użytkownika co przyczyniło się do dużo sprawniejszej obsługi klienta i pozwoliło zaoszczędzić wiele czasu podczas codziennej pracy naszego serwisu. Program posiada wiele funkcji branżowych, które wspomagają pracę w wielu działach naszej firmy. Ważnym dla nas elementem wdrożenia była integracja oprogramowania Integra z systemem finansowo-księgowym Hermes, z którego to systemu korzysta nasza firma.

 

Auto Service s.c. Warowny - Ryki

Obecnie jesteśmy zadowoleni z wprowadzenia nowego systemu ponieważ znacznie poprawił nam organizację pracy firmy i pozwolił na sprawniejszą obsługę klienta. Dzięki zaawansowanym raportom lepiej monitorujemy działalność serwisu. Natomiast funkcjonalność, duże możliwości i prostota obsługi programu ułatwiła znacznie pracę użytkownikom poprawiając jakość świadczonych przez nas usług.

 

RiSmot - Jasło

Zaletą programu jest bezpośrednia współpraca z programami „zewnętrznymi” w zakresie importu dokumentów od dostawców, jak również danych technicznych...

 

MAX-CAR - Koszalin

Zakup oprogramowania to na pewno trafna decyzja i możemy śmiało zarekomendować program innym firmom z branży motoryzacyjnej. AUTO HANDEL KOMIS „MAX-CAR”

 

« powrót do listy

wyświetleń: 6828

ilość odwiedzin: 66418

© 2000-2017 by Integra Software