Zdalne połšczenie online Zdalne połączenie online
ŒledŸ nas na Facebooku Śledż nas na Facebooku
Filmy z praktycznymi poradami programu Filmy z praktycznymi poradami programu
 
Image MapImage MapImage MapImage MapImage MapImage MapImage MapImage Map
Jestes tutaj: Strona główna / Programy Dla Serwisow / Obsluga Serwisu

Obsługa serwisu pojazdów - Integra Truck 7

Terminarz napraw -  planowanie pracy serwisu
Rezerwacja towarów, tworzenie kosztorysów oraz automatyczne wystawianie zleceń, to funkcje usprawniające pracę każdego serwisu; Podgląd planowanych napraw na kolejne dni umożliwia optymalne wykorzystanie stanowisk naprawczych. Ponadto system po wprowadzeniu pojazdu do terminarza może wysyłać wiadomość SMS z ustalonym terminem i zakresem naprawy, a także przypominać klientowi na godzinę przed naprawą o umówionym terminie.

Zlecenia naprawy
Zlecenia napraw obejmują zarówno obsługę pojazdów osobowych i ciężarowych jak i podzespołów, np. rozruszników, alternatorów, pomp Diesel'a, itp. Do obsługi powyższych zleceń system zawiera specjalnie dedykowane rodzaje modułów serwisowych np.: serwis samochodów, serwis pojazdów użytkowych, serwis podzespołów, itd.). Bieżącą sytuację serwisu widzimy na liście otwartych zleceń. Integra Truck 7 zapewnia bardzo szybką obsługę zleceń od przyjęcia pojazdu do serwisu do chwili rozliczenia naprawy. Program zawiera bazę 30 tys. pojazdów, czasy napraw z 5 mln pozycji, słowniki usterek i usług, a także współpracują z katalogami części i systemami serwisowymi.

Szybkie zlecenia
Wykorzystywane są przy wymianie oleju, kontroli świateł itp. usługach. Takie zlecenie umożliwia przyjęcie pojazdu do naprawy nawet w kilkanaście sekund i zawiera podstawowe dane dot. pojazdu, kontrahenta oraz zakresu naprawy. Jest również dostępna karta w postaci dowodu rejestracyjnego, ułatwiająca wypełnianie zleceń, szczególnie początkującym pracownikom.
 
Serwisy Blacharsko-Lakiernicze (i nie tylko) mogą korzystać ze specjalnego modułu z graficznym interfejsem do szybkiego opisu uszkodzeń zewnętrznych podczas przyjęcia pojazdu do naprawy. Moduł zawiera wiele rodzajów pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Zakres pojazdów jest zależny od wykorzystywanego modułu.

Dodawanie do zlecenia towarów oraz usług
Odbywa się poprzez wybór części z kartoteki magazynowej oraz przez import pozycji z zewnętrznych cenników i katalogów. Funkcja wyboru wielokrotnego znacznie skraca czas dodawania większych ilości towarów i usług. Dostępna jest opcja szybkiego dodawania tow. i usług tzw. "z ręki". Podczas wprowadzania pozycji do zlecenia automatycznie uwzględniane są grupy cenowe i rabaty klienta.

Kompletowanie towarów i usług
Pozwala na fakturze lub paragonie zastąpić wiele pozycji dotyczących części i usług jedną np.: przegląd po 60 000 km, montaż instalacji LPG, itp.

Przechowalnia opon
Dedykownany moduł zawiera funkcje zapewniające sprawną obsługę serwisów opon. Karty przechowalni pozwalają prowadzić ewidencję w zakresie przyjmowania i wydawania opon klientów serwisu. Karty moga być powiązane ze zleceniami napraw dot. wymiany opon. Podczas przyjęcia opon, drukowana jest specjalna karta z potwierdzeniem sot. przekazania opon do przechowalni.


Wynagrodzenie prowizyjne

Ustalając serwisantom udział procentowy w usługach możemy ocenić ich efektywność i rozliczać wynagrodzenia prowizyjne. Do każdej usługi możemy przydzielić serwisanta lub nawet kilku serwisantów z różnym udziałem procentowym. Serwisantów można rozliczać wg rbh i kwot zawartych na dok. sprzedaży lub wg rbh indywidualnie przypisywnych serwisantom.

« powrót do listy

wyświetleń: 572

ilość odwiedzin: 69497

© 2000-2017 by Integra Software