Zdalne połšczenie online Zdalne połączenie online
ŒledŸ nas na Facebooku Śledż nas na Facebooku
Filmy z praktycznymi poradami programu Filmy z praktycznymi poradami programu

Integra Car 7 - program dla serwisów samochodowych

Program do serwisu pojazdów osobowych i dostawczych


Obsługa magazynu


Obsł. zleceń napraw


Terminarz napraw


Zlecenie naprawy


Lista zleceń


Raporty


Przypomnienia CRM


Prog. serwisowe


Wybór uszkodzeń


Zlec. dowód rej.


Przechowalnia opon

Zastosowanie programu
Program do serwisu Integra Car 7 posiada liczne funkcje branżowe odpowiadające praktycznym potrzebom firm motoryzacyjnych.

Szeroki zakres konfiguracji pozwala dostosować program do indywidualnych potrzeb danego sklepu lub serwisu samochodowego. Oprogramowanie dla serwisu nie tylko poprawia organizację, ale dzięki funkcjom CRM może również wpłynąć znacząco na zwiększenie dochodów firmy.

Program do warsztatu Integra Car 7 jest zintegrowany z katalogami części zamiennych m.in. AP/ADBS/Integra Katalog. Czas przyjmowania towaru do magazynu podczas dostaw skrócono poprzez automatyczny import faktur elektronicznych.




Obsługa serwisu
Program dla serwisu Integra Car 7 posiada wiele funkcji wspomagających pracę w serwisach i warsztatach samochodowych.

Terminarz umożliwia planowanie pracy warsztatu. Zlecenia napraw obejmują zarówno obsługę pojazdów osobowych i ciężarowych oraz podzespołów np. rozruszników i alternatorów, pomp Diesel'a, itp.

Oprogramowanie do serwisu zawiera bazę 50 tysięcy pojazdów, 14 mln czasów napraw dla 20 000 pojazdów, słowniki usterek i usług, a także współpracuje z katalogami części i systemami serwisowymi. Serwisy mogą korzystać ze specjalnego modułu z graficznym interfejsem do szybkiego opisu uszkodzeń zewnętrznych.



Dedykowane funkcje dla serwisów oponiarskich
Oprogramowanie dla warsztatu Integra Car 7 posiada wiele funkcji usprawniających pracę każdego serwisu oponiarskiego.

Główne zalety programu to m.in. przechowalnia opon zapewniająca sprawną obsługę sprzedaży i wymiany opon, kontrola opon pozostawionych w przechowalni, szybkie zlecenia dot. wymiany opon oraz napraw i regeneracji felg oraz tworzenie zestawień opon znajdujących się w przechowalni z uwzględnieniem wysokości bieżnika poszczególnych opon.



Dedykowane funkcje dla serwisów blacharsko - lakierniczych
Program dla warsztatu Integra Car 7 pozwala szybciej i sprawniej obsługiwać zlecenia dot. pojazdów powypadkowych.

Dużym ułatwieniem jest ewidencja wg numeru szkody (wyświetlanie nr na listach, wyszukiwanie, drukowanie na zleceniu, itp.). Dodatkowo, program dla serwisu umożliwia wprowadzanie dokumentacji fotograficznej dla zlecenia przed i po naprawie powypadkowej.

Elektroniczny import faktur od dostawców części blacharsko – lakierniczych znacznie skraca czas przyjmowania towaru na magazyn.



Obsługa magazynu
Program dla serwisu zawiera obsługę dokumentów m.in. PZ, PZK, WZ, WZK, RW, RWK, PW, BO, MM-/+, RI-/+, AI, ZA, RT. Znaczną oszczędność czasu zapewnia import faktur elektronicznych, obsługa kodów kreskowych oraz automatyczne tworzenie dok. RW i WZ podczas dodawania towarów do faktur.

Inwentaryzacja etapowa dzięki blokowaniu aktualnie spisywanych grup części, pozwala prowadzić sprzedaż pozostałych towarów. Arkusze AI można obsługiwać za pomocą czytnika kodów kreskowych - bez konieczności używania klawiatury.

Obsługa wielu magazynów z lokalizacją towaru, zamówienia według stanów min/zalec/max oraz raporty magazynowe (dostaw, rotacji i historii towaru), zapewniają sprawną i ekonomiczną gospodarkę magazynową.



Sprzedaż części zamiennych
Dzięki funkcji wielokrotnego wyboru mamy możliwość szybkiego i sprawnego wystawiania faktur, paragonów oraz innych dokumentów sprzedaży.

Funkcja wyboru towaru "z ręki" umożliwia szybkie dodawanie indywidualnych pozycji do dokumentu sprzedaży. Integra Firma 7 obsługuje również kredyt kupiecki, grupy rabatowe, cenowe oraz różne stawki podatku VAT.

Wśród obsługiwanych dokumentów sprzedaży można wymienić: Faktury VAT, Korekta Faktury VAT, Paragon fiskalny, Faktura zaliczkowa, Faktura Unijna, Faktura Proforma, oraz Wewnętrzny dokument sprzedaży.



Integra Cennik*
Program dla warsztatu umożliwia import ofert handlowych z katalogów i cenników głównych dostawców.  Wyszukując towar, którego nie mamy na stanie, program automatycznie znajduje go w ofertach dystrybutorów. Korzystając z katalogu np. firmy TecDoc, po wyszukaniu części można automatycznie sprawdzić jej cenę i dostępność u głównych dostawców. Tworząc zamówienia i faktury oszczędzamy czas korzystając z kartotek towarowych w/w ofert handlowych.

Aktualnie istnieje możliwość importu ofert cenowych z wielu cenników. Istnieje również funkcja importu indywidualnych cenników zawierających indeks, numer katalogowy, nazwę i opis części, nazwę producenta, ceny zakupu/detaliczne, jednostki miary oraz stan magazynowy (dostępność towaru).



Wymiana danych z Katalogami  i systemami serwisowymi*
Korzystanie z tych systemów jest teraz możliwe bezpośrednio
z poziomu programu Integra Car i nie wymaga nauki obsługi tych systemów. Integra Car  jest  zintegrowany z AuDaConAIS oraz współpracuje z elektronicznymi katalogami i systemami serwisowymi  m.in. TecDoc, ESI[tronic], VIVID, Autodata, etc.

Dzięki temu można szybko uzyskać informacje dot. części, danych regulacyjnych, instrukcji napraw, schematów elektrycznych.

Dzięki automatycznej identyfikacji pojazdu pomijamy ręczny wybór marki, modelu i typu pojazdu.  Dobierając części zamienne, dane techniczne mamy zawsze pewność że prawidłowo zostały wybrane parametry naprawianego samochodu.



Raporty i analizy*
Dostępny w oprogramowaniu system raportowania i analiz umożliwia kompleksową kontrolę w różnych obszarach prowadzonej działalności w zakresie bieżących kosztów, rentowności, rozliczania prowizji pracowników, sprzedaży towarów i usług z podziałem na okresy, kontrahentów, grupy usług, itp. Raporty finansowe pozwalają kontrolować należności i zobowiązania firmy, a także w przybliżeniu określić podatek dochodowy lub VAT.

Magazynowy raport dostaw oraz rotacji towarów można wykorzystać do efektywnego prowadzenia magazynu. Wyniki raportów dynamicznych można filtrować i sortować wg wielu kryteriów, eksportować do innych programów (np. Excel) oraz wyświetlać w formie graficznej (wykresy kołowe i kolumnowe).


Funkcje CRM*
Przypominają o okresowych naprawach oraz o wymianie eksploatacyjnych części np. filtrów, oleju, świec, płynu hamulcowego, pasków, wycieraczek, opon, itp. Przypomnienia są wyświetlane przy otwieraniu zleceń oraz na liście CRM, która umożliwia grupowe wysyłanie do wielu klientów SMS-em w/w przypomnień.

Funkcję powiadomień SMS można wykorzystać do przekazania klientom innych ważnych informacji np. o zakupie nowego sprzętu i rozszerzeniu działalności oraz akcjach promocyjnych.

Za pomocą tej funkcji można też informować klienta o zakończeniu naprawy. System również zawiera funkcje dotyczące przydzielania i kontroli realizacji zadań przez pracowników firmy.



Moduł Finanse*
Moduł Finanse pozwala na ewidencję kosztów firmy typu płace, energia, telefony, czynsz oraz innych bieżących wydatków wprowadzanych do systemu na podstawie dokumentów zakupu. Koszty firmy można podzielić na różne kategorie, które można wykorzystać przy analizowaniu kosztów firmy. Dzięki temu możemy np. porównać jak wyglądały koszty dot. wynagrodzeń, energii elektrycznej, telefonów w ostatnich kilku miesiącach. Z dokumentów zakupu można także korzystać w przypadku ewidencji zakupów części zamiennych.



Współpraca z systemami FK
Współpraca z systemami finansowo-księgowymi i kadrowo-płacowymi (m.in. CDN OPT!MA, Symfonia Sage, Hermes). Oprogramowanie do serwisu umożliwia eksport rejestrów sprzedaży do systemów FK, dok. magazynowych, kasowych i zakupu, natomiast do systemów kadrowo-płacowych eksport danych dot. rozliczeń pracowników. Współpraca z systemami FK ma duże znaczenie dla firm prowadzących pełną księgowość.
 

Wdrożenie programu
Profesjonalne wdrożenie umożliwia optymalne wykorzystanie zakupionego oprogramowania.

Podczas wdrożenia stosujemy procedury mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa dla przenoszonych danych.
 


Wymagania sprzętowe
Pomimo wielu funkcji programu i zaawansowanego interfejsu użytkownika, optymalizacja programu umożliwiła zdecydowane obniżenie wymagań stawianych komputerom na których pracuje system Integra Car 7. Uzyskano mniejsze użycie pamięci RAM i zasobów systemu co m.in. pozwoliło na pracę programu pod starszymi wersjami systemów operacyjnych Windows. Jednak, aby wykorzystać optymalną ergonomię i wszystkie funkcje programu zaleca się stosowanie systemu Windows 7 lub Windows 8.1.



Dodatkowe informacje





 


 

Moduły dostępne w ramach licencji Car 7:
Serwis pojazdów (osobowe i dostawcze), Terminarz, Sprzedaż Detal., Magazyn, Kasa/Bank

Moduły opcjonalne*:
Moduł zdjęć i uszkodzeń sam. osobowych i dostawczych, Interfejs systemów serwisowych, Przechowalnia opon, Serwis podzespołów, Raporty/Analizy, Finanse, Homebanking, CRM/Zadania, Konto SMS, RCP, Integra Cennik, e-Cennik, DMS, Interfejs systemu SKP, Interfejs systemów olejowych.

Dodatkowe opcje abonamentowe* - Abo 12 mies.:
Integra Support (pierwsze 12 mies. bezpłatnie w ramach licencji Integra Car 7)
Oprogramowanie antywirusowe NOD 32 (pierwsze 12 mies. bezpłatnie w ramach licencji Integra Car 7)

* - opcje dodatkowe (nieobowiązkowe)

Opis modułów dodatkowych

Podstawowe różnice między Integra 5.5 a Integra Car 7

Opinie o programie

Archiwum strony

Opinie klientów używających oprogramowanie Integra Car 7:

Rekomendacja firmy BS Autostrefa

Istotną funkcjonalnością programu jest możliwość ustawiania grafiku prac serwisu w oparciu o zawarte w systemie czasy potrzebne na wykonanie poszczególnych czynności, a później dokonywanie rozliczeń w oparciu o nie. Program daje jednocześnie możliwość gromadzenia szerokich danych o pojazdach, co dzięki aktywnemu wykorzystaniu modułu CMR pozwala na budowanie relacji z Klientem oraz daje możliwość intensyfikacji sprzedawanych mu usług. W związku z powyższym rekomendujemy oprogramowanie Integra Car 7.

 

PHU Bedmot - Bełżyce

Program okazał się tak dobry, że już po trzech miesiącach od wdrożenia w Bełżycach wykupiliśmy ten produkt do naszej drugiej placówki handlowej w Niedrzwicy. Okazuje się, że program Integra Car 7 to narzędzie bez którego nie wyobrażamy sobie pracy...

 

BS Bronikowski

Wdrożenie systemu Integra pozwoliło nam zdecydowanie poprawić jakość obsługi klientów, jak również lepiej wykorzystać potencjał serwisu. Ważna w programie jest także kompleksowa obsługa magazynu, oraz szybki import elektronicznych faktur wykorzystywany podczas dostaw. Dostępnie w programie raporty pozwalają lepiej kontrolować prowadzoną działalność. Podczas wdrożenia i konfiguracji programu technicy firmy Integra wykazali się solidnością i dużym zaangażowaniem osobistym.

 

Bosch-Service Garnec - Oborniki

W okresie 28 letniej działalności naszej firmy jest to trzeci program, który użytkujemy, naszym zdaniem najlepszy, posiadający wiele funkcji, które pozwalają zarządzać pracą serwisu.
Program jest bardzo szybki oraz stabilny.

 

Opinia BS FHU TOM-CAR

Program Integra 7 umożliwia nam sprawny nadzór nad terminarzem zlecanych napraw przez klientów oraz wprowadzeniem zleceń uwzględniając w nich przewidywane koszty naprawy oraz czasu ich trwania z możliwością przypisania zlecenia do konkretnego serwisanta. Czytnik kodów kreskowych usprawnia wprowadzanie nowego klienta bo bazy. Opcja szybkiego wprowadzenia faktur elektronicznych skraca czas pracy Doradcy Serwisowego. System działa bardzo intuicyjnie. Jednak w razie jakichkolwiek problemów technicznych możliwa jest precyzyjna pomoc pracowników Działu Technicznego, którzy chętnie udzielają rad i wskazówek.

 

SPZOZ RM Meditrans - Siedlce

System pozwolił na usprawnienie pracy serwisu, co w konsekwencji przekłada się na szybszą i kompleksową obsługę klientów. Dzięki programowi prowadzenie gospodarki magazynowej stało się dużo prostsze i mniej czasochłonne. Program posiada przejrzyste kartoteki (np. kontrahentów, pojazdów, towarów), co jest szczególnie ważne dla szybkości generowania różnych dokumentów typu zlecenia, czy faktury.

 

PHU AUto-Chojnacki Wągrowiec - sieć serwisowa Bosch-Service

Program umożliwia nam szybką i profesjonalną obsługę klienta. Bardzo dużym ułatwieniem jest możliwość automatycznego importowania danych z ESI[tronic] oraz wyceniania czasu naprawy przez AuDaCon. Szczególnie pomocne są moduły umożliwiające sprawne otwieranie zleceń przy wykorzystaniu czytnika kodów dwuwymiarowych, import elektronicznych faktur od dostawców, możliwość kontroli historii obsługi samochodu, kompletna obsługa magazynu z monitorowaniem płatności i realizacji przelewów bankowych. Przypisanie mechaników do napraw pozwala precyzyjnie oszacować efekty pracy i rozliczenie wynagrodzeń w systemie prowizyjnym. Zaawansowane funkcje raportów pozwalają lepiej zarządzać firmą.

 

Euromaster DOL-GUM

Integra Car 7 wykorzystuje wszelkie nowoczesne możliwości i daje szeroki wachlarz wsparcia sprzedaży oraz zarządzania serwisem, i relacjami z klientami. Łatwe i szybkie zasilanie systemu danymi, wygodne i elastyczne konstruowanie raportów i analiz, przejrzyste zarządzanie ofertą oraz warsztatem, moduł CRM do zarządzania relacjami z klientami, możliwość przekazywania informacji, współpraca z systemami dostawców oraz możliwości sięgania po informacje techniczne i szereg innych drobnych, ale przydatnych funkcjonalności sprawia, że ten system oceniamy bardzo wysoko.

 

Stacja Obsługi samochodów Zbigniew Gawroński - sieć serwisowa AutoCrew

Wcześniej korzystaliśmy z różnych programów obsługujących serwis pojazdów między innymi program "Stacja" firmy Rowil jednak po przejściu na program Integra 7 od stycznia 2012r zainstalowanego na trzech stanowiskach zauważyłem dużą poprawę w szybkości obsługi klienta przy przyjmowaniu zleceń a jest to spowodowane łatwością obsługi w/w programu. Program ten jest fajne rozbudowany o inne moduły usprawniające nam pracę np. przechowalnia opon klientów.

 

Rekomendacja firmy Eltrans Sp. z o.o.

Dzięki integracji oprogramowania z katalogami części zamiennych oraz systemami serwisowymi zapewniono szybki dostęp do wielu potrzebnych w serwisie danych technicznych. Rozbudowany moduł raportów pozwala na rozliczenia prowizyjne pracowników, szczegółową analizę sprzedaży oraz sprawne monitorowanie działalności całej firmy. Ważnym elementem jest również szeroki zakres usług, które oferuje producent oprogramowania np. w zakresie wdrożenia systemu, migracji danych, szkoleń oraz obsługi technicznej zakupionego oprogramowania. Jako firma posiadająca duże doświadczenie w branży możemy polecić oprogramowanie Integra wszystkim firmom działającym na rynku motoryzacyjnym.

 

Auto-Adi Adam Krężel

Integra Car 7 to strzał w dziesiątkę. Jest to program na miarę XXI wieku. Kompleksowe centrum możliwych rozwiązań związanych z prowadzeniem działalności motoryzacyjnej zawartych w tym programie pozwala na sprawną i ekspresową obsługę klienta.

 

Rekomendacja firmy Klimaty Trans Chłodnia

Podczas wdrożenia i konfiguracji pracownicy INTEGRY bardzo rzetelnie przekazywali informacje dotyczące obsługi tego programu, z czego byliśmy bardzo zadowoleni. Poprzez pracę z tym programem stwierdzam, iż zakup Integry był trafnym wyborem, ponieważ znacznie ułatwia nam pracę w serwisie.

 

« powrót do listy

wyświetleń: 24648

© 2000-2017 by Integra Software